יום שישי, 9 במאי 2014

BLOGSALE 2014!

הגיע הזמן ל-BLOGSALE נוספת!
כפי שכתבתי בפוסט ה-BLOGSALE הקודם, יש לי יותר מדי איפור, יותר משאוכל להשתמש אי פעם,
אי לכך ובהתאם לזאת, חיטטתי קצת במגירות ושלפתי מוצרים שאני עדיין אוהבת אבל לא משתמשת בהם אז החלטתי שמגיע להם בית חם יותר :)



ולעניינים המנהלתיים - לכל המחירים יתווספו דמי משלוח של 10 ש"ח,
מי שתקנה ב-60 ש"ח ומעלה - משלוח חינם!
כל הפריטים ישלחו בדואר רשום וארוזים היטב.
התשלום יכול להתבצע באמצעות פייפאל או במזומן במסירה בתל אביב/כפר סבא.
אני חושבת שהמחירים הוגנים והגיוניים אבל מי שרוצה מוזמנת לשלוח לי
אך ורק דרך המייל (shiribt@hotmail.com) הצעה לפריט מסויים ונראה מה אפשר לעשות.
אני פתוחה לרעיונות שלכן :).

אני אעדכן את הפוסט כך שמוצר שמור יהיה רשום כשמור ומוצרים שימכרו אני כמובן אעדכן.
~~~~~
ועכשיו למוצרים - חלקם חדשים לגמרי וחלקם שומשו יחסית מעט, אבל כמובן שאני לא מוכרת דברים שמתקרבים לסופם אלא רק מוצרים שיש בהם לפחות 80-90 אחוז מהמקור.



פלטת VICE2 של Urban Decay
180 ש"ח נמכר!

 
עפרון עיניים ג'ל של בובי בראון בגוון JET (שחור) חדש לגמרי!
60 ש"ח - נמכר!



3 צלליות של לוריאל מסדרת ה-Color Infaillible
25 ש"ח לאחת, 60 ש"ח לשלושתן - שמור!


שני קונסילרים של Benefit מסדרת Fake Up בגוונים: Light ו-Medium
50 ש"ח לאחד, 85 ש"ח לשניהם (ה-LIGHT נמכר)




7 פיגמנטים של מייבלין (אפשר לראות סווצ'ים שלהם בפוסט הזה)
25 ש"ח לכל אחד, 75 ש"ח לכולם! - הסגול והכחול נמכרו!


זוג מסקרות They're Real של בנפיט - האחת בגודל רגיל והשנייה בגודל מוקטן,
נקנו בספורה ומעולם לא נפתחו!
70 ש"ח - נמכר!
ברונזר+היילייטר של לוריאל
35 ש"ח נמכר!



4 גלוס/סטיינים של לוריאל

25 ש"ח לאחד או 75 ש"ח לכולם! - נמכרו



3 שפתונים של מייבלין מסדרת ה-VIVIDS
50 ש"ח לשלושתם! - שמור!



3 גלוסים/סטיינים של רימל מסדרת ה-Apocalips
60 ש"ח לשלושתם!



5 עפרונות צלליות של רבלון
70 ש"ח לכולם! נמכרו!


עפרון ג'מבו של ספורה בגוון 30 Purple Matte
50 ש"ח

שני עפרונות צלליות Shadesticks של מאק מקולקצייה מוגבלת: Butternutty ו-Street Cool
50 ש"ח לאחד, 75 ש"ח לשניהם!

עפרון צלליות של TARTE בגוון Fig,
50 ש"ח - נמכר!

  

צללית קרם במהדורה מוגבלת של פופה מקולקציית הספארי מספר 00225 ש"חנמכר!


5 צלליות קרם של שיסיידו - מלמעלה ובכיוון השעון:
OR303 (כתום נחושתי), BR306 (חום ברונזה), GR707 (ירוק מטאלי),
VI305 (סגול), SV810 (אפור מטאלי) 
40 ש"ח לצללית, 75 ש"ח לשתיים ו-150 ש"ח לכולן



וזה הכל! למי שיש שאלות כלשהן מוזמנת לפנות אלי במייל: shiribt@hotmail.com
סופ"ש מקסים לכולן :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...