יום רביעי, 30 במאי 2012

MAC Plumful & Vegas Volt Lipstick Review!

בואו נודה על האמת - אני לא חובבת אודמים. מפריע לי שאני כל הזמן צריכה לדאוג שמא נמרח לי משהו, ליכלכתי כוס או את השיניים :). בנוסף, בדרך כלל באיפור אני מעדיפה להדגיש את העיניים שלי ואני מרגישה שהרבה צבע על השפתיים נותן מראה מאוד "מאופר" ופחות יומיומי. לכן, בדרך כלל אני מעדיפה מוצרים כמו Lip Butters או Chubby Sticks שמלחחים מאוד את השפתיים וגם נותנים גוון עדין שאני לא מרגישה שנראה חריג עלי. אבל זה רק בדרך כלל...



ליום ההולדת שלי חברות מקסימות קנו לי גיפט קארד למאק והחלטתי שזו הזדמנות מצויינת להרחיב את מגוון השפתונים שלי ממאק, שכלל עד אז רק את Modesty שהוא אודם ניוד ורוד/חום מקסים שנמצא בתיק שלי באופן קבוע :).


אחרי התלבטות קלה בחרתי בשני גוונים - Plumful, שמאז שראיתי אותו אצל מרינה לא יצא לי מהראש, ו-Vegas Volt שנראה יפה על השפתיים שלי בחנות ולכן נבחר!

MAC Plumful Lipstick
Plumful הוא גוון שזיפי סגלגל במרקם Lustre. הוא מתקבל על השפתיים בצורה חצי אטומה אבל ניתן בהחלט לבנות איתו כיסוי משמעותי יותר. המראה שנוצר הוא מאוד טבעי בעיניי וחיפשתי הרבה זמן שפתון בגוון הזה.


MAC Vegas Volt Lipstick

Vegas Volt נראה מאוד מרתיע באריזה - כתום בוהק מאוד שנראה אפילו קצת ניאוני, אבל על השפתיים נראה שונה לגמרי. מרקם ה-Amplified נותן מרקם נעים ולחותי ובשכבה יחידה הגוון הוא כתמתם/קורלי שנותן Pop של צבע ומשדרג כל מראה לטעמי. אם מורחים שכבות נוספות הצבע שלו מועצם יותר ומגיע לגוון כתום בוהק מאוד שבעיניי מתאים לאירועים מיוחדים כשהוא מצורף לאיפור עיניים טבעי מאוד מאוד.


בגלל שאני מאוד אוהבת ורגילה למרקם סופר לחותי על השפתיים, מה שנהניתי מאוד לעשות עם השפתונים הוא להניח אותם ומעליהם להניח את אחד מה-Lip Butters או ה-Chubby Sticks שלי וכך לקבל את הטוב משני העולמות - צבע בוהק ומרקם לחותי ביותר שמשאר למשך זמן רב יותר מהרגיל לטעמי.



עליון - Plumful ותחתון Vegas Volt


והנה כמה תמונות שלי עם הרכש החדש - 
Vegas Volt
Plumful(משום מה הוא נראה פה ורדרד אבל במציאות הוא יותר סגלגל מזה...)


השפתונים נמכרים בכל חנויות מאק ומחירם 89 ש"ח.

מה איתכן? מהם השפתונים האהובים עליכן לאחרונה?

10 תגובות:

  1. אהבתי את הבחירה של הצבעים מאוד הולמים אותך .

    השבמחק
  2. אני מתחברת לגמרי לחיבה המועטה שלך לשפתונים, גם אצלי זה מוצר איפור שנמצא במיעוט.. השניים שבכל זאת קניתי ממאק הם pervette שהוא בגוון ורוד בהיר מאוד עם נצנוץ עדין ו-hot gossip שהוא גוון ורוד עמוק יפהפה, מקולקצית glitter&ice שלהם (אולי אשלב אותו באיזה פוסט עתידי שלי, הוא באמת מקסים), אבל בשורה התחתונה אני נצמדת לצ'אבי סטיקס ולגלוסים עדינים וקלילים :)

    השבמחק
  3. איזו מתנה כייפית!
    כמוך גם אצלי האודמים הגיעו לאט לאט מאוחר יותר...
    ליום יום אני ממש לא בקטע שלהם, אלא באמת בבאלמים למינהם.
    ממש אהבתי את Vegas Volt ובנוסף גם את השני אני ממש רוצה...

    השבמחק
  4. תודה רבה רחלי!

    השבמחק
  5. בדיוק קיבלתי אתמול בדואר את הגרסא של רבלון לצ'אבי סטיקס ובמילה אחת - מעלף! יש ביניהם אפילו דיופ ל-Mega Melon...

    השבמחק
  6. שמרתי את Plumful ל-Back2Mac ובסוף לא עמדתי בפיתוי וקניתי אותו בכל זאת! עכשיו אני צריכה לבחור אחד נוסף כי יש לי סופסוף 6 מוצרים להחזיר :)

    השבמחק
  7. איזה חברות חמודות! אני אהבתי את הכתום למרות שהוא נראה מאוד עז ודווקא עלייך הוא היה נראה בסדר גמור ולא כתום צורח כמו שהוא נראה בתמונה . גם הגוון השני משגע אם כי נראה לי שעליי הוא יראה פחות טוב כי אני צהובה מאוד .
    יש לי בקרוב B2M אז אני אכניס אותו ל-wish list שלי :)

    השבמחק
  8. הרגת אותי ברכות, (מלבד מ.אפ) אילו נדרשתי לבחור אך ורק מוצר איפור אחד  שאני יכולה לרכוש, הייתי בוחרת בלי היסוס שפתונים, אוהבת שפתונים, יוקרתי עממי, כהה, בהיר, מבריק, או סולידי, את כולם. בד בבד הלכת ובחרת לך בצ'יק שניים מהגוונים הכי יפים שיש למאק. את Vgas volt הייתי נחושה לקנות ויהי מה כי הוא מדהים, אך על פני הוא התקבל ניאוני/מחזיר אור שזה לא היה כדאי למען שלום התנועה בכבישים :). והסגלגל הלז, מחמיא לכל עור ושפתיים. לאסוני (או מזלי?) משום מה לא נוח ומעקצץ לי השפתיים כל 4 הסדרות של מאק, לא שאני חדלה לנסות. יש להם כלכך הרבה ניואנסים של גוונים, שאין מי שלא תמצא את עצמה שם. מי שמהססת ועדינה ולא אוהבת שפתונים אני מציעה - תתחילי ב סירופ - משם היא כבר ממשיכה לבד. אהבתי מאוד את השינוי הגרפי בבלוג, תכנוג, בהיר וברור לעיניים - שבת שלום     :)

    השבמחק
  9. תודה רבה אפרתי!
    ה-Vegas Volt באמת יכול להיראות מאוד ניאוני אז אני משלבת אותו עם גלוס בצבע אפרסק שמעדן אותו ונותן מראה רך ומקסים!

    השבמחק
  10. נכון מדהימות?
    ה-Plumful היה ב-Wish List שלי כל כך הרבה זמן (מאז הפוסט של מרינה נראה לי :)) ואני ממש שמחה שקניתי אותו!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...