יום שבת, 22 באוקטובר 2011

NOTW - Chic 420 Must Have!

זה אחד מהלקים שהראיתי בפוסט הזה, וזו הפעם הראשונה אי פעם שמרחתי לק אדום! לא ורוד אדמדם או סגול עם נטייה לאדום, אלא אדום קלאסי, ואני חייבת לציין שדי הופתעתי... אולי זה בגלל שהציפורניים שלי קצרות יותר מהרגיל (כן, בדרך כלל הן הרבה יותר ארוכות אבל המיני מניקור אקספרס שעשיתי בחודש שעבר באילת קצת עשה לי נזק והן נחלשו משמעותית מאז), או אולי זה בגלל שראיתי המון בלוגריות ביוטיוב עם לק כזה או סתם בגלל שסתיו עכשיו :)
המריחה של הלק הייתה מושלמת, לא זכור לי לק שנמרח בצורה כזו יפה. הוא אטום מהשכבה הראשונה אבל אני שמתי כרגיל שתי שכבות. מכיוון שאני תמיד משתמשת במייבש (Top Coat) אין לי מושג על זמן הייבוש שלו לבד.
התמונות הן אחרי כמעט חמישה ימים ונראות כמו חדשות, בעיקר הודות ל-Top Coat המוכשר ביותר של Zoya.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...