יום שישי, 6 ביוני 2014

My Week with - Too Faced Chocolate Bar Eye Palette

מי שמכירה אותי קצת, בטח כבר הגיעה למסקנה הבלתי נמנעת שפלטות צלליות הן מוצר האיפור האהוב עלי מכל! אני מרגישה שמוצרי איפור אחרים כגון שפתונים, סמקים, ברונזרים וכו', בדרך כלל יוצרים את אותו מראה שוב ושוב (לטוב ולרע כמובן), ולעומת זאת, יש משהו כל כך כייפי בלהסתכל על פלטה ולדמיין את כל השילובים השונים והמראות המעניינים שניתן ליצור איתה :).
הפלטה שרציתי להראות לכם היום משלבת את שתי האהבות שלי - צלליות ושוקולד!








דבר החברה: "ג'ארד בלדינו, אחד המייסדים ומנהל הקריאייטיב של Too Faced גילה את תכונותיו המרפאות של הקקאו בזמן שנהנה מעיסוי פנים עם שוקולד בחופשה במאווי. בפלטה הזו הוא יצר שילוב ראשון מסוגו של סגולות הקקאו עם צלליות קטיפטיות למגע ועשירות בפיגמנט. במשך שנים השתמשו בשוקולד כדי להגן, לרכך ולרפא עור אשר נגרם לו נזק מהשמש והרוח. מחקרים הראו עוד שריחו של הקקאו יכול להעצים את הזיכרון ואת כוח המוח".





הפלטה מגיעה באריזת קרטון חמודה שמעוצבת בגווני ורוד וזהב, והיא אפילו יותר יפה מבפנים שכן היא לחלוטין נראית כמו חפיסת שוקולד צ'אנקית במיוחד, עם הטבעות יפות של הלוגו ושם הפלטה. בהתחלה חשבתי שהסגר המגנטי שלה לא חזק מספיק (כנראה כי אני רגילה לאריזת המתכת של ה-NAKED 3) אבל עם הזמן מצאתי שהוא מספיק הרמטי ולא נוטה להפתח מבלי שרוצים בכך.



אז כן, הצלליות בפלטה אכן מכילות קקאו והריח של הפלטה בהחלט משקף את זה - ברגע שפותחים אותה ההרגשה היא כאילו אני מתאפרת במפעל של עלית!
הפלטה מכילה 16 גוונים שונים, כולם פחות או יותר על סקאלת הגוונים הנייטרלים, כלומר - חומים למיניהם, זהובים, ברונזה וכו' עם הבלחות של ורודים ואפילו גוון סגול אחד. אני חייבת לציין שמאוד אהבתי את כל הגוונים בפלטה, משהו די נדיר אצלי שכן תמיד יש גוון אחד או שניים בפלטה שאני לא מתחברת אליו (מישהו אמר שתי הצלליות הימניות ביותר ב-NAKED Palette?).





בנוסף, אהבתי מאוד את העובדה שיש שילוב של מרקמים בפלטה - 6 צלליות הן במרקם מאט והשאר שימריות (אין גליטרים בפלטה, מה שמאוד חיובי בעיניי :). מה שפחות אהבתי היא העובדה שיש כמה וכמה גוונים חומים בפלטה שאומנם הם יפים מאוד ונראים בפלטה כשונים אחד מהשני, בשימוש שלהם הם יוצרים אפקט דומה מאוד ולטעמי הם לא כל כך נחוצים והייתי מעדיפה עוד שתי צלליות בהירות יותר, שכן אני אוהבת להניח צלליות שכאלה על כל העפעף כשהגוונים הכהים יותר ממסגרים אותן בקפל העין.



