יום שבת, 17 במאי 2014

סקירה בקטנה - רבעיות צלליות חדשות של ג'ייד מסדרת IDYLLIC SOFT SATIN!

אני תמיד אוהבת לגלות מוצרים חדשים בפארמים, ועוד יותר כשזה מגיע לצלליות, שהן מוצר האיפור האהוב עלי מכל!
בחברת ג'ייד יצאו לאחרונה עם רביעיות צלליות חדשות בסדרת ה-Idyllic של המותג, והדבר הראשון שתפס את עיניי הייתה כמובן האריזה - סופסוף אריזה שנראית יוקרתית ומעניינת ולא זולה ומשמימה כמו אחרות שיש בסביבה :).


דבר החברה: "ג'ייד" משיקה את IDYLLIC SOFT SATIN EYESHADOW PALETTE - קולקציית צלליות שנולדה מתוך רצון להגיש לנשים שילוב של מבחר גוונים אופנתיים בפלטה אחת ההופכים את מלאכת האיפור לחוויה מענגת של נוחות ויופי .
הפלטות מוצגות ב-8 שילובים שונים של ארבעה גוונים אופנתיים ואוצרות בתוכן קשת עשירה של צבעים הנעה מגווני אדמה טבעיים דרך גווני כחול עמוק ועד משי סגול, מציעות אינסוף אפשרויות איפור ותוצאה של מרקם צבע עשיר וייחודי.
הנוסחה נטולת פרבנים ומועשרת ברכיבי טיפוח המסייעים בהגנה על העור העדין של העפעפיים:
אבקת משי מעניקה מרקם איכותי הנמשח ברכות על העפעף ומעשירה אותו בלחות, וויטמינים C + E משמשים כנוגדי חמצון רבי עוצמה להגנה מפני פגעי סביבה.
עיצוב הפלטה מודרני ועכשווי והיא מוגשת במעטפת בגווני שחור-כסוף ואלגנטי המשלבת חתימה של סמל המותג. הפלטה מצוידת במראה ובמכחול ספוגית מקצועי, היא נוחה לנשיאה ומתאימה לשימוש בכל עת, בבית ובנסיעות."

אני אוהבת את הצלליות שלי בפלטות, הרבה יותר מצלליות בודדות, ואני הכי אוהבת פלטות שמאפשרות יצירת איפור עיניים שלם רק איתן, מבלי להוסיף צלליות מפלטות אחרות, משהו שקשה מאוד לעשות עם פלטות קטנות של 4 צלליות, אבל לשמחתי, ג'ייד הצליחו במשימה!


כפי שניתן לראות התמונה, אחרי שקיבלתי את אחת הפלטות לסקירה, לא התאפקתי ואצתי לסופר פארם והתחדשתי בשתי פלטות נוספות!

דבר אחד היה לי מוזר כשבאתי לחנות - משום מה יש שתי אריזות שונות לפלטות הללו: אחת עם מראה ומכסה אטום והשנייה עם מכסה שקוף שדרכו רואים את הצלליות. אני יותר אהבתי בהתחלה את אלו עם המכסה האטום, פשוט מכיוון שהפלטות נראו יוקרתיות יותר בצורה הזו, החיסרון (כפי שגיליתי כשהשתמשתי בהן) הוא שאי אפשר לראות את הגוונים עצמם מבחוץ וכשרציתי לבחור פלטה ספייציפית הייתי צריכה להפוך אותה כדי לראות את השם מאחור או לפתוח אותה אם השם לא עזר לי בהבחנה ביניהן :). זה לא בעייתי בכלל לטעמי, סתם מוזר לי שיש סוגי אריזות שונות לאותו מוצר...

כל רביעייה מורכבת מ-4 מרקמים שונים, כשאחת היא מאט והשאר נעות בין שימר לגליטר. דבר נוסף שאהבתי בנוגע לעיצוב הוא ההטבעה החמודה של אלמנט הקווילט על אחת מהצלליות.


מבחינת השימוש בצלליות, כשניסיתי אותן על עפעף חשוף, בלי פריימר או קונסילר או כל הכנה אחרת, פחות התלהבתי מהביצועים שלהן, שכן הן לא נראו במיטבן. לעומת זאת, כשהנחתי אותן על בסיס לבן (במקרה שלי ה-Jumbo Pencil של NYX בגוון Milk), הגוונים פשוט התעוררו לתחייה ונראו מעולה!

כמעט כל הגוונים פיגמנטיים, נמרחים ברכות ומטשטשים בקלות, כשחלקם קצת יותר "שקפקפים" מהאחרים, אבל שוב, מעל בסיס זה פחות בעייתי לטעמי. אני חושבת ששילובי הגוונים יפים ונכונים ברובם, אבל הייתי רוצה לראות קצת יותר קונטרסט בין הגוונים, שיראו קצת יותר שונים אחד מהשני כשהם מונחים על העפעפיים (כי בפלטות הם נראים יותר קונטרסטיים מאשר בהנחה שלהם).

