יום שבת, 12 ביולי 2014

FOTD 12.7.2014 - Makeup Play Time!

הי לכולם!
אני יודעת שכל פוסט שמתפרסם בימים האחרונים חוזר על אותה פסקת התחלה, אז במקום לחזור על כל מה שכבר נאמר, רק אגיד שאני מאחלת לכולנו זמנים שקטים יותר :).

היום רציתי ללכת על פוסט מסוג קצת שונה - בדרך כלל פוסטי ה-FOTD (ולמי שלא מכירה הכוונה היא ל-Face of the day, פרצוף היום) שלי מורכבים מאיפורים שאני באמת עושה במהלך היומיום הרגיל שלי, כלומר בימים שבהם אני הולכת לעבודה או כל דבר אחר ברגיל. היום התחשק לי סתם לשבת ולשחק קצת עם מוצרי איפור חדשים שקניתי ושקיבלתי לסקירה ולהלן התוצאה!




כפי שניתן לראות, המראה עצמו לא מחדש כלום, מאוד קלאסי ונקי, פשוט אייליינר ושפתיים אדומות.
המוצרים לעומת זאת קצת יותר חדשניים :)


ראשון בתור הוא מוצר הבסיס האהוב עלי לאחרונה - Bye Bye Redness של חברת IT Cosmetics.



המוצר הזה פשוט מעלים לחלוטין את כל האדמומיות שיש לי על הלחיים והאף במינימום מאמץ ועם יחסית מעט חומר. אני משתמשת במברשת הקבוקי הקטנטנה של אותו מותג כדי להניח אותו והוא יוצר בסיס מעולה ופנים נקיות למראה. 


מבחינתי זה מוצר שמשמש אותי כמו CC Cream מה שאומר שאין לו ממש כיסוי כמו מייקאפ או קונסילר. יש לי כתם פיגמנטציה קטן על אחת הלחיים והוא עדיין נראה די בבירור גם כשאני מניחה מעליו את הקרם הזה, אבל הוא מטפל בנושא האדמומיות כמו מקצוען אמיתי! הבעיה היחידה איתו היא שהוא מגיע בצנצנת שאני קצת פחות אוהבת והייתי מעדיפה שיגיע בשפופרת (כמו ה-CC של קליניק למשל). 

מכיוון שאני אוהבת להניח פודרה ולקבע כל מוצר קרמי/נוזלי שאני מניחה על הפנים, אני משתמשת מעליו במייקאפ פודרה האורגני של חברת Antonym, שיש לי בשני גוונים - Light ו-Medium Beige.בימים רגילים אני משתמשת בגוון ה-Light, אבל אחרי שהייתי באילת (ולמי שלא ראתה, פרסמתי די הרבה תמונות חווייתיות משם באינסטגרם שלי) תפסתי קצת (ממש קצת) צבע, אז כרגע אני משתמשת בגוון Medium Beige.
אני מאוד אוהבת את הפודרה הזו להנחה גם מעל מוצרי פנים וגם בפני עצמה. אם אני מניחה אותה בלי שום מוצר מתחתיה אני הכי אוהבת להשתמש במברשת הקבוקי שלהם שהיא אחת המברשות הכי טובות שיצא לי לנסות! אם אני משתמשת בה רק לקיבוע, אני משתמשת ב-Multi Task Brush או ב-Blush Brush של Real Techniques שנותנות כיסוי קליל יותר.


מוצר נוסף שהתחלתי להשתמש בו רק לאחרונה הוא מוצר של חברת עפרה ושמו - 3D Pyramid Egyptian Clay Bronzer.
דבר החברה: "הפיתוח החדשני ביותר של מעבדות OFRA בארה"ב הוא פירמידת החימר המצרית התלת-מימדית. היא פותחה ומיוצרת בטכנולוגיית Liquid Baked החדשנית אשר הופכת נוזל לאבקה מוצקה ודחוסה, כל-זאת בשיטת אפייה ייחודית, המשלבת תנורים מיוחדים, ובה מתחילים הסמקים את דרכם כנוזל, ולאחר אפייה מהירה במכת חום גבוהה במיוחד ובלחץ גבוה, הם הופכים למוצק. מכת החום המהירה שומרת על הפיגמנטים המקוריים, על-מנת שלא ייפגמו ו"יילכו לאיבוד".
אל תוך מוצר יפהפה ומעוצב בתלת מימד, שולבו חלקיקי פנינה ופיגמנטים ב4 צבעים שונים – 3 גווני חימר, וגוון שימרי בהיר. פירמידת החימר המצרית מעניקה לעורך אפקט שזוף – נשוק שמש יפהפה וטבעי. משיחה כפולה תעניק לך אפקט שזוף מודגש במיוחד. לחובבות המראה פנינתי, שכבת שימר בהירה תאפשר לך להשיג גם טאצ' מבריק."