בנוסף לריח המעולה, לכל צללית ניתן שם שגם הוא קשור איכשהו לשוקולד:





ועם הפלטה מגיעה גם חוברת קטנה עם כמה מראות לדוגמא:




קצת סווצ'ים:








כהרגלי בפוסטים מסוג זה, יצרתי כמה וכמה מראות שונים עם הצלליות בפלטה. מכיוון שכל כך נהניתי ממנה, יצא שהשתמשתי בה שבועיים רצופים, ולכן אתן מקבלות הרבה מראות שונים הפעם :)
את רוב המראות עשיתי על הבסיס הלבן האהוב עלי, ה-Jumbo Pencil של חברת NYX בגוון Milk. 
בנוסף, על עצם הגבה הנחתי בכולם את הצללית White Chocolate מהפלטה.



במראה הזה הנחתי את הצללית הסגולה בפלטה, Candid Violet, על כל העפעף כשבפינה הפנימית של העין הנחתי קצת מ-Champagne Truffle. בקו המים הנחתי עפרון סגול של פופה ואותו טשטשתי עם ה-Candid Violet. את קפל העין טשטשתי עם צללית המעבר האהובה עלי בפלטה - Salted Caramel.



במראה הזה ניסיתי ליצור קצת יותר עומק ולשם כך שילבתי בין Semi Sweet ו-Salted Caramel בקפל כשבפינה החיצונית טשטשתי את Cherry Cordial ו-Triple Fudge. על העפעף הנחתי את Creme Brulee. 



את המראה הזה התחלתי מ-Strawberry Bob Bon הורודה המאטית, על כל העפעף (מעל ה-Milk של NYX כמובן), שוב שילוב של  Semi Sweet ו-Salted Caramel בקפל עם חיזוק של Triple Fudge ולבסוף אייליינר שחור עם האייליינר האהוב עלי לאחרונה של לוריאל :). 
למי שתהתה, המסקרה שהשתמשתי בה היא ה-Vamp של פופה ששמעתי עליה רק רבות וטובות, אבל לצערי היא ממש לא "עובדת" על הריסים שלי ונוטה להדביק אותם אחד לשני בצורה מאוד לא מחמיאה משום מה...




זה אחד המראות היותר עדינים שיצרתי עם הפלטה, משום שרציתי לנסות באותו היום את השפתון הנוזלי החדש של בורז'ואה ה-Rouge Edition Velvet בגוון 01 שקיבלתי לסקירה (שתקח קצת זמן שכן אני עובדת על סקירה של כמה וכמה מוצרי שפתיים נוזליים :).
במראה הזה הנחתי על העפעף את Marzipan, שוב בקפל שילוב של גווני החום המאט, ואת קו הריסים העליון תחמתי וטשטשתי עם שילוב של Hazelnut ו- Haute Chocolate.



עוד מראה עדין יחסית, אבל בסקאלה אחרת לגמרי - במראה הזה גיליתי את הצללית היפה ביותר בפלטה: Amaretto. בפלטה עצמה היא נראית די משעממת, אבל כשמניחים אותה על העין WOW! פתאום מתגלה היופי שלה במלוא הדרו - מעין גוון שמשלב ברונזה, יין, וורוד עתיק בצללית אחת!




כל כך התלהבתי מ-Amaretto שעשיתי איתה מראה נוסף, הפעם בשילוב הצללית הסגולה בפלטה  Candid Violet.




ניסיתי להיות יצירתית במיוחד באחד הימים, והנחתי שילוב של Champagne Truffle ו-Strawberry Bon Bon הורודות כשבקפל טשטשתי את  Candid Violet הסגולה :).



לקראת סוף השבוע השני, פתאום שמתי לב שלצללית Gilded Ganache יש מעין גוון ירקרק טיפה, אבל בסווץ' הוא לא ממש נראה לעין. אז החלטתי להתחכם, והנחתי אותה מעל עוד Jumbo Pencil של NYX, הפעם בגוון Lime והופתעתי לטובה לגלות איזה גוון מהמם נוצר! אני הכי אוהבת לגלות כאילו גוונים חדשים בפלטה רק כתוצאה משימוש בבסיס צבעוני כזה או אחר :).
בקו הריסים התחתון הנחתי את Creme Brulee ואת הקפל טשטשתי (שוב) עם Salted Caramel.


