יום שבת, 18 בינואר 2014

סקירה בקטנה מהדורת טיפוח #5: Bath & BodyWorks, Garnier, AHAVA & LIFE!

אני יודעת מה אתן בטח אומרות - אוי לא, עוד סקירת מוצרי טיפוח! האמת היא שאני בתקופה קצת לחוצה בחיים שמחוץ לבלוג, ולמרות שיש לי כמה וכמה (וכמה!) פוסטים מתוכננים (מישהי אמרה סקירה של NAKED3?) ואני כן מתאפרת כל יום ומצלמת את האיפור כמעט כל יום,  אני פשוט לא מוצאת את הזמן לעשות את כל מה שאני רוצה עם הבלוג...
אבל מספיק עם התלונות (שלי לעצמי כמובן) והלאה עם הפוסט!




BATH and BODY WORKS Cherry Blossom Triple Moisture Body Cream

דבר החברה: "מחוזק עם הקומפלקס המשולש הייחודי שלנו שמכיל פרוטאיני חלב מרככים, שמן אורז מזין ותמצית acai מגינה, הקרם הקטיפתי העשיר שלנו מספק לחות עמוקה ל-24 שעות בכדי לרכך אפילו את העור הכי יבש. הפורמולה הלחותית אך לא שמנונית, מרככת את העור ומשאירה אותו לחותי, מבושם ויותר יפה מאי פעם. פריחת הדובדבן הוא ניחוח מקורי וזוכה פרסים של bath and body works. זהו ניחוח פרחוני המזכיר את הפריחה הראשונה של האביב. מרכיבי מפתח: פריחת דובדבן, מלון ושזיף".

בתור מישהי שלא חובבת קרמים למיניהם, אף פעם לא ניסיתי מוצרים של Bath & BodyWorks או של Victoria's Secret, אבל שמעתי עליהם לא מעט - נדמה שכל יוטיוברית שמכבדת את עצמה עושה HAUL של מוצרים שלהם, או מראה אותם בסרטוני Favorites :). את האתר bathandbeauty.co.il יצא לי להכיר רק לאחרונה, כשפנו אלי והציעו לשלוח לי מוצר לסקירה. באתר מוכרים מוצרי טיפוח של שתי החברות, כמו גם חזיות ומוצרי איפור של Victoria's Secret. באתר יש מבחר גדול של מוצרים, ובמחירים די סבירים לדעתי. 
הקרם שקיבלתי לסקירה מגיע בטיובה לחיצה ומרגיש מאוד נעים, נמרח בצורה חמאתית כמעט ומשאיר תחושה נעימה ועור רך ומבושם. הריח מאוד פרחוני, ואני ממש מצליחה להרגיש את ניחוח האניס של הדובדבן.


Garnier Hydra Express 24 Hydrating Gel-Cream

דבר החברה: "מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER משיק את סדרת Hydra Express - שני קרמי גוף במרקם ג'ל קליל עם רכיב ה- L-Bifidus ותמציות פירות המעצימים את מאגר הלחות הטבעית של העור, מונעים את התנדפות הלחות מהעור ומסייעים בשמירה על הלחות לאורך זמן הודות למרקם ג'ל אשר מסייע בספיגה מיידית ותחושת לחות עד 24 שעות. הנוסחא של הסדרה משלבת גם תמצית פירות המופקת ממקור טבעי ובשני ניחוחות המיודעים לסוג העור השונים:
* ניחוח אפרסק לעור יבש: תמצית אפרסק מרככת שלקוחה מאפרסקים שגדלים בדרום צרפת. התמצית מכילה רכיבים מזינים חיוניים הידועים כמסייעים בהזנה וריכוך של עור יבש.
* ניחוח ענבים לעור רגיל: תמצית ענבים העשירה באופן טבעי בוויטמין E ורכיבים מזינים חיוניים בעלי תכונות קוסמטיות יוצאות דופן. תמצית ענבים ידועה גם כרכיב שמזין ומגן על העור".

