יום רביעי, 2 במאי 2012

Maybelline Color Tattoos 24H Cream Eyeshadows Review & Swatches!

לפני כמה וכמה חודשים התחלתי לראות ברחבי האינטרנט סרטונים ופוסטים על מוצר חדש ומסקרן של חברת מייבלין - Maybelline Color Tattoos 24H Cream Eyeshadows, צלליות קרם פיגמנטיות ביותר ועמידות מאוד (כמו שמרמז שמן - Color Tattoo).

Maybelline Color Tattoos 24H Cream Eyeshadows


הדבר שחזר על עצמו הכי הרבה בכל הביקורות שקראתי וראיתי היה שהן דיופים מוצלחים מאוד של ה-Paint Pots של מאק שהן פריט של קבע באוסף של כמעט כל הבלוגריות שאני מכירה (חוץ ממני שבמחדל שאין כמותו, אין לי אפילו אחת... :)). לפי האריזה ניתן לראות שהן דומות למדי אבל אלו של מאק מכילות 5 גר' ואלו של מייבלין מכילות 4 גר'. לא נראה לי שזה כזה משמעותי בגלל אופן השימוש - לא צריך כל כך הרבה מהמוצר כדי להגיע לתוצאה טובה. שוני נוסף שמצאתי הוא שה-Paint Pots מגיעות במבחר די מצומצם של גוונים, בעיקר טונים טבעיים ולא צבעוניים בכלל, בניגוד גמור לאלו של מייבלין :).


עד שהכרתי את צלליות הקרם של שיסיידו לא ניסיתי אפילו צלליות מהסוג הזה בגלל שהייתי בטוחה שהן לא ישרדו יום שלם על העין מבלי לזוז, אבל אחרי שהתלהבתי כל כך מהמרקם ונוחות השימוש שבהן, הייתי חייבת לנסות את אלו של מייבלין שזולות בהרבה מאלו של שיסיידו.



אחרי שדגמתי אותן לפני כחודשיים, החלטתי שהן כל כך מוצלחות וכמתנת לעצמי לקראת יום הולדתי (שחל ממש אתמול!), אצתי לאיביי לקנות את שמונת הגוונים הנוספים! 
הצלליות נמכרות בארה"ב ב-7$ ואפשר תמיד למצוא אותן במבצעים כאלה ואחרים (זאת לעומת ה-Paint Pots של מאק שנמכרים שם ב-17.50$ או הצלליות של שיסיידו שנמכרות בארץ ב-225₪).
האריזה שלהן עשוייה זכוכית ומרגישה יציבה במיוחד ולא זולה כמו שלעיתים ניתן לראות במוצרים ברמת המחיר הזו. הסדרה כוללת עשרה גוונים, חלקם במרקם מאט וחלקם במרקם שימרי וזוהר יותר. הצבעים מתחלקים בין גוונים צבעוניים מאוד וגוונים יותר יומיומיים. 

הגוונים ה"יומיומיים"

הגוונים הבוהקים/צבעוניים

ואיך אפשר בלי סווצ'ים:
 מימין - Too Cool, Fierce & Tangy, Audacious Asphalt, Painted Purple, Bad to the Bronze

מימין - Pomegranate Punk, Tough as Taupe, Tenacious Teal, Bold Gold, Edgy Emerald

ודוגמאות בקטנה - (אני מבטיחה הרבה מראות שונים איתן בקרוב!)

 Tough as Taupe & Audacious Asphalt

Too Cool, Fierce & Tangy, Pomegranate Punk

לסיכום - אני ממש אהבתי את הצלליות האלה. הן עמידות, פיגמנטיות, נמרחות מעולה (בעיקר עם מברשת סינטטית כמו 242 של מאק למשל אבל גם האצבעות עושות עבודה טובה), מקפיצות כל צללית שמניחים עליהן ולא זזות כל היום!

ונסיים באנקדוטה קטנה מחייה של בלוגרית איפור - הצלליות שאני קניתי הגיעו מארה"ב ומסתבר שלאחרונה הן הושקו גם באירופה אבל תחת שמות שונים ובמבחר גוונים מצומצם יותר. אחרי שקיבלתי את הצלליות שלי התחלתי לחקור קצת את אלו האירופאיות ומתמונות וסווצ'ים שראיתי החלטתי שיש צבע אחד ששונה מספיק מהמבחר האמריקאי כדי שאנסה להשיג גם אותו, אבל מה שנראה בסווצ'ים כשונה לחלוטין, לא תמיד תואם למציאות...