לסיכום, מצאתי שני סרטונים נחמדים מאוד שמראים מראות נוספים עם הפלטה
(אם לא הספיקו לכן אלו שלי :).




כמו כל מוצר שני שאני אוהבת בערך, גם הפלטה הזו לא נמכרת בארץ, אבל ניתן להשיג אותה באתר Beautybay שם היא נמכרת ב-55.5$, דומה מאוד למחיר המקורי של 49$ בספורה!
בנוסף, באתר גילטי היא מפציה מדי פעם בדרך כלל בתוספת מוצר או שניים של עפרה, במחיר 279 ש"ח.
(רק לשם השוואה, לי הביאו את הפלטה מספרד {ותודה לליאתי שלי!} והיא עלתה לי 50 יורו :).


מה דעתכן על הפלטה?
האם הייתן רוצות לראות השוואה שלה עם פלטות אחרות?
איזה סוג פלטות אתן הכי אוהבות?

11 תגובות:

  1. אהבתי ביותר! נראה כי זו פאלטה שווה להשקעה! ;) המראות שיצרת ממש יפים ומחמיאים כתמיד ♡

    השבמחק
  2. מקסים מקסים !! אני מתלבטת בין רכישה של הפלטה הזאת לבין לוראק פרו.. כבר החלטתי על הלוראק ועכשיו שוב מבולבלת. הצללית אמרטו ממש מפתה. רק שלא ארכוש את שתיהן בסוף :)

    השבמחק
  3. עושה חשק לאכול אותה, מדהימה. והלוקים שיצרת נפלאים!

    השבמחק
  4. היי. איפה כדאי לקנות את jumbo pencil של nyx? האם הוא עדיף על צללית קרם? תודה המראות נפלאים.

    השבמחק
  5. וואו שירי, אהבתי ממש את האיפור שעשית איתה! אני בדיוק עושה עליה פוסט וסרטון, והיא ממש ממש כיפית! ואת נראית פצצה עם ליפסטיק אדום ♥

    השבמחק
  6. פלטה מהממת! גם העיצוב וגם הצלליות!
    האיפור מהמם עלייך

    השבמחק
  7. תודה אביגיל! איכשהו פלטת השוקולד והפלטות של לוראק נראות לי נורא שונות אחת מהשנייה. לא ברור למה, כולן הרי פלטות נייטרליות עם טיפה צבע. השוקולד מאוד חמה בגוונים שלה לעומת שתי הלוראק (בעיקר מול השנייה שנוטה הרבה יותר לגוונים קרים). השאלה היא כרגיל - מה את אוהבת יותר!

    השבמחק
  8. תודה רבה מיה! שמחה שאהבת :)

    השבמחק
  9. הי! את ה-Jumbo Pencil אני בד״כ קונה באיביי, או מביוטי ג׳ויינט אם אני רוצה לקנות כמה וכמה מוצרים שאז המשלוח שלהם משתלם :). אני לא בטוחה אם הוא עדיף על צללית קרם, זה תלוי במראה שאת רוצה להשיג או במרקם העפעף שלך, שכן למי שיש עפעפיים שומניים הוא ממש לא נוטה להחזיק מעמד יותר מדי זמן לי ״לקרוס״ אז אולי עדיף להניח מתחתיו פריימר. אני אוהבת להשתמש בצלליות קרם כדי לחזק/להעשיר את הגוון של הצללית שאני רוצה להשתמש בה, אבל אם אין לי צללית קרם באותו גוון או בגוון דומה אני משתמשת ב-Milk שכן הוא נותן הקפצה של כל גוון מבלי לשנות אותו יותר מדי.

    השבמחק
  10. תודה רבה רבה מותק! הסרטון שלך יצא נפלא!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...