אני אוהבת להשתמש במוצר הזה גם ללחיים וגם לעיניים, שכן גווני המאט שבו מושלמים לשקע העין לטעמי. למרות שאני בדרך כלל לא משתמשת בהיילייטרים למיניהם (היות ויש לי עור מעורב שנראה מבריק מספיק מטבעו בלי צורך בעזרה חיצונית) הפעם רציתי להראות לכן את ההארה שיוצר המוצר הזה ולכן השתמשתי בחלק הורדרד בתחתית על עצמות הלחיים שלי.


בתחילת החודש הייתי באירוע השקה בחברת בובי בראון. באירוע הראו לנו את מראה הקיץ שיצר המאפר הראשי של החברה, אדוארדו פריירה. אדוארדו השתמש במוצר שאני לא שמעתי עליו בעבר - ברונזר בג'ל!



שם המוצר הזה הוא: All Over Bronzing Gel והוא מיועד לתת מראה שזוף לעור הפנים, כמו גם לידיים ולרגליים. אדוארדו השתמש בו על פניה של דוגמנית שהייתה כבר די שזופה והמוצר אכן העמיק את השיזוף שלה ונתן לה ברק יפה וטבעי.
למרות שכאמור טיפה השתזפתי באילת, גוון העור שלי עדיין נוטה לבהיר מאוד ולכן אני הנחתי אותו רק מתחת לעצמות הלחיים כבסיס לברונזר. יש למוצר הזה ריח טוב מאוד, ללא הריח המגעיל של משזפים למיניהם, הוא מתקבע מאוד מהר (ולכן צריך לעבוד איתו גם מאוד מהר) ונשאר עד שממש מורידים אותו מהפנים/מהגוף. הוא אמור להיות עמיד במים אבל את זה עוד לא ניסיתי :).

מעליו הנחתי את אחת הרכישות האיפוריות היחידות שעשיתי באילת - הברונזר Tawny Brown, גם הוא של בובי בראון!



נכנסתי לחנות של בובי בקניון הקרח באילת עם חברתי עדי, שביחס אלי לפחות, היא מתאפרת יחסית מינימלית ומאוד אוהבת את קו המוצרים של המותג. אני הכי אוהבת לקחת חברות לחנויות של בובי בראון שכן המאפרים הנחמדים תמיד שמחים להדגים את המוצרים עליהן (מה שחוסך לי את כל סאגת - "אני לא מאפרת") ונותנים להן תחושה מיוחדת!



כשהסווצ'תי את הברונזר הזה בחנות חשבתי שהגוון שלו הוא קצת יותר נייטרלי ופחות אדמדם אבל אני מסתדרת איתו בלי שום בעיה. בכלל, בבובי בראון ממליצים להתאים את הברונזר לפי גוון השיזוף/הסמקה הטבעי וכמובן שאצלי הוא יותר נוטה לאדמומיות גם ככה, אז אני חושבת שהוא משתלב יפה עם גוון העור שלי.

בדומה להיילייטר, מוצר נוסף שלא נמצא בשגרת האיפור שלי הוא סומק - שוב, הנטייה של העור שלי להסמקה טבעית מייתרת בעיניי את השימוש בסומק. כשהתחלתי להשתמש ב-Bye Bye Redness חשבתי שהוא יעלים גם את ההסמקה הזו, אבל למזלי הוא פשוט ממתן אותה בדיוק במידה הנכונה לטעמי.
אבל מכיוון שממש השבוע קיבלתי לסקירה סומק חדש של פופה, הייתי חייבת לנסות אותו ולצרף אותו למראה הזה!



דבר החברה: "חברת האיפור האיטלקית PUPA, משיקה סדרת סמקים חדשה PUPA LIKE A DOLL BLUSH, המציגה דור חדש של סמקים בשתי גרסאות נפלאות - סומק אפוי וסומק מאט.
הסומק PUPA LIKE A DOLL compact blush הינו סומק קומפקט למראה מאט, מעניק גוון מדויק, טהור המתמזג עם העור בשלמות למרקם משי אחיד ורך. הסומק החדש מכיל פורמולה מועשרת באבקות חדשות המעניקות פוקוס רך לעור הפנים, מתקנות אופטית את פגמי העור ויוצרות תחושה משיית וחלקה של העור. שילוב פיגמנטים מאט וטלק יוצרים גימור מאט העמיד לאורך זמן. נוסחה חדשנית, של אבקות סיליקון בשילוב שמן סיליקון ותמציות אורז, מעניקה מרקם רך בעל גימור אחיד, ותוצאה טבעית המתמזגת בצורה מושלמת עם עור הפנים. הסומק, מושלם לעיצוב והדגשת עצמות הלחיים. את הסומק ניתן להשיג ב-8 גוונים חדשים."

