יום שני, 21 באפריל 2014

Nails of the Month 4.2014!

פוסט הלקים הרבעוני שלי יורכב הפעם מכמה וכמה שילובים חדשים שניסיתי לאחרונה. כבר כתבתי בעבר שאני די משתעממת ממריחת לק יחיד על הציפורניים שלי, ולכן מעדיפה בדרך כלל לשלב שני גוונים בכל מניקור :).

אני דווקא אפתח במניקור ה(בערך) יחיד שעשיתי לאחרונה שהוא לא שילוב של כלום אלא צבע יחיד. בפוסט הלקים הקודם הראיתי את לק מספר 304 של פופה וסיפרתי לכן שזה הגוון האהוב עלי of all time. מה רבה הייתה הפתעתי כשהתחלתי למרוח את Cute Little Vixen של OPI, שקניתי בהונג קונג ושבבקבוק נראה גוון אדמדם מטאלי, אבל על הציפורניים נראה כמעט זהה ללק של פופה!




ההבדל היחיד לטעמי הוא הבקבוק - אני מעדיפה את הבקבוק הגדול יותר עם המברשת הרחבה של OPI, בעיקר כי יש לי ציפורניים יחסית רחבות אז המברשות של פופה לא מהאהובות עלי.


את השילוב הזה תכננתי כבר כמה חודשים אבל רציתי לחכות עד שיגיע לי בדואר מוצר שהיה אמור לפתור את ההסרה הבעייתית של לקים גליטריים. את ה- Easy Peel-off Base Coat של חברת Etude House גיליתי במקרה באחת מהקבוצות בפייסבוק, לא ידעתי שקיים בכלל מוצר כזה. הזמנתי אותו באיביי וכשהוא הגיע ראיתי שהוא נראה שונה לחלוטין מהתמונה שבאתר החברה, אבל החלטתי לתת לו צ'אנס בכל זאת.
אחרי שבפעם הקודמת הנחתי את הטופ הגליטרי Circus Confetti של Essence על ציפורן נקייה ולקח לי נצח להוריד אותו, הפעם מרחתי קודם את הבסיס של Etude House, מעליו את 376 של קרליין ומעל שתי אצבעות את הגליטר. לפי מה שקראתי הבסיס הזה אמור להתקלף לבד אחרי כמה ימים, מה שבפועל לא ממש קרה, אבל כשבאתי להסיר את הלק כן הצלחתי "לגרד" אותו מהציפורניים בחתיכות ולא הייתי צריכה לשפשף שעות עם מסיר לק. אני לא ממש ממליצה על השיטה הזו, בעיקר כי נראה לי שזה יכול לגרום קצת נזק לציפורניים כשמגרדים אותן כך, אז בפעם הבאה שניסיתי לק עם מרקם שנוטה "להתפס" על הציפורן, ניסיתי שיטה אחרת, אבל על כך בהמשך :).


את שני הלקים האלו קניתי גם כן בהונג קונג והם - Sugar Spun מסדרת ה-Perfumarie של רבלון ו-Iridescent Nail Polish מס' 2 של פופה. 
על הסדרה הריחנית של רבלון שמעתי קצת ביוטיוב אבל כשהגעתי לסטנד, אף אחד מהגוונים לא נראה לי מעניין במיוחד, אז החלטתי ללכת על גוון שחשבתי שאין לי באוסף, מה שכמובן התחוור כלא נכון עת שהגעתי הביתה וחיטטתי בקופסאת הלקים שלי, והסתבר שיש לי לק כסוף נוסף אחד לפחות - 107 של מייבלין.
אהבתי את המריחה של שני הלקים, למרות המברשות הדקות של שניהם. הגוון של הלק של פופה קצת איכזב אותי האמת, ציפיתי שהוא יהיה קצת יותר סגול כשבפועל הוא הרבה היותר כחול, אבל ניחא.
בעניין הריח - אז כן, הלק של רבלון בהחלט מצדיק את שמו כלק ריחני ואחרי שהוא מתייבש (אל תנסו להריח אותו רטוב!) הוא באמת מריח כמו סוכרי ומתוק :). זה שטיק נחמד אבל לי זה קצת הפריע - כשבאתי לאכול באותו יום התחוור לי שהריח של הלק מאוד דומיננטי ובכל פעם שקירבתי את הטוסט שלי לאיזור הפה, הרחתי אותו במקום את הטוסט... מוזר מאוד אבל הריח נשאר ברמה הדומיננטית הזו רק יומיים, שלושה ואחר כך ניתן להריח אותו רק אם ממש מתקרבים ומסניפים את הציפורניים. 

