יום שבת, 2 בנובמבר 2013

My Fall Haul - Benfit, Maybelline, Inglot, Madina Milano, YSL & Urban Decay!

בחודשיים האחרונים הצטרפו לאוסף האיפור שלי כמה וכמה מוצרי איפור חדשים ורציתי לחלוק איתכן את רשמי הראשונים מהם. היכונו לפוסט ארוך והרבה תמונות!



כשחברה לעבודה סיפרה לי שהיא נוסעת לשלושה שבועות לארה״ב הדבר הראשון שעלה לי בראש היה ״ספורה!!!!״ אחרי שהרמתי את הלסת שלי מהרצפה ישבתי מול האתר וניסיתי להרכיב רשימת מוצרים קטנה אך איכותית. 


על הברונזר Hoola של בנפיט אני שומעת מאז שהתחלתי לצפות בסרטונים ביוטיוב וכשהתחלתי לראות את הפאן (התבנית) של הסומק Equilibrium של מאק, שמשמש אותי להצללות, ידעתי ש-Hoola יהיה המחליף שלו! 



תכננתי לקנות אותו בשהייתי באמסטרדם אבל המחיר שלו שם היה יקר בהרבה מהמחיר שלו בארה"ב אז חיכיתי וטוב שכך :). הברונזר הזה מגיע באריזת הקרטון המרובעת האיקונות של בנפיט והיא חמודה מאוד, יותר ממה שחשבתי שתהיה האמת, הגוון הסגול שלה פשוט מקסים ומייפה עוד יותר את מגירת האיפור שלי :)
הגוון של הברונזר עצמו חום חמים אבל לא חמים מדי, קצת יותר אפרפר/צהבהב מה-Equilibrium של מאק והוא מתקבל בצורה טבעית מאוד על העור שלי ומטשטש בצורה טובה ולא כתמית. המברשת שמגיעה איתו לא חסרת תועלת כמו המברשות של רוב מוצרי האיפור והיא לגמרי שימושית לטעמי - אני משתמשת בה כדי להניח את החומר בדיוק איפה שאני אוהבת (מתחת לעצם הלחי), ואפילו טיפה לטשטוש. הברונזר הזה מאוד פיגמנטי ולא צריך הרבה חומר כדי להשיג הצללה שנראית טבעית ולא מוגזמת. 



המוצר השני שביקשתי מספורה הוא אחד מעפרונות הצלליות שלהם Jumbo Liner 12HR Wear Waterproof בגוון 30 Purple Matte. בדומה ל-Hoola, גם על העפרונות הללו שמעתי רק ביקורות טובות, אבל האמת היא שלא ממש התלהבתי מהעפרון הזה: ניסיתי להניח אותו על גלגל העין ולטשטש קצת אבל הוא התקבע בשיא המהירות כך שנותרתי עם קו נוקשה ולא מחמיא בעליל... מה שכן, אפקט הקיבוע מעולה כשמניחים אותו במעקה העין!


מייבלין הרחיבה לאחרונה את סדרת ה-SuperStay 24H שלהם ואחרי שניסיתי את המייקאפ שנשלח אלי לסקירה, אצתי רצתי לסופר פארם וקניתי את הקונסילר והפודרה מאותה הסדרה. 



דבר החברה: "מייק-אפ עמיד עד 24 שעות, המבוסס על טכנולוגיה בלעדית - Micro-Flex עם כיסוי מושלם מלווה בתחושה חלקה ונעימה!
הפורמולה מאפשרת היצמדות טובה יותר של האיפור לעור וכתוצאה מכך מעניקה עמידות לאורך זמן. הודות למבנה הגמיש (בהשוואה לאיפור רגיל), הנוסחה מסוגלת לפעול בהתאם לתנועות העור ולהעניק נוחות, מבלי להשאיר תחושת כבדותטכנולוגיית המיקרו-פלקס יוצרת רשת אלסטית, החזקה מספיק כדי לגרום לאיפור לא להכתים ולהיצמד לעור הפנים עד ל- 24 שעות. הטכנולוגיה גם מאפשרת למייק-אפ מסדרת SuperStay 24H להיות עמיד בפני תנאים סביבתיים משתנים לאורך כל שעות היום. מגיע ב-8 גוונים להתאמה מושלמת, כאשר בפיגמנטים שולבו חומצות אמינו, בזכותם המוצרים עמידים יותר בפני זיעה ושומן, בהשוואה לפיגמנטים רגילים, וכתוצאה מכך, הגוון נשאר רענן גם במהלך שינויים בטמפרטורה ובלחות. בין אם בתאורת משרד פלורוסנטית, או בתאורה טבעית, לטכנולוגיית המיקרו-פלקס תכונות פיזור אור, המעניקות מראה מושלם לעור בכל עת."