להלן קצת תמונות וסווצ'ים:

GADE Idyllic Soft Satin Eyeshadow Palette in 38 Purple Dust

GADE Idyllic Soft Satin Eyeshadow Palette in 34 Golden Savannah

GADE Idyllic Soft Satin Eyeshadow Palette in 36 Warm Glow

כהרגלי, יצרתי כמה מראות עם הפלטות:


במראה הזה השתמשתי בפלטה מס' 36 וניסיתי לעשות מראה של Cut Crease שהצליח חלקית :)


זה מראה נוסף שעשיתי עם אותה פלטה, מראה יותר יומיומי ופחות מסובך לתפעול!
הנחתי על כל העפעף את הגוון הימני התחתון בפלטה, בפינה הפנימית הנחתי את הגוון השמאלי התחתון וטשטשתי את הקפל עם הגוון הכהה ביותר, שאותו גם הנחתי על העפעף התחתון.


זה המראה שעשיתי עם הפלטה הסגולה, מס' 38. הנחתי על העפעף את ה-Jumbo Pencil ומעליו את הגוון הימני העליון (שנראה סגלגל בפלטה אבל מתקבל קצת יותר ורוד על העפעפיים). בקפל השתמשתי בגוון הסגול הכהה וטשטשתי אותו עם הגוון הורוד עם ההטבעה (בפינה הימנית התחתונה) שמתקבל יותר מאט על העור. בפינה הימנית הנחתי את הגוון השמאלי התחתון, בשביל הארה נוספת.

 

והפלטה החביבה עלי היא פלטה מס' 34 שהיא הפלטה היותר ירקרקה. במראה הראשון הנחתי את הגוון השמאלי התחתון על כל העפעף (שוב מעל עפרון הבסיס שלי). בחרתי דווקא בגוון הזה כי יש לו מרקם יותר סאטני ופחות שימרי מהאחרים. בפינה החיצונית ובקפל טשטשתי את הגוון הכהה ביותר ומעליו הנחתי וטשטשתי את שני הגוונים האחרים.




ובמראה האחרון רציתי לראות איך הצלליות יראו מעל בסיס צבעוני אז הנחתי את העפרון Forever Green של מאק כבסיס ומעליו הנחתי את שתי הצלליות העליונות בפלטה מס' 34. הנחתי את העפרון גם על העפעף התחתון וטשטשתי אותו עם הצללית הכהה ביותר הפלטה. לאחר מכן הנחתי עפרון עיניים שחור (NOIR של Antonym) בקו המים העליון וגם התחתון וכן על העפעף עצמו, וגם שם טשטשתי אותו עם הירוק העמוק בפינה השמאלית העליונה בפלטה. כדי להגיע לעומק הצבע שרציתי פשוט חזרתי על התהליך מספר פעמים :).


לסיכום, אני חושבת שאלו פלטות כייפיות לשימוש, הן לא יקרות במיוחד (כמובן שתמיד כדאי לחכות למבצעים) והאיכות שלהן טובה יחסית למותגי דראגסטור. הן בעיקר יתאימו לאלו מכן שאוהבות ליצור מראות טבעיים ולא מודגשים במיוחד, למרות שעם הבסיסים הנכונים (כלומר אייליינרים בגוונים שונים, כמו העפרונות המעולים של ג'ייד לדוגמא), כן ניתן להגיע למראות מעניינים ועם הרבה עומק!

את הפלטות ניתן להשיג בחנויות הפארם במחיר של 129 ש"ח (לפני ההנחות הרגילות).

ניסיתן את הפלטות החדשות של ג'ייד? מה חשבתן עליהן?
איזו פלטת צלליות היא האהובה עליכן?

5 תגובות:

  1. המראות שיצרת יפהפהים, אבל גם אני הפסקתי לרכוש צלליות של ג'ייד בגלל שהאבקה שלהן נושרת לאורך כל היום ויוצרת כתמים כהים ומאוד לא מחמיאים מתחת לעיניים.

    השבמחק
  2. פששש ג׳ייד מפתיעים, אין להם פול אאוט מטורף??? אם לא - ממש שווה.

    השבמחק
  3. אני ממש אוהבת את העיצוב של הפלטות הללו, אבל כן לא ברור לי למה יש שתי וריאציות לאריזה.
    מקסים לך הסגול!

    השבמחק
  4. הסגולים והירוקים מאוד יפים לך!
    אישית אני פחות אוהבת את הצלליות של ג'ייד.. אני תמיד מתבאסת מהן כי הן לא מספיק פיגמנטיות ותמיד יש להן פול אאוטס.. :/

    השבמחק
  5. נראות טוב! אהבתי את הסגולות במיוחד, יש בהן משהו שהוא לא סגול נטו, אלא יותר מעושן, והן באמת נראות פיגמנטיות בסווטשים...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...