יום שלישי, 18 באוקטובר 2011

FOTD 17.10 - Neutral Cat Eye Look!

אחרי הרבה זמן שלא עשיתי אייליינר שחור רגיל, התחשק לי היום בדיוק כזה! אני מאוד אוהבת מראה של אייליינר חזק וחתולי, אבל נראה לי שעוד לא מצאתי את נוסחאת השילוב הנכונה שתדגיש את העין שלי אבל תישאר נייטרלית. זה הכי קרוב לדעתי למראה שרציתי. השתמשתי ב-Naked Palette של Urban Decay וממנה רק בשני גוונים - Virgin  ו-Smog.
למרות שאני לא ממש חובבת אודמים, ובדרך כלל אני מעדיפה פשוט למרוח את ה-Labello הכחול (שאני מכורה אליו!), עם המראה הזה הרגשתי שצריך לתת עוד קצת הדגשה לשפתיים ולכן בחרתי בשפתון היחיד שיש לי - Modesty של מאק, שעלי מתקבל כ-My Lips But Better :)


Urban Decay Naked Palette
MAC e/s: Vanilla
Maybelline gel liner in Black 
MAC liner in Teddy
MAC Haute&Naughty mascara
MAC studio finish concealer 
MAC Equilibrium blush 
MAC Blot powder
MAC Modesty lipstick






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...