הגוון שנשלח אלי הוא 20 Cameo אבל בחנות ראיתי שהגוון מתחתיו דומה לו בבהירות אבל עם תת גוון צהבהב יותר ואם הייתי בוחרת את הגוון בעצמי כנראה הייתי לוקחת אותו, אבל בגלל שהתת גוון שלי נייטרלי (כלומר גם ורדרד וגם צהבהב) אז זה פחות מפריע. מכיוון שגם המייקאפ וגם הקונסילר בעלי תת גוון ורדרד במקצת, בחרתי לקנות דווקא את הפודרה עם התת גוון הצבצהב כדי לנטרל קצת את הוורדרדות על העור האדמומי הנייטרלי שלי. וזה דווקא עובד לא רע! 
למייקאפ יש כיסוי בינוני והוא יוצר גימור מאט אבל לא פודרתי מדי. הוא היה עמיד עלי למשך יום שלם (עם פידור) ולא נסוג כמעט באזורים הבעיתיים.



הפודרה מוסיפה ממש קצת כיסוי ונותנת מראה מאט לשלוש-ארבע שעות בערך, אחר כך העור נראה מבריק למדי וצריך לספוח קצת את האיזורים המועדים לפורענות (אף, סנטר ומצח) ולחדש את הפודרה. אני מעדיפה אותה כפודרה לטאצ'-אפים במהלך היום, כי פודרת ה-Blot של מאק עושה עבודה טובה יותר ושומרת על מראה מאט לשעות ארוכות יותר.
בהנחת שכבה דקה, הקונסילר לא פיגמנטי מאוד ויש לו כיסוי נמוך/בינוני. אם רוצים כיסוי נוסף ניתן לבנות אותו בשכבות אבל אז הוא יותר "נוכח" על הפנים, כלומר די רואים שהוא שם. באיזור מתחת לעיניים זה פחות רלוונטי בעיניי כי אני לא צריכה שם הרבה כיסוי רק איחוד של גוון העור. המרקם שלו קליל והוא לא נכנס כמעט לקמטוטים. 


בחודשים האחרונים שמעתי הרבה על השינוי של חנויות מדינה מילנו והמעבר לחנויות blush שבהן נמכרים גם מוצרי אינגלוט. משום מה, למרות שיש חנות blush ממש ליד הבית שלי, לא יצא לי לבקר בה וחבל שכך, משום שעד שכבר הגעתי אליה, שני המוצרים שרציתי כבר אזלו מהמלאי ואתמול כשביקרתי בקניון ראיתי שהחנות נסגרה... 



אז באותו ביקור ראשון (ואחרון) פיציתי את עצמי ורכשתי שני מוצרים אחרים של אינגלוט - אייליינר ג׳ל בגוון סגול כהה והיילייטר בהיר ולחותי. המרקם של האייליינר קרמי מאוד, ואני מקווה שהוא לא יתייבש לי מהר כי האריזה שלו נראית קצת פלסטיקית ולא ברור לי מה טיבה עדיין...
ההיילייטר מגיע בצורה של מעין עט עם מברשת בקצה אחד וחלק לחיץ בצד השני שמשמש להוצאת החומר. הוא די בהיר, ומתאים בהחלט להארה מתחת לעיניים ועל עצמות הלחיים. הוא קצת נכנס לקמטוטים מתחת לעיניים אבל לא מדגיש אותם בצורה אגרסיבית.



ב-blush עדיין מכרו קצת מוצרים של מדינה מילנו במבצעים משתלמים במיוחד ובחרתי לקנות 3 פריטים ב-₪30: מעגל ריסים, פינצטה וכרית ניקוי שאותה ייעדתי לניקוי מברשות האיפור שלי, בדומה לכפפת הניקוי ה״יוקרתית״ של סיגמא ;). היא תפקדה די סבבה עם המברשות הקטנות יותר, כמו למשל מברשות הנחה וטשטוש (בסגנון 239 ו-217 של מאק) אבל לא הייתה כל כך יעילה עם מברשות גדולות יותר כמו מברשת הבאפינג של ריל טכניקס או מברשת הפודרה של אנטונים. 

