יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

סקירה בקטנה - Clinique CC Cream!

כפי שסיפרתי לא מעט פעמים, אני לא ממש מחובבות המייקאפ - באיפור היומיומי שלי אני מעדיפה כיסוי נקודתי עם קונסילר ומעליו פודרה כלשהי. הסיבה היא שאני לא אוהבת להרגיש משהו על הפנים שלי במהלך היום, ולא רוצה לדאוג שמא משהו זז או נמרח. עניין נוסף הוא עניין הגוון - משום מה עם מייקאפים, אני אף פעם לא בטוחה שהגוון שבחרתי מתאים לי במאת האחוזים, ואני תמיד טיפה חוששת שמא לא טשטשתי אותו מספיק או שהמראה פודרתי מדי.
כשקיבלתי לסקירה את קרם ה-CC החדש של קליניק, חשבתי לעצמי - אוף, עוד "מייקאפ" לנסות, במה כבר הוא יכול להיות שונה? ואז ניסיתי אותו!
דבר החברה: "Superdefense CC Cream SPF 30 Colour Correcting Skin Protector החדש משפר באופן מיידי את מראה העור, כך שידגיש את הזוהר הטבעי שלו, בעודו משאיר אותו מוגן ורווי בלחות. הנוסחא החדשה של ה-CC Cream היא נוסחא קלילה אשר מספקת לחות באופן מיידי וארוך טווח, בעודה מחדשת את הזוהר הטבעי של העור. זהו מוצר טיפולי המתקן צבע, מרווה בלחות, מגן ומשפר את העור. המומחים המדעיים של קליניק שילבו טכנולוגיית תיקון צבע מתקדמת המשתמשת באור כדי להשיג עור קורן, זוהר ובעל מראה בריא. חלקיקים אופטיים דו שכבתיים מתקני צבע מפזרים אור באופן רב מימדי, כדי לנטרל את מראה העור לזוהר, בהיר וטבעי יותר באופן מיידי. 
חלקיקים אופטיים מתקנים באופן נראה לעין טווח רחב של דאגות מראה עור. עור עמום, אפרפר נראה מואר ובהיר יותר; עור צהבהב הופך לזוהר אפרסקי; וכתמים אדמומיים מנוטרלים. פגמים בעור מתוקנים באופן מיידי למראה מושלם ומשאירים את העור עם גימור זוהר.   
זהו מוצר רב שימושי עם מרקם קליל ומרענן המחליק על העור ללא מאמץ, משאיר את העור רך, חלק וגמיש. מספק כיסוי בינוני לגימור טבעי וזוהר. הצבע נשאר אמיתי לאורך היום. ניתן להשתמש בו לבדו או מתחת למייק-אפ. מתאים לכל סוגי העור, הנוסחה נטולת שומן, אינו מעורר אקנה, נבחן דרמטולוגית ואופטימולוגית. מגיע ב- 4 גוונים".





למרות שה-CC קרם כביכול אמור לתת לחות לעור, בקליניק עדיין ממליצים להניח מתחתיו קרם לחות, למשל קרם היום מאותה סדרת ה-Superdefense שאני מאוד אוהבת וגם כתבתי עליו כבר בפוסט הזה.


המוצר מגיע בשפופרת לחיצה עם פקק מתכתי ופייה צרה אבל לא צרה מדי, כזו שניתן לשלוט איתה בכמות החומר שמוציאים. אהבתי את העובדה שהאריזה סטרילית, שכן כשמדובר במוצר שאותו מניחים על הפנים חשוב שהכל יהיה נקי. אני מוציאה כמות של אפון עד אפון וחצי על גב כף היד ומשתמשת במברשת כדי למרוח אותו על הפנים, בדרך כלל כל איזור בנפרד. למי שלא אוהבת מברשות, לגמרי אפשרי להניח אותו גם עם האצבעות שכן המרקם שלו דומה לזה של קרם לחות והוא לא מתייבש מהר מדי.
המרקם שלו לא נוזלי במיוחד, קצת קרמי אפילו. הגוון שהתאימו לי בהשקה הוא Light Medium, ובהתחלה כשהנחתי אותו על הפנים קצת נבהלתי - משום מה הגוון הראשוני שלו על העור הוא מעין ורדרד/אפרפר, אבל מהר מאוד הוא משתלב בגוון העור שלי, תוך כדי שהוא מכסה את הבעיה הראשית שלי באיזור הפנים - האדמומיות הקבועה בלחיים ומסביב לאף. 