כפי שאמרתי, סמקים לא ממש מדברים אלי, אבל מרקם המאט ועוד איך מדבר אלי! אם וכשאני מניחה סומק, אני תמיד מעדיפה מרקם מאט שכן הוא לא מדגיש יתר על המידה את הנקבוביות שלי והגוון 102 (שבקומיוניקט נקרא Natural rose אבל לא הצלחתי למצוא את השם על המוצר עצמו, רק את המספר) פשוט מושלם ליומיום בעיניי.

ונעבור לחלק הבא - העיניים!



בניגוד לרוב המראות שאני מראה, הפעם העיניים, אול ליתר דיוק הצלליות, תופסות מקום די משני באיפור. על העפעף עצמו השתמשתי בפלטה של בובי בראון שקיבלתי באותה השקה ושמה - Shimmer Brick Eyes Palette בגוון Sequin.
זו פלטה במהדורה מוגבלת של המותג ומטרתה להעניק שטיפה רכה של צבע במריחה אחת.



זו פלטה קטנה וקומפקטית שדומה מאוד לShimmer Brick הרגילים של המותג, אלו שמיועדים להארות ולברונזר. היא נראית פשוט מקסימה ומנצנצת והצלליות מתפקדות בצורה טובה והן פיגמנטיות מספיק לטעמי. הן מונחות בפלטה בצורה מאוד צפופה ולכן מצאתי שיש שתי אופציות לשימוש בהן - האחת היא עם מברשת טשטושים רחבה יחסית, כמו ה-E35 של סיגמא למשל, ואז פשוט מעבירים את המברשת על כל הגוונים ומניחים על העפעף תוך כדי טשטוש, מה שנותן מראה רך ומנצנץ קמעה. השיטה השנייה, שבה השתמשתי במראה הזה, היא לקחת מברשת קטנה ודחוסה יותר (אני אוהבת את ה-Shading Brush של Real Techniques בשביל זה) ולבחור גוון אחד או שניים מהפלטה ולהניח אותם בטפיחות על העפעף.
מכיוון שאני פחות מתחברת לפלטות שבהן כל הגוונים שימריים/נוצצים, שילבתי בקפל העין את הצד הימני של הברונזר של עפרה, מה שיצר את ההצללה באיזור הזה והעניק מימדיות לאיפור העיניים.



את האייליינר במראה הזה יצרתי עם מוצר חדש נוסף שהכרתי לאחרונה - Semi Permanent Waterproof EyeBrow Gel, גם הוא של חברת עפרה.




דבר החברה: "מותג האיפור המקצועי OFRA, משיק את מוצר איפור הגבות החדשני והמתקדם ביותר, עמיד למשך כל היום - גם בתנאי לחות וחום! ה- EyeBrow Gel פותח ויוצר בנוסחה עמידה במים, אשר אינה נמחקת או דוהה גם לאחר מאמץ, ובזמן הזעה. ג'ל גבות סמי-קבוע, למראה גבות מושלם, למשך כל היום. השיטה החדשנית, הבטוחה והמדוייקת לעיצוב ולאיפור, מאפשרת "ציור" מדוייק של הגבה, תוך כדי שמירה על צורתה הטבעית של הגבה, ותחושת נינוחות מקסימלית - המוצר אינו "דביק" או נמרח, והפיגמנט העוצמתי שלו מתקבע על הגבה למשך שעות ארוכות. ניתן להשיג ב-5 גוונים המותאמים במיוחד לגבות, על פי צבעי השיער השונים: פחם, חום כהה, חום בהיר, אדמוני וחאקי אפרפר."



בהשקה קיבלתי לסקירה את גון Light Brown אחרי שניסיתי אותו והתלהבתי ממנו, קניתי לאמא שלי (שלה שיער כהה יותר ולא אדמוני כמו שלי) את גוון Dark Brown ואיתו עשיתי את האייליינר.



