יום שני, 26 במאי 2014

סקירה בקטנה - קופסאת גלאם גורו #7!

 לפני שנתיים וחצי בערך, סקרתי בבלוג קופסאת יופי שבזמנו הייתה חדשנית ופורצת דרך. הרבה מים זרמו מאז ולאחר זמן מה הצטרפה קופסאת יופי נוספת - הגלאם גורו!


דבר החברה: "הגלאם גורו הינו מיזם אינטרנטי שהוקם לפני כשנה וחצי, המציע שיטת שיווק ייחודית, חוויה מפתיעה ומיוחדת שאין דומה לה, בתחום  אשר מאוד התפתח בשנים האחרונות ברחבי העולם: ה-Discovery retail marketing -  או Tryvertising (במקום Advertising).
הגלאם גורו בונה קהילת יופי הולכת וגדלה, המעודדת צרכנות נבונה כך: לקוחת הגלאם גורו מקבלת לביתה או למשרד קופסת יופי עם לפחות חמישה מוצרים (זה תמיד יותר) להתנסות בגודל Travel size ובגודל מלא, ממיטב המותגים הקיימים בישראל ובעולם במגוון רחב של קוסמטיקה, מהמוכרים ביותר ועד המוכרים פחות, בתחום האיפור, שיעור, טיפוח וכו'. אנו מנסים להתמקד בעיקר במוצרים אורגניים וללא ניסויים בבעלי חיים – זוהי צרכנות חכמה!"






הקופסא שקיבלתי לסקירה היא הקופסא השביעית במספרה של המיזם, וישנם כמה דברים שאהבתי במיוחד ביחס לקופסאות שלהם: בראש ובראשונה - כל מוצר ומוצר מגיע עטוף בצורה יפה, ניכר שהוקדשה מחשבה גם מעבר למוצרים עצמם, ועל כך - שאפו!
בנוסף, לגלאם גורו יש חנות אינטרנטית שבה ניתן לקנות מוצרים בגודל מלא, גם כאלו שהיו בקופסאות וגם כאלו שלא - למשל אפשר למצוא שם מייקאפ של לוריאל+מברשת ב-95 ש"ח, או מייקאפ פודרה ומברשת הקבוקי של Antonym ב-290 ש"ח בלבד! לעמוד המבצעים הקליקו כאן.
הדבר האחרון והכי חשוב הוא שהמנוי אינו קבוע, מה שאומר שאין כל התחייבות וכל קופסא ניתנת לקנייה באתר גם לאחר הזמן שבו היא מושקת!
אחת ה"בעיות" שהיו לי עם מיזם הגלוסיבוקס היא אלמנט ההפתעה - אם לא אהבתי את הקופסא באותו חודש די נדפקתי, כי כבר שילמתי עליה. זה בעיניי היופי בגלאם גורו - אפשר לחכות ולראות מה יהיה בקופסא ורק אז להחליט אם רוצים לרכוש אותה או לא!

אז מה יש לנו בקופסא מס' 7?

דוגמיות וגודל מיוחד:


LOIRE 


תחליב גוף מאונטיין ריין 90 מ"ל מחיר 49 ש"ח 

תחליבי הגוף של רשת לואר מעניקים לעור מירקם עדין ואוורירי הודות לנוסחה המיוחדת שלו. הקרם נספג במהירות בזכות מרכיביו הטבעיים. תמציות הריח הקיימות במוצרים, הן תמציות בעלות ריכוז ריח גבוהה מאוד, המשאירות את ריחן על הגוף זמן רב. בהתאם לאידיאולוגיה של החברה, אין היא עורכת ניסויים בבעלי חיים. הקרם מיועד לכל סוגי העור.


ערכת דוגמיות תחליבי ידיים, בשלושה ניחוחות שונים, גודל מלא 100 מ"ל מחיר 40 ש"ח
קרם הידיים של לואר מועשר בשמנים אתריים, אלוורה, וגליצרין. הקרם מעניק תחושה רכה וקטיפתית. תמציות הריח הקיימות בקרם הידיים של לואר, הן תמציות בעלות ריכוז ריח גבוהה מאוד, המשאירות את ריחן על הידיים ועל הזרועות זמן רב.


דוגמית בושם מאונטיין ריין גודל מלא 100 מ"ל מחיר 299 ש"ח
רשת לואר מביאה עד אלייך את ניחוחות עמק הלואר שבצרפת.
הבשמים מכילים תמציות של ריח המעניקות נוכחות ואלגנטיות לאישה הישראלית.

נילס יארד ראמדיס Neal's Yard Remedies


 דוגמית קרם לחות לבונה - Frankinccense Hydrating Cream -  זכה בפרס הסאנדיי טיימס כקרם הטבעי הטוב ביותר. קרם לחות אורגני לשימוש יומיומי להענקת מראה צעיר באמצעות התכונות הטבעיות של הלבונה והמור. מכיל שמני צמחים עשירים בחומרים מזינים ותמציות עשביות לחיזוק והענקת מראה עור צעיר. הוכח מחקרית כמעניק לחות עד 12 שעות.

דוגמית תחליב לילה מזין להחייאה והזנה של כל סוגי העור -  תמצית שנת היופי פותחה בשיטות מדעיות כדי לסייע להתחדשות הטבעית של עורך בזמן השינה, ובמקביל למזער את הופעתם של קווים וקמטים עדינים. מבדקים קליניים הוכיחו שתכשיר זה מעלה את רמת הלחות בעור בשיעור של עד 98% במשך 12 שעות.