עוד ממדינה מילנו הן הספוגיות החמודות האלו:



כשהייתי באילת לפני שנה קניתי את ספוגית הפלא הזו, אבל יצא לי לצלם אותה לפני שהתחלתי להשתמש בה ובגלל זה לא כתבתי עליה, ואני חייבת להגיד שהיא פשוט מעולה! אני משתמשת בה להנחה של מייקאפים נוזליים כמו הקולורסטיי של רבלון או המייקאפ העמיד של בובי בראון, והיא עושה עבודה נפלאה איתם ומשיגה מראה טבעי ואחיד לפנים. הבעיה היחידה שיש לי איתה היא עניין הניקוי - בניגוד למברשות שאותן אני מנקה פעם בשבוע, את הספוגית אני מרגישה צורך לנקות אחרי כל שימוש, מה שגורם לכך שאני משתמשת בה הרבה פחות ממה שאני רוצה. בנוסף, כדי להגיע לגימור יפה לא משתמשים בספוגית כשהיא יבשה אלא מרטיבים אותה, סוחטים ומשתמשים בה כשהיא לחה. הקטע הוא שאמורים להרטיב אותה עד שהיא מכפילה את נפחה, אבל זה ממש לא קורה מיידית ומצאתי שאם אני רוצה להשתמש בה בגודל הסופי שלה אני צריכה לחכות די הרבה זמן כדי שהיא ״תגדל״ מה שלא ממש קורה כי אני חסרת סבלנות... אני לא חושבת שזה כזה קריטי האמת, אבל קצת יותר נחמד להשתמש בה כשהיא גדולה יותר כי היא מכסה יותר שטח וההנחה של המייקאפ מהירה יותר. 



את ה-Color Tattoo השחורה של מייבלין קניתי בגלל שהאייליינר ג'ל שלי ממאק התחיל להתייבש ואני מחפשת לו תחליף. מכיוון שבמייבלין חסר במלאי האייליינר ג'ל שלהם כבר המון זמן, חשבתי שאולי הצללית הקרמית תהיה תחליף טוב. לצערי היא לא אטומה או פיגמנטית מספיק אבל לא נורא, היא מעולה כבסיס כהה לצלליות אבקה.
ואחרון חביב ממייבלין - שפתוני ה-Color Whisper סופסוף עשו עליה ובמחיר מצויין. בגלל שאני כל כך אוהבת את ה-Lip Butter של רבלון החלטתי לקנות גם אחד מאלו של מייבלין, והגוון שבחרתי הוא 310 Made For Magenta. הוא חביב בעיניי, נעים יותר על השפתיים בהשוואה לחלק מהשפתונים של רבלון אבל הוא גם פחות פיגמנטי ממנו. מה שכן, בניגוד למוצרי שפתיים אחרים של מייבלין שיש לי, ל-Color Whisper אין בכלל ריח מה שחיובי במיוחד בעיניי, רק חבל שלא הביאו לארץ הרבה גוונים שאהבתי...
וכמעט אחרונות חביבות, שתי התחדשויות בנגזרת המסקרות!
עוד לא פתחתי את שתיהן, כי יש עוד הרבה מסקרות לפניהן בתור, אבל המסקרה של YSL הגיעה בסט עם מסיר האיפור של המותג במבצע משתלם במיוחד בסטרוברי, אז כמובן שהייתי חייבת לנסות אותה שכן שמעתי עליה כל כך הרבה במהלך השנים, והמסקרה של מייבלין מסדרת ה-Colossal הגיעה אלי לסקירה במארז מיוחד ביחד עם העפרון Colossal Kajal. הייתה לי אותה לפני שנים ואני זוכרת שדי אהבתי אותה אבל אני אבחן אותה שוב בקרוב.
העפרון לעומת זאת חדש והוא מעולה: עפרונות ללא חידוד נוטים להיות עמידים יותר בקו המים והעפרון הזה בהחלט נשאר למשך כמה וכמה שעות אבל עלי לפחות, הוא לא ממש עמיד במים, כי הוא לא שרד את העין הדומעת שלי... :)

ואחרונה חביבה באמת - פלטת VICE2 של Urban Decay!