Maybelline Color Tattoo 24HR Immortal Charcoal 55

אפשר לראות שהאריזה של הצלליות האירופאיות גדולה קצת מהאמריקאיות וגם הגרפיקה שונתה, כנראה כדי  שתתאים לקו המוצרים שנמכר שם. 



וסווצ'ים:

מימין Immortal Charcoal ומשמאל  Audacious Asphalt

כפי שניתן לראות הגוונים די דומים, הגימור הוא קצת שונה - הגרסא האירופאית אטומה יותר והאמריקאית נוצצת יותר. לטעמי בהחלט אין צורך בשני הגוונים מכיוון שהם דומים מאוד והשוני במרקם לא שווה את ההוצאה הנוספת.
קצת מוזר לי כל העניין של הגוונים השונים, לא מובן לי בכלל למה צריך את ההפרדה הזו. מעניין האם חובבות האיפור בשתי היבשות באמת שונות כל כך לדעת אנשי מייבלין שהם הרגישו צורך ליצור הפרדה שכזו?
בנוסף, מעניין איזו גרסה תגיע בסוף ארצה - האמריקאית או האירופאית או בכלל!

טוב, זה היה ארוך אבל אינפורמטיבי :).
איזה צלליות חדשות ניסיתן אתן לאחרונה? שתפו בתגובות!
מקווה שנהניתן :)


נ.ב - לפי הכתבה הזו מ-Xnet הן צפויות להגיע לארץ ביולי!

30 תגובות:

  1. thereisbeautyinallofus2 במאי 2012 בשעה 16:23

    תתחדשי! אני אהבתי רק 2 גוונים בסדרה שקרצו לי - TOUGH AS TAUPE ו-BAD TO BRONZE. את השני לא קניתי כי החלטתי שאני מעדיפה לנצל גוונים דומים שיש לי. 

    השבמחק
  2. יאאאא איזה כיף לך :) עכשיו בא לי גם....  נראה לי שאפשר לעשות איתן מלא דברים מהממים. תתחדשי:)

    השבמחק
  3. וואו! יש כאן כמה גוונים יפים ממש
    אני מצפה להתנסות הראשונה שלי איתן בקרוב :-)

    השבמחק
  4. יופי של פוסט, תתחדשי על הצלליות!
    נראות טוב ממש.
    הצצלית Fierce & Tangy כל כך מוזרה שבא לי עליה, למרות שאין לי מושג מה לעשות עם גוון כזה...
    הקטע הזה של אמריקה/אירופה קיים כל הזמן, יש מקרים שזה ממש לא ברור.
    מניחה שלנו יהיה את המגוון כמו באירופה, זה מה שבדרך כלל קורה, אבל לא אתפלא על כלום.

    השבמחק
  5. ה-Bronze מהמם! לטאופ פחות התחברתי, אפור מדי לטעמי כדי להשתמש בו לבדו אבל מהווה בסיס מצויין לטאופים אבקתיים!

    השבמחק
  6. תודה מותק!

    השבמחק
  7. אני משתמשת בהן כבר כמה ימים ומתפעלת מחדש מכל אחת ואחת מהן!

    השבמחק
  8. ואני מצפה לפוסט שלך עליהן!

    השבמחק
  9. ה-Fierce & Tangy מהממת וממש תאהבי אותה לדעתי! ניסיתי אותה אתמול לאיפור היומולדת שלי עם צלליות ברונזה/כתומות והיא הצליחה להעצים את הצבעים בצורה יוצאת דופן בעיניי וגרמה להכל להיראות יפה עוד יותר!

    השבמחק
  10. Well Well, אמרת ועשית, השגת את כולן. בגללך/בזכותך התלהבתי מהן אך כשחיפשתי באי ביי ובסווצ'ים ברשת נראה היה שכולן מאוד פיגמנטיות וכהות יחסית. מלבד הזהובה והלבנה, אז ויתרתי. 
    אולי אחכה לעלייתן ארצה ...

    השבמחק
  11. הצלליות נראות איכותיות וכך גם האיפור שלך מחכה לראות עוד סגנונות איפור שתעשי איתן 

    השבמחק
  12. שירי, פוסט מעולה ועשית חשק מטורף לקנות!
    אם במקרה יש לך המלצה על אתר/מוכר שאפשר לקנות דרכו, אני אשמח לשמוע :)
    תודה ויום מקסים.

