יום שני, 3 באוקטובר 2011

FOTD 2/10 - Purplie Blue...


אחרי כמה ימים ללא איפור (בגלל החג לא ממש התאפרתי יומיומית כמו בשבוע רגיל, אלא רק בערב החג) כאשר בחנתי את מגירת האיפור שלי נחו עיניי על פלטת הצלליות הסגולות של אינגלוט שברשותי ושמתי לב שיש גוון אחד שבו לא השתמשתי עדיין - 388! זה סגול כחלחל בגימור מאט יפייפה בעיניי. בדרך כלל אני נמשכת יותר לגוונים החמים יותר של כל הצבעים, אבל לפעמים דווקא הקרים קורצים לי יותר!


לא מצאתי אצלי סגול בהיר יותר בגוון קר אז פשוט השתמשתי באחת הצלליות האחרות בפלטה
(בכל מקרה בגלל מבנה העין שלי והמשקפיים לא רואים יותר מדי את החלק של העפעף שבו
מרחתי אותה).
Inglot e/s: 388, 126, 127 
PUPA eyeliner in no. 13
Maybelline One by One Mascara
MAC studio finish concealer 
MAC Blot powder
L’Oreal Glam Bronze Duo in Blonde
 
 
אני תמיד מתפעלת מהשידרוג שנותן האייליינר למראה הכללי.
 

2 תגובות:

  1. הגוון הסגול הזה ממש מחמיא לך :)
    אני יודעת שיש כאלו שאוהבות את זה אבל אני הייתי מטשטשת את הצללית בפינה החיצונית שיצאה חד.

    השבמחק
  2. תודה רבה!
    שמתי לב לזווית רק אחר כך ובאמת טישטשתי אותה... במקרה ניקיתי קצת את האיזור הזה עם מגבון איפור אבל יצא קצת יותר מדי :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...