הדבר שהכי הפתיע והרשים אותי היה כמה שהוא נראה טבעי על העור - תמיד כשאני מניחה מייקאפ, לא משנה מאיזה סוג או מאיזו חברה, אני אף פעם לא מצליחה לגרום לו להיראות טבעי ובלתי נראה על העור. המוצר הזה פשוט נטמע בעור שלי ונראה הכי קרוב ל-"עור שני" שאי פעם ראיתי על עצמי. ניסיתי להניח אותו עם כמה וכמה מברשות ומצאתי שה-Expert Face Brush של Real Techniques, שלא אהבתי עם אף מייקאפ אחר, נותנת את הגימור הכי יפה וטבעי.
אין לו תחושה של מסכה על העור, הוא מרגיש ממש קליל ובנוסף, הוא לא נתפס באיזורים היבשים. בגלל שיש לי נקבוביות די פעורות באיזור האף, מייקאפים בדרך כלל נוטים לשקוע בתוכן ולהדגיש אותן. ניסיתי להניח את ה-CC גם לבדו וגם מעל פריימר (ה-POREfessional של בנפיט או פריימר חדש של מייבלין שקנו לי בהונג קונג שאני מנסה לאחרונה, והוא ממש מעולה דרך אגב....) והתוצאות קצת יותר טובות עם הפריימר אבל גם לבדו ממש אהבתי את התוצאות.

קליניק טוענים לעמידות של יום שלם ושוב, בניגוד לכל מייקאפ אחר שניסיתי, המוצר הזה ממש נשאר עלי שעות ארוכות, אפילו בימים ארוכים מאוד של 10 שעות ומעלה. מה שכן, אני לגמרי מרגישה שאני חייבת לפדר אותו - הגימור הטבעי שלו קצת "חי" מדי לטעמי ואני מעדיפה את המראה המאט יותר שנותנת הפודרה.
קראתי ביקורות אחרות על המוצר הזה של בנות שאמרו שהוא בעל כיסוי נמוך מאוד ואולי יכול לשמש כבסיס למייקאפים אחרים. אולי זה עניין של גוון או אולי פשוט ציפיות שונות, אבל בשבילי זה לגמרי המוצר שמתאים לי!


אני עם פנים נקיות, בלי שום דבר עליהן :)
ה-CC בפעולה!
אפשר לראות שהגימור שלו מאוד "חי" ו-Dewy, והוא נשאר ככה אם לא מפדרים אותו לכמה שעות טובות...
ה-CC ומעליו מייקאפ פודרה של אנטונים
האם יצא לכן לנסות את ה-CC Cream של קליניק?
האם אתן מעדיפות BB/CC או מייקאפ?
ובכלל, מהו מוצר הבסיס המנצח שלכן?

10 תגובות:

  1. את יפה ללא איפור וה-CC מצליח להיראות ממש טבעי גם מבחינת הגימור וגם מבחינת הכיסוי! נשמע כמו דמי מייק אפ מוצלח, במיוחד בחורף.
    לא יודעת למה, אבל בסופו של דבר הגעתי למסקנה שאני מעדיפה מייק אפ על פני BB/CC למיניהם. כרגע אני עם המוצק של בובי בראון שלא אהבתי בקיץ, אבל גיליתי שהוא מושלם לחורף וגם עם פוטו רדי של רבלון (מאותה הסיבה)

    השבמחק
  2. תודה רבה אלכס! אני באמת צריכה לנסות שוב את המייקאפ המוצק של בובי בראון שבקיץ היה די נוראי עלי וסירב להתקבע, לא משנה אין הנחתי אותו :(

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד את הכיסוי הקל שהוא מעניק והגימור שלו עם הפודרה מחמיאים לך מאוד.
    אני חייבת לציין שהעור שלך נראה נפלא גם בלי כיסוי כלל!

    השבמחק
  4. בתמונות הוא נראה עלייך מושלם!
    בשורה התחתונה אני אוהבת כיסוי, ולכן פחות מתחברת לכל הסיסיז והביביז למינהם.

    השבמחק
  5. וואו! הוא נראה מעולה עלייך. ממש נראה כאילו יש לך מייקאפ ולא CC.
    אני באופן אישי מאוד בחורה של מייקאפ, אבל יש לא מעט BB שהצליחו להכנס לרשימת המייקאפים שאני משתמשת בהם. יש הרבה מייקאפים שאני אוהבת, אז לא אפרט, אני פשוט באמת אוהבת מייקאפים :)

    השבמחק
  6. היי שירי אני קניתי את הCC הכיסוי שלו נראה על העור טבעי וזה מה שאני אוהבת , לפי דעתי מוצר טוב לבנות שאוהבות כיסוי עדין וטבעי :-)

    השבמחק
  7. תודה רבה לירון! אני ממש אוהבת את הגימור שלו עם הפודרה, אבל בלעדיו זה סיפור שונה ולא ממש מומלץ :)

    השבמחק
  8. תודה רבה קוריני!
    אני די הפוכה ממך - מייקאפים הם ממש לא ה-Cup of tea שלי, הבקרים שלי קצרים בזמן ובגלל שאני מעדיפה להתעסק יותר באיפור העיניים, מייקאפ פודרה הוא המקסימום שאני מסוגלת להספיק :)

    השבמחק
  9. אני בהחלט מסכימה איתך - זה מוצר מעולה לבנות שרוצות כיסוי טבעי ולא מסכתי!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...