    השבמחק
  13. תודה רבה שרית! 
    אני אשלח לך בפייסבוק הודעה על המוכר שממנו קניתי....

    השבמחק
  14. תודה רבה רחלי! הצלליות באמת איכותיות ותראו עוד מראות איתן בקרוב :)

    השבמחק
  15. יופי של תמונות ! אהבתי :) 
    האמת שקראתי כל כך הרבה על הקולקציה הזו ובזמן שאני שהיתי בניו יורק , הצלליות הללו עדיין לא הגיעו ולא יכולתי לבחון אותן מקרוב . הבעיה שלי היא שהן נורא צבעוניות ויש רק 1-2 צלליות שמדברות אליי באופן אישי . בכל מקרה הן נראות מעולה והאספלט/פחם קורץ ביותר .

    השבמחק
  16. תודה רבה! השתמשתי היום בImmortal Charcoal גם בקפל העין וגם כליינר ויצא מעלף! היא בכלל נראית לי צללית ורסיטילית למדי כי האפור משמש בסיס להמון צבעים אחרים!

    השבמחק
  17. נראה מעלף, אלך להזמין מאיביי 2 שאהבתי הטאופ והברונז, האם תוכלי לתת קישור למוכר שהזמנת מאיביי?

    השבמחק
    תשובות
    1. הלינק נמצא בפוסט. שלחתי לך גם במייל...

      מחק
  18. אני חושבת שתגיע גרסה אירופאית.. לא בטוח אבל אני חושבת שאנו נוטים לקבל את הגרסאות האירופאיות יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. חבל לדעתי... בגרסא האמריקאית יש גוונים רבים יותר :(

      מחק
  19. את בחברה טובה, גם לי אין אף לא פיינטפוט אחד לרפואה ;)
    מבין כולן הסגולה קצת עשתה לי חשק, אבל קראתי את הפוסט השני והבנתי שהיא דווקא הכי פחות מוצלחת. עדיין לא החלטתי אם אני רוצה לנסות אותן או לוותר....

    אהבתי מאוד את המראה הכחול שיצרת איתן :)

    השבמחק
  20. הסגולה באמת קצת מבאסת, אהל למרות הבעייתיות היא עדיין מהווה בסיס טוב מאוד לצלליות. היא פשוט פחות מתאימה להיות צללית ראשית בפני עצמה...

    השבמחק
  21. הצלליות נראות ממש שוות. אהבתי את המרקם שלהם.
    אני ממש בימים אלה מחפשות צלליות זולות ושוות. או זולות ושוות חלקית. כי מתחשק לי צבעים מסוימים לעונה ואני יודעת שזה צבע עונתי ולא מתחשק לי להוציא הרבה כסף על צלליות שוות שאני יודעת שאני לא אשתמש בהם הרבה. אז בטח שאני לא אקנה מותג על. מבחינתי זה בזבוז. ואני מאוד מחושבת בכסף.אז ביום שישי אני הולכת לחרוש על החנויות הפחות שוות והמר על צלליות שיראו לי שוות :)

    יעלי
    בלוגי: http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/shaping-delight.html

    השבמחק
  22. יש ללוריאל צלליות שוות וזולות במיוחד (35 ש"ח) במרקם דחוס שאמורות להיות עמידות במים אפילו! וגם לבורז'ואה יש צלליות טובות (חלקן יותר וחלקן פחות) באותה רמת מחיר... תיהני מהקניות!

    השבמחק
  23. זוית היופי שלי24 במאי 2012 בשעה 13:20

    שירי אחלה פוסט,וואו אהבתי את הצבעים. המוצר הזה נמכר בארץ?

    השבמחק
  24. לצערי לא... מאוד מעצבן שיש כזה דיליי בזמן ההגעה של המוצרים לארץ. האייליינר ג'ל של מייבלין הגיע ארצה כמעט שנתיים לדעתי אחרי שהושק בעולם! וכמובן תמיד יש מצב שהם בכלל לא יגיעו :(

    השבמחק
  25. איזה צלליות יפות אני ממש רוצה אותן.. יש אפשרות שתאמרי לי מאיזה מוכר באיביי המזנת אותן תודה yafit_n@yahoo.com

    השבמחק
  26. ואי לגמרי עשית לי חשק עליהם.. נראה לי שאאלץ להזמין כמה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...