אני קיבלתי לסקירה את הקרם בניחוח האפרסק שמיועד לעור יבש, ולמרות שהעור שלי די רגיל, לא יבש במיוחד, מאוד אהבתי את התחושה שהקרם הזה נותן. הוא מגיע בבקבוק לחיץ, די גדול (400 מ"ל), המרקם שלו באמת קליל, לא חמאתי כמו זה של Bath & BodyWorks, הריח שלו נקי ועדין, לא מבושם יתר על המידה. כמו שרשום על האריזה, הוא באמת נספג יחסית מהר ומרגיש נעים במיוחד לאחר מקלחת ארוכה בשעות הערב :).



AHAVA AGE PERFECTING HAND CREAM BROAD SPECTRUM SPF 15

דבר החברה: "חברת AHAVA מעבדות ים המלח הכריזה על פריצת דרך מדעית בטיפול בעור הידיים עם פתרון אנטי-אייג'ינג רב-תכליתי המבוסס על מינרלים. טכנולוגיות טיפוח העור הבלעדית של AHAVA אשר פותחה עבור עור הפנים משמשת עתה לטיפוח אנטי אג'ינג בקרם הידיים AGE PERFECTING HAND CREAM BROAD SPECTRUM SPF 15 החדש.
ה-Osmoter™, הנמצא בבסיס כל אחד ממוצרי AHAVA ,הוא תמצית טבעית מאוזנת המורכבת ממינרלים חשובים מים המלח והוא הכוח המניע בהשבת החיוניות לעור .
צוות AHAVA שיצר את Age Perfecting Hand Cream, הציב לעצמו אתגר ליצור פתרון שלם אשר ייתמודד עם עור יבש ומזדקן, יפחית את מראה הכתמים הכהים והעיקשים וגם יספק הגנה מנזקי הקרינה. יש בשוק הרבה תכשירים לטיפול בכתמים הכהים אבל AHAVA הרחיקה לכת מספר צעדים ושילבה בקרם פעילות אנטי-אייג'ינג. כמותג המוביל בטיפוח עור הידיים, AHAVA שילבה מרכיבים יחודיים רק לה שיילחמו בכל סימני הגיל הניכרים לעין.
במחקר קליני במכון מחקר בלתי תלוי הוכחה יעילות הנוסחה בהבהרת הכתמים הכהים וסימני גיל והתגלה כי 88% מהמשתמשות דיווחו על ירידה משמעותית במראה הכתמים הכהים".

העור שלי לא יבש ולא מזדקן, וגם אין לי כתמים כהים על הידיים, אז אני לא יכולה להעיד לגבי האלמנטים האלו. מה שאני כן יכולה להגיד הוא שמאוד אהבתי את הריח של הקרם, הוא נספג מהר ומשאיר את הידיים שלי נעימות וריחניות עד מאוד. נעים במיוחד לפני השינה :).



סדרת טיפוח פנים LYCOMEGA של LIFE

דבר החברה: "מותג Life מבית סופר-פארם מתרחב בתחום הקוסמטיקה ומשיק סדרת טיפוח פנים ראשונה. הסדרה המבוססת על קומפלקס LYCOMEGA הייחודי, שמרכיביו הפעילים מופקים מזרעי חמוציות ועגבניות בתהליך מיצוי עדין באמצעות כבישה קרה. 
התמצית מכילה את המרכיבים: ליקופן, טוקוטריאנולים וטוקופרולים וריכוזים גבוהים של חומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6:
* הליקופן מסדיר את הקשרים בין התאים ובכך משפר את מרקם העור, הודות לפעילות נוגדת החמצון שלו ובעל יכולת לחסום חלק מקרינת ה- UVA ובכך להקטין את נזקי קרינת השמש.
* הטוקוטריאנולים והטוקופרולים נחשבים כקו ההגנה הראשון בפירוק רדיקלים חופשיים הנוצרים בעור על ידי קרינת UV ובכך תורמים למניעת נזקים והזדקנות מואצת של העור. בנוסף, בשילוב עם מסנני קרינה הטוקוטריאנולים מגבירים את יעילות ההגנה מפני השמש, כיוון שהם מכילים תרכובות המאטות את החדירה והקליטה של קרינה אולטרא סגולית.
* חומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6- התמצית מכילה ריכוזים גבוהים של חומצות השומן אומגה 3 ו- 6 ביחס האופטימאלי הנחוץ לתאי העור. מדובר בחומצות שומן שהגוף אינו מסוגל לייצר בכוחות עצמו, ולכן יש לצרוך אותן במזונות או באמצעות תכשירים הנמרחים על העור. חומצות השומן הבלתי רוויות מרוות את העור בלחות, מעניקות לו גמישות ומונעות יובש.
הסדרה כוללת שישה מוצרים: קרם פנים ליום לעור רגיל עד יבש או לעור רגיל עד שמן, קרם לילה לעור רגיל עד יבש או לעור רגיל עד שמן, קרם עיניים וסרום לחות והזנה מרוכז".