לא יצא לי לנסות מוצרים רבים לגבות, פשוט בגלל שאני לא אוהבת להדגיש אותן יותר מדי, בעיקר עם איפורי העיניים הרגילים שלי, שמכילים הרבה צבע והרבה צלליות :).
אני חייבת לציין שממש הופתעתי לטובה מהמוצר הזה - אחרי שלומדים להשתמש בו, אני ממש חושבת שזה שלב כמעט חובה לכל אחת כמעט, הוא פשוט משפר את האיפור כולו!
בשביל הגבות אני משתמשת בו בצורה הבאה: עם מברשת זוויתית (זו של חברת הבית של OFRA, חברת Mikaella שקיבלתי עושה עבודה מצויינת) אני לוקחת מעט מהחומר, אותו אני סוג של "מנקה" מהמברשת עם טישיו ובעצם משתמשת בשאריות על הגבה עצמה. שלב הניקוי הזה מאוד חשוב שכן המוצר הזה פיגמנטי מאוד ואני ממש לא ממליצה להניח אותו כמו שהוא על הגבה, אלא אם כן בא לכן ליצור מראה דראג קוויני במיוחד :).
בתור אייליינר קצת פחות אהבתי להשתמש בו, שכן הוא טיפה נוזלי מדי לטעמי ואני מעדיפה פורמולות קצת יותר "נוקשות", אבל התוצאה יפה מאוד והקו אחיד, עמיד ובגימור מאט.

והבאה בתור היא המסקרה, ולמראה הזה בחרתי גם מסקרה חדשה והיא: מסקרת Big Eyes של מייבלין!



דבר החברה: "מסקרת Big Eyes: מברשת פטנט ספירלית לריסים העליונים המפרידה אותם מהשורש ועד לקצה, ומברשת קטנטנה ומיוחדת לריסים התחתונים העוטפת אותם בצורה מושלמת, פורמולה מתקדמת המכילה 10% פולימר, שתפקידה להרים ולהחזיק את הריסים לאורך זמן וליצור אפקט הפותח את העיניים. במעבדות של מייבלין ניו יורק מבינים ש"מידה אחת" לא מתאימה לכולן. מברשת גדולה ומלאה היא נפלאה להארכה ולהוספת נפח לריסים העליונים, אך קשה להשתמש בה כדי לצפות את הריסים התחתונים, ובמיוחד את הריסים הקטנטנים בפינות הפנימיות של העיניים. על מנת לענות על צורך זה, מותג מייבלין ניו יורק משיק את מסקרת Big Eyes מסדרת Volum'Express – מסקרה בעלת מברשת כפולה המאפשרת הדגשה של הריסים התחתונים והעליונים בשני שלבים".



כשהתחלתי להשתמש במסקרה זו לא ממש התלהבתי ממנה - כן אהבתי את המברשת הקטנטנה לריסים התחתונים, אבל המברשת לרסים העליונים פשוט לא הרשימה אותי ונתנה לריסים שלי מראה מאוד יומיומי וחסר ההדגשה שאני אוהבת. השארתי אותה סגורה במגירה וניסיתי אותה שוב לפני שבוע בערך וכנראה שזו אחת מהמסקרות שציך לתת להן זמן להתפתח או משהו, כי עכשיו אני ממש אוהבת אותה והיא מצליחה לתת הרבה אורך ונפח לריסים, היא מאוד מאוד שחורה ועם שתי שכבות אני מגיעה בדיוק למראה שאני רוצה.



ואחרנות חביבות - השפתיים!



אני בדיוק באמצע של כתיבת פוסט ארוך מאוד בנושא שפתונים נוזליים אז אני לא ממש ארחיב על השפתון הזה, רק אספר שזו אחד מהשפתונים החדשים של בורז'ואה - Rouge Edition Velvet, בגוון 01 Personne ne rouge. הרבה מאוד נכתב על השפתונים הללו ברשת בזמן האחרון, אז ברשותכן אני אשמור את חוות דעתי לפוסט עצמו :).



וזו להפעם!
זה לחלוטין אחד מפוסטי FOTD הארוכים ביותר שאי פעם כתבתי,
אז תודה רבה למי מכן שהגיעה עד הלום :)
ספרו לי מהם מוצרי הכיף שלכן לאחרנה?
באיז מוצרים אתן משתשות כדי להרגיש טוב ולרומם את מצב הרוח?

4 תגובות:

  1. אני ממש סקרנית לגבי Bye Bye Redness .
    האיליינר של עפרה מוצלח מאוד לעיניים, והמראה הכללי מחמיא מאוד, אבל המסקרה קצת מפריעה

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת את השפתונים האלו של בורז'ואה! יש לי גוון פטל (02) וממש בא לי עוד גוונים ;)

    השבמחק
  3. הסקין מהמם!!! הפוסט מפורט ומושקע, כיף לקרוא!
    מאוד סקרנית לגבי המוצר של IT...

    השבמחק
  4. איזה פוסט מעולה! האיפור מהמם :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...