פיוט Payot



HYDRA 24 - קרם לחות ליום ולילה גודל נסיעות 15 מ"ל
לתוספת לחות, איזון  והגנה לעור. שימור ותחזוק רמת הלחות. חיזוק עמידות העור נגד סימני גיל ראשוניים. הגנה מפני גורמים חיצוניים וויסות הלחות בעור. מכיל HYDRO-DERMO-REGULATOR COMPLEX, המורכב מדבש, שקערורית סינית, גליצרין, חומצה היאלורונית, שמן בוראז' וויטמין E. לעור רגיל עד יבש הסובל מחוסר לחות.

דוגמית MASQUE CLARIFIANT - מסיכת ניקוי לצלילות העור לניקוי עמוק, ספיחת זיהום ופסולת מעל פני העור. מתן צלילות לאפידרמיס. ניקוי הנקבוביות מזיהום ופסולת. טיהור והארת גוון העור. ריכוך והרגעת העור. לכל סוגי העור.

מוצרים בגודל מלא:

ANTONYM אנטונים



מברשות של Antonym: למעלה מברשת הנחה זוויתית ולמטה מברשת שפתיים עם כיסוי נשלף.




זוג מברשות איפור מקצועיות, בגודל מלא בשווי 190-240 ₪ 
לראשונה בעולם האיפור: מוצרי יופי אורגניים אקלוגים! האריזות נטולות פלסטיק ועשויות במבוק טבעי ואלומיניום ללא זיהום סביבתי. ANTONYM דוגלת בשמירה על הסביבה, החי ו... עליך! לכן המוצרים לא נוסו על בעלי חיים ופותחו בטכנולוגיות אקולוגיות המיטיבות עם עור הפנים ושומרות על כדור הארץ. המברשות שלנו נטולות שיער מן החי ועשויות סיבי טקלון וניילון איכותיים לרכות מקסימלית ולתוצאות מושלמות בכל פעם. קולקציית המברשות היפואלרגנית ומתאימה לעור רגיש ולכל סגנון איפור. הידיות עשויות במבוק טבעי, קל משקל ואקולוגי. המברשות נושאות תו תקן טבעוני בינלאומי של ארגון VEGAN.

Wet And Wild 




מותג האיפור מלוס אנג'לס!
בקופסא ניתן היה לבחור בין: צללית MONO COLOR לבין לק ROCK COLOR, שניהם בגודל מלא.
 אני בחרתי בצללית שהגיעה בגוון Lovely Lilac.

בסה"כ יש בקופסא 10 מוצרים בגדלים שונים להתנסות.
שווי החבילה 280 ₪ - והיא כמובן נמכרת במחיר מוזל של 73 ₪
(יש דמי משלוח שנעים בין 14 ל-25 ש"ח, ויש אפשרות לאיסוף עצמי).

ולגבי ההתנסות שלי במוצרים עצמם:
מאוד אהבתי את המסיכה של Payot. היא התגלתה כמעין מסיכת חימר נעימה ועדינה שלא ייבשה לי את העור והותירה אותי נעים ונקי. גם הקרם של המותג היה נעים מאוד לשימוש מבחינת המרקם, אבל לא התלהבתי מהריח שלו. אני מאוד בררנית לגבי ריחות של מוצרים ולכן לא ממש התחברתי למוצרים של Neal's Yard או לבושם של Loire. לעומת זאת, אהבתי מאוד את קרם הידיים בריח סיגליות ונרקיסים - פשוט ריח מנצח בשבילי ומרקם נעים שהותיר את הידיים שלי רכות ביותר!
הצללית של W&W הגיעה בגוון סגלגל בהיר, עם מרקם שימרי. מאוד נוחה למריחה, אהבתי את הגוון והיה לה פיגמנט סביר ביותר. מה שכן, לא הצלחתי למצוא אותה באתר של W&W, אולי בגלל שהם שינו את האריזות לאחרונה? לא שזה משנה במיוחד, הרי למוצרי אבקה אין ממש תאריך תפוגה, סתם סיקרן אותי :).
ומראה שעשיתי איתה:


פה הנחתי את הצללית על ה-Jumbo Pencil של NYX בגוון Milk והוספתי כמה צלליות מה-Naked Palette הראשונה


ולגבי המברשות - כפי שכבר כתבתי לא פעם בבלוג, את המברשות של אנטונים אני מאוד אוהבת. בקופסא שלי קיבלתי את מברשת השפתיים עם המכסה ומברשת עיניים זוויתית. בסקירה אחרת, אצל רותם החמודה, ראיתי שיש קופסאות שבהן מקבלים את מברשת הפודרה של המותג שהיא המברשת האהובה עלי להנחת ברונזר/קונטור! שתי המברשות שקיבלתי מעולות לשימוש, נעימות מאוד, עשויות כאמור סיבים סינתטיים מה שאומר שקל יותר לנקות אותן והן נשמרות לאורך זמן רב יותר.
המחיר של שתי המברשות (שנמכרות גם באתר של גלאם גורו יחד עם מוצרי האיפור של המותג) הוא 200 ש"ח, כך שב-73 ש"ח מקבלים שתיים מהן ועוד כמה וכמה מוצרים להתנסות - שווה ביותר!



סך הכל, אני חושבת שהתמהיל בקופסא נחמד מאוד. נהניתי לגלות חברות טיפוח חדשות שלא הכרתי וגם לקבל מברשות חדשות ממותג אהוב! אהבתי גם את העובדה שהמוצרים מגיעים בתיק איפור ולא סתם בקופסא, למרות שהייתי מציעה לגוון קצת פה, אולי פעם קופסא ופעם תיק.

מה דעתכן על גלאם גורו?
האם התנסיתן באחת הקופסאות שלהם?
מה חשבתן על קופסא מס' 7?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...