אז כן, נכנעתי לצבעוניות המקסימה, האריזה המהממת והניחוח החו"לי והזמנתי את פלטת החגים של Urban Decay! בשנה שעברה ויתרתי על הפלטה הקודמת, במחשבה שאולי אקנה אותה מתישהו, רק מה שלא שמתי לב אליו כשראיתי את הפלטה באינטרנט הוא צמד המילים השנוא על חובבות איפור באשר הן - LIMITED EDITION :(
כשיצאה הפלטה הזו וראיתי אותה בבלוגים האמריקאיים אמריתי לעצמי שאני לא צריכה אותה, יש לי גוונים דומים וכו' וכו', השטיק הרגיל שאנחנו מספרות לעצמנו כשאנחנו מנסות לרסן את דחף הקנייה. אבל ביום שבו היא יצאה למכירה באתר HQhair נכנעתי והיא עשתה את דרכה אלי במהרה!
אני אעשה סקירה מפורטת יותר של הפלטה בקרוב (אולי כשהיא תגיע ל-Beautybay שכן הוא האתר היחיד ששולח לארץ מוצרי Urban Decay ועדיין לא התחיל למכור אותה משום מה), אבל בינתיים רק אומר שלוש מילים - LOVE, LOVE & LOVE!


טוב, אז יצא פוסט מפלצתי, כרגיל בזמן האחרון :)
האם יצא לכן לנסות את המוצרים החדשים של מייבלין?
הספקתם להזמין את ה-VICE2?

10 תגובות:

  1. תתחדשי, הכל נראה מעולה! ומה זה הסגול הזה של ניקס? הרבה יותר הלהיב אותי מזה של ספורה

    השבמחק
  2. זה העפרון ג׳מבו שלהם. הוא מעולה!

    השבמחק
  3. תתחדשי! פינוקים אמיתיים!
    אני מחכה לראות את האיליינר של אינגלוט, הצבע שלו הורס.
    מבאס העיפרון של ספורה, יש לי אחד אחר ואני כ"כ אוהבת אותו, ודווקא הגוון הסגול מקסים.
    אני ממש אוהבת את הולה, בקיץ האחרון חרשתי עליו וכמעט שלא השתמשתי בברונזר אחר.
    ואני ממש מחכה לראות את וויס בפעולה:)

    השבמחק
  4. יאמ ייאמ יאמ כמה התחדשויות!! :) מחכה לראות את הכל בתמונות האיפוריות הצבעוניות שלך :)

    השבמחק
  5. איזה יופי של פוסט! תתחדשי על הכל :-)
    האמת שגם אני בונה לי ויש ליסט לספורה, כנראה שחברה נוסעת בקרוב לארה"ב, שם באמת הכי שווה לקנות בנפיט, נארס וכו'. את ה Hoola אני רוצה כבר מלא זמן.
    מחכה בקוצר רוח לסקירה על ה VICE 2, אני תוהה אם היא תופיע במבצעי הבלאק פרידיי, למיטב זכרוני בשנה שעברה הVICE כבר היתה סולד אאוט עוד לפני...בכל מקרה...בינתיים עובדת על עצמי שאני לא צריכה אותה...אבל אם היא וחברותיה השובבות (נייקד בייסיקס למשל..) תצוצנה במבצע הן כנראה תיחטפנה..P:

    השבמחק
  6. תודה רבה בובה! האמת היא שביום שבת ראיתי שה-Vice חזרה למלאי ב-HQhair אבל לא הכנסתי את זה לפוסט כי מי יודע כמה זמן זה יחזיק :).
    היא לא במבצע אבל עדיין זמינה פה: http://tidd.ly/c697f33b

    השבמחק
  7. תודה רבה מותק! עובדת במרץ על פוסט מראות החודש :)

    השבמחק
  8. לגמרי פינוקים! קצת יותר מדי אבל Who is counting? :)
    ההולה באמת מעולה ואני ממש מרוצה ממנו. את העפרון קניתי כי ראיתי אותו אצל אחת הבלוגריות ומשום מה טעיתי בבחירת הגוון :(

    השבמחק
  9. ואוו..

    התחדשויות נהדרות, כיף להתחדש וכיף לקרוא..
    ההכרות היחידה שלי היא רק עם הקולור טאטו שבאמת לא מתאימה לאיליינר, אבל האיינלינר של מייבלין לא רע בכלל, וניתן למצוא אותו בסט עם מברשת ב30 ש"ח מידי פעם בפארם..

    השבמחק
  10. תודה רבה :)
    דווקא חיפשתי את האייליינר של מייבלין כי כבר היה לי אותו וממש אהבתי להשתמש בו, אבל בכל הפארמים הוא היה חסר משום מה והיה רק הכחול...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...