קיבלתי לסקירה את הסרום ואת קרם היום לעור רגיל עד יבש, והדבר הראשון ששמתי לב אליו הוא כמובן האריזות - LIFE עשו מהפך יפה מאוד בשנה, שנתיים האחרונות בתחום האריזות של המוצרים, והסדרה הזו מאופיינת באריזות חיצוניות לבנות מינמליסטיות עם נגיעות כסופות ואדומות, ואילו האריזות הפנימיות יפות עוד יותר שכן הן עשויות זכוכית אדומה מקסימה עם מכסי מתכת, גם היא אדומה. אני ממש אהבתי את סגנון העיצוב הזה, קצת שונה אבל מאוד מיוחד!


כפי שניתן לראות, הקרם מגיע בצנצנת, וכמו שאני אומרת בכל פעם שאני כותבת על קרמים באריזה הזו - בקבוק עם משאבה בהחלט היה עדיף לטעמי. הקרם עצמו די סמיך, לא נוזלי בכלל, אבל לא משאיר תחושה שומנית על העור. למרות שהקרם שקיבלתי לא אמור להתאים לסוג העור שלי (שהוא מעורב/שמן) לא נתקלתי בבעיות מיוחדות. 



בניגוד לקרם, הסרום מגיע בבקבוק קטן עם משאבה, אריזה נכונה בהרבה בעיניי. הוא נעים מאוד על העור, קצת סיליקוני אבל לא יותר מדי. צריך ממנו כמות יחסית קטנה כדי שיספיק לכל הפנים והוא משאיר את העור נעים ולחותי. מכיוון שאחד הנושאים החשובים בעיניי הוא הריחות שלמוצרי טיפוח, אני שמחה לבשר שהריחות של שני המוצרים נעימים מאוד בעיניי, ריחניים במידה, לא משתלטים, בדיוק לטעמי. 

מקווה שנהניתן מהפוסט ושהצלחתי טיפה לחדש לכן!
מה הם מוצרי הטיפוח שגיליתן לאחרונה?
האם יש מוצר שממש לא אהבתן או כזה שנכנס לרשימת המומלצים שלכן?

6 תגובות:

  1. אני אוהבת את הקרם הזה של גרנייה, יש לי את הבקבוק הירוק שבסדרה, גם עם תמצית מנגו.. והוא מצויין!
    המוצרים של לייף בהחלט מסקרנים.

    השבמחק
  2. החורף גורם לי להתמרח בלי הפסקה.
    הקרם של באטאנד באדי נראה טוב... אהבתי את האריזה.

    השבמחק
  3. לא מכירה את רוב המוצרים כאן, אבל כמוך, גם אני אהבתי את האריזות של לייף!

    השבמחק
  4. נכון שהן מיוחדות? לא זכור לי אריזות כאלו, בהחלט לא במוצרי הדראגסטור בארץ!

    השבמחק
  5. אני לא ממש מהמתמרחות, הרי קרמי גוף זה לא ממש אני, אבל למרות זאת נהניתי מהאריזה (עד שהעברתי אותו לחברה כמובן, חבל שישב אצלי סתם ויתקלקל :)

    השבמחק
  6. הקרם של גרנייה היה לי ממש נעים ומאוד אהבתי שהוא נספג כל כך מהר, שזו בדרך כלל הבעיה שלי עם קרמי גוף. אני באמת צריכה ללכת להריח את המנגו :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...