אז נכון, אני קצת מאחרת לטרנד מרקמי ה-חול/סוכר בלקים. כשיצאו הסנוניות הראשונות של הלקים הללו הן לא כל כך עניינו אותי, אבל כשראיתי את הבקבוק של OPI על המדף בהונג קונג ידעתי שהוא יחזור איתי הביתה!


זה אחד השילובים שהכי אהבתי לאחרונה: Alcatraz Rocks של OPI ו-Respect של Hello Kitty. אני לא בטוחה מה אחז בי כשקניתי את הלק של הלו קיטי, אף פעם לא הבנתי את ההתלהבות מהמותג הזה על כל המרצ'נדייז שלו, ואני די בטוחה שכשקניתי אותו הוא פשוא נראה לי חמוד ורק אחר כך שמתי לב בכלל שהוא של הלו קיטי :)
הלק של OPI ממש מקסים בעיניי, יש לו עומק והניצנוץ שלו מורכב מהרבה גוונים. באופן מפתיע, גם הלק של הלו קיטי ניחן בעומק צבע רב ובגוון סגול עמוק שלא יצא לי לראות הרבה - יש לי כמה וכמה לקים שקניתי ובבקבוק נראו בדיוק כמו זה אבל בפועל יצאו כמעט שחורים מה שביאס אותי. אבל הלק הזה ממש נראה סגול כהה, עשיר ומעניין גם בבקבוק וגם על הציפורניים!


בלייף יצאו עם סדרת לקים חדשה בשם Diamond Dust: "סדרת לקים בגימור מט עם חלקיקים מחזירי אור, היוצרים מראה מנצנץ." 
אני חייבת לציין שאחרי שמרחתי את הלק הזה, מס' 301, לא ממש ידעתי מה לחשוב עליו. כמו הלק של OPI, מצד אחד הוא מאט, שזה תמיד מעניין, אבל מצד שני הוא גם מנצנץ - די מבלבל :).


דרך אגב, הלקים של LIFE עולים עכשיו 22 ש"ח, לא כמו שכתוב על המדבקות :)
קיבלתי לסקירה שניים מהגוונים, 301 האדום ו-304 הירוק, ואז במקרה (או שלא :) הזדמנתי לסניף של הסופר פארם וקניתי לי שני גוונים נוספים - 305 הכחול ו-302 הורוד (שבדיעבד, חבל שלא לקחתי את אחיו הכהה יותר).



המריחה של הלק הייתה טובה ואחידה בצורה כמעט מלאה בשכבה הראשונה אבל אני אוהבת להוסיף שכבה שנייה כדי לשפר את העמידות. לא הנחתי מעליו Top Coat כי רציתי לראות איך המרקם נראה במצבו הטבעי. אני חושבת שהגימור נראה מקסים אבל פחות אהבתי את תחושת החיספוס שהוא משאיר.
בגלל זה כשבאתי לנסות את גוון 302 שילבתי אותו עם לק נוסף, 246 של שיק, כדי שיהיה קצת גיוון :)





כשבאתי להסיר את הלק הזה, מלומדת מניסיונותי עם הלק של Essence החלטתי לראשונה להשתמש בשיטת נייר הכסף - לוקחים פד צמר גפן, מספיגים אותו במסיר לק, עוטפים את הציפורן ומעל עוטפים בחתיכת נייר כסף. עושים את זה עם כל הציפורניים, משאירים כחמש-עשר דקות ואז פשוט מסובבים את הנייר כסף על הציפורן והלק פשוט יורד בקלילות! גאון מי שעלה על זה :).

וזה הכל להפעם! 
מקווה שנהניתן מהקריאה ושתרמתי לכן קצת צבע בחיים :)
האם יצא לכן לנסות את הלקים של LIFE?
מהו גימור הלק האהוב עליכן?
חג אביב שמח :)

3 תגובות:

  1. תודה מותק! הוא גם השילוב האהוב עלי :)

    השבמחק
  2. אני אוהבת את גימור החול, והגוון של OPI פשוט מהפנט.
    הפופה הדאוכרומי- אני עוד זוכרת אותו מפוסט הרכישות שהונג קונג. הוא מהמם!

    השבמחק
  3. איזה כיף של פוסט :)
    הסדרה של לייף משגעת, הגוונים, המרקם והמראה המנצנץ מאט משהו - הבנפיט שלה הוא הסרה קלה יחסית שזה ממש אושר בים הגליטרים הקשים להסרה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...