יום שבת, 1 באוקטובר 2011

Inspired eye makeup: S/S 2012

בחודש האחרון ראיתי הרבה מאוד פוסטים של בלוגריות מחו"ל על מראות האיפור בתצוגות האופנה לעונת אביב/קיץ 2012. במיוחד נמשכתי לשני מראות שראיתי בטמפטליה והחלטתי לנסות לשחזר אותם בעצמי!

המראה הראשון נלקח מתצוגת האופנה של Alice + Olivia והוא מתאפיין בצבע טורקיז/כחול מאוד בולט על העפעף העליון ואייליינר שחור מודגש מאוד. 


את המראה יצרה Sarah Lucero בעבור חברת Stila, והמוצרים שהיא השתמשה בהם היו כמובן של Stila, אז אני מצאתי תחליפים יצירתיים למוצרים הללו, שכמובן לא נמכרים בארץ :(

השתמשתי בצללית 371 של אינגלוט על כל העפעף, אחר כך ציירתי משולש טורקיז עם NYX Jumbo eye pencil בגוון Electric Blue והשלמתי את המראה עם אייליינר שחור/כחול של לוריאל, מסדרת Luminizer. מתחת לגבה הנחתי את צללית Vanilla של מאק כדי להאיר את האיזור כולו, וכמובן לבסוף - מסקרה שחורה, One By One של מייבלין.

המראה השני נלקח מתצוגת האופנה של Peter Som והוא מתאפיין בעפעף עליון ורוד ונקי כשעליו קו ברור וכמעט ולא מטושטש, של סגול/בורדו. על העפעף התחתון אפשר לראות מריחה של כחול נייבי כשמתחתיו שוב חוזר אותו הורוד. מאוד עניין אותי איך יוצרים צורה כזו של צללית, וזה גם השלב שלקח הכי הרבה זמן :).

חלק מהמוצרים שבהם השתמש המאפר Tom Pecheux הם מקולקציה חדשה כלשהי  של מאק שתצא רק ב-2012. אני בחרתי שוב להשתמש במוצרים שונים ונראה לי שהייתי די קרובה!


התחלתי עם צללית Color Infaillible של לוריאל בצבע Forever Pink שאותה הנחתי על רוב העפעף העליון וגם קצת על העפעף התחתון. השלב הבא היה יצירת הקו הדרמטי. לשם כך עירבבתי שני גוונים: Sketch של מאק וגוון סגול חום מפלטת ה - Lust של Wet&Wild. יצרתי את הקו עם מברשת עיפרון ומברשת טישטוש לחילופין, עד שהצלחתי להגיע לתוצאה הרצויה.
אחר כך עברתי לעפעף התחתון שבו הנחתי שוב את הצללית הורודה של לוריאל ומעליה עברתי עם אייליינר של מאק בגוון Bordeauxline ועליו טישטשתי קצת מהגוון הכחול כסוף מפלטת ה-Lust. במעקה העין מרחתי את Midnight Cowboy של Urban Decay וסיימתי עם מסקרה שחורה, One By One של מייבלין.

 
היה לי ממש כיף לנסות את המראות האלה. לא נראה לי שהייתי בוחרת אותם ליום יום או אפילו ליציאה, אבל תמיד כיף לשחק באיפור והחלק הכי כייפי - הכל נשטף במים :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...