יום שישי, 8 באוגוסט 2014

Is it a Lipstick or is it a Lipgloss?!

אז בוודאי שמתן לב שהבלוג היה על סוג של "השקט" לאחרונה. כמו רוב הבלוגריות שאני מכירה, גם אני לא הרגשתי נוח לפרסם פוסטים בשבועות האחרונים, אבל אחרי הפסקת האש שהייתה השבוע הבטחתי לעצמי שאפרסם פוסט היום. אז הפסקת האש לא ממש נשמרה כפי שרצינו, אבל מכיוון שבדיוק
היום הבלוג חוגג 3 (!!!) שנות קיום החלטתי שאני לא נותנת לאף אחד להתערב במשהו
שנותן לי כל כך הרבה שמחה בחיים ולפרסם פוסט חדש!

***************************************************

אני אפתח ואומר ש-וואוו, 3 שנים הן בהחלט המון זמן. אני חוששת שכישורי הכתיבה שלי לא יצליחו לבטא באמת את התחושות שלי לגבי הבלוג, להיות "בלוגרית" (תואר שעדיין מוזר לי לומר), והכי חשוב - התגובות המדהימות שאני מקבלת מכל אחת ואחת מכן! כל לייק בפייסבוק, או באינסטגרם, כל הערה קטנה או גדולה שאתן משאירות לי פשוט מחממת לי את הלב ועושה לי טוב על הנשמה :).

כשהתחלתי את הבלוג לא חשבתי שאצליח להתמיד בו כל כך הרבה (או שבכלל מישהו יקרא אותו), ולמרות שלאחרונה תדירות הפוסטים שלי קצת ירדה, כל מוצר שאני קונה וכל מראה (כמעט) שאני יוצרת נעשה במחשבה לחלוק אותו איתכן ולקוות שתציצו, תיהנו ותגיבו!

בניגוד לשנים הקודמות, השנה אני לא חוגגת את היומולדת של הבלוג בהגרלת ענק, פשוט מכיוון שהגרלה שכזו דורשת היערכות מראש ובגלל המצב לא כל כך יכולתי להיערך כראוי. אני מקווה שאגיע בקרוב
ל-1,000 לייקים בפייסבוק (ואני בהחלט מזמינה אתכן לעזור לי בזה :)
כך שבכל מקרה ישנה הגרלה עדיין באופק!


***************************************************

את הפוסט של היום התחלתי לכתוב לפני כמה וכמה שבועות, כשגיליתי שאחד המוצרים שקניתי הכי הרבה בשנה, שנתיים האחרונות הם שפתונים נוזליים. החל מה-Apocalips של רימל, דרך ה-Elixir של מייבלין ועד לשפתוני מאט החדשים של בורז׳ואה (כן, אני יודעת, כל העולם ואישתו כתבו עליהם לאחרונה אז אני מקווה שאצליח עדיין לעניין אתכן בנושא :).




 החלטתי לחלק את הפוסט לשני חלקים משום שהמוצרים הללו דומים ושונים - ההתנהגות שלהם דומה על השפתיים אבל שונה במראה שלה, אם זה נשמע הגיוני :). למרות זאת, מבחינתי, כל המוצרים הללו נכנסים לקטגוריה של שפתונים נוזליים משום שהם בעצם משהו בין שפתון לגלוס - מרקם של גלוס עם אטימות ו״התנהגות״ של שפתון.

אתחיל ואומר ש- I'm A Lipstick Girl - אני אוהבת את המרקם החלק וה"נצמד" הזה שיש לשפתונים, ומשהו בתחושה הדביקה של גלוסים רגילים לא יושב לי טוב על השפתיים ודי מעצבן אותי במשך היום. בנוסף, הם מגיעים בדרך כלל בגוונים שקפקפים למדי שלטעמי היו מיותרים ולכן לא קניתי כאלו מעולם (אם אני רוצה מראה של שפתיים גלוסיות אני מעדיפה פשוט לשים את מוצר השפתיים האהוב עלי מכל - לאבלו שקוף!). 



היה אלמנט אחד בכל השפתונים הנוזליים האטומים בפוסט הזה (מלבד אחד מהם) שחזר על עצמו והיה בעייתי מבחינתי והוא עניין הריח - אני לא סובלת כשלמוצר השפתיים שבו אני משתמשת יש ריח רע בעיניי שלא מתנדף תוך 3 דקות מההנחה! זו מין שריטה שלי שאני פשוט לא יכולה להתגבר עליה ואם יש למוצר שפתיים ריח כלשהו שאני לא אוהבת, הוא פשוט פסול מבחינתי ואני לא מסוגלת להשתמש בו... משום מה, כמעט לכל השפתונים הנוזליים שניסיתי יש ריח כזה או אחר שמבחינתי הוא מיותר לחלוטין ולא ברורה לי הסיבה לשימוש בו.

האפליקטורים של כל השפתונים שניסיתי מאוד מאוד דומים, מעין ספוג מאורך עם קצה עגול מחודד שבסופו מעין "בור" קטן שבו נמצא החומר עצמו. מאוד אהבתי את הצורה הזו שכן שמתי לב שהיא נוטה לסייע להנחה מדוייקת יותר של החומר על השפתיים ומוציאה מספיק ממנו כדי לכסות את שתי השפתיים בצורה אחידה.




Rimmel London Apocolips Lip Lacquer


כשיצאו ה-Apocalips של רימל נורא התלהבתי מהם בעיקר בגלל שהם היו מוצר חדשני שהיה בעיניי, מעין גלוסים אטומים עם הרבה מאוד פיגמנט ונוסחא דלילה יחסית שלא מכבידה על השפתיים. מאוד אהבתי את האפליקטור שלהם והם אכן מלאים בפיגמנט והגוונים יפים מאוד. הם עמידים עלי ל-3 עד 4 שעות, עד שאני אוכלת משהו יותר משמעותי מתה ועוגייה למשל.



בניגוד לשפתונים נוזליים אחרים שניסיתי, השפתונים הללו נשארים קרמיים ולא נהפכים לדביקים ומעיקים, גם לאחר שעבר זמנם והם מתחילים לדהות. כל כך התלהבתי מהם שקניתי חמישה גוונים שונים, רק כדי לגלות שכשההתלהבות שככה אני לא ממש רוצה להניח אותם על השפתיים, מסיבה אחת ויחידה - הריח! הריח שלהם ככל הנראה ממש לא כל כך נורא, אבל משום מה אני פשוט לא יכולה לסבול אותו. הוא לא נשאר הרבה זמן אחרי ההנחה (20 דקות בערך), אבל בגלל שהשפתונים האלו לא מאוד עמידים, אני נאלצת לחדש אותם שלוש, ארבע פעמים ביום, ואז עניין הריח נהיה תכוף יותר ומבאס אותי להשתמש בהם בגלל זה :(





על הליפסטיקים הנוזליים של עפרה שמעתי לדעתי לראשונה אצל שרית, הלוא היא VanillaSky 3010 ביוטיוב, אחת היוטיובריות (והנשים) המקסימות שיצא לי לראות ולפגוש! מאז הסרטון שלה רציתי לנסות את השפתונים הללו, אבל לצערי המוצרים של עפרה לא זמינים במיוחד, כלומר לא ניתן לראותם במציאות בהרבה מקומות. לכן כשהייתי בהשקת קולקציית הקיץ של המותג וראיתי בעצמי את השפתונים הללו מאוד הסתקרנתי ורציתי להשוות אותם לאלו של בורז׳ואה ורימל!
את ה-Long Lasting Liquid Lipstick קיבלתי לסקירה בגוון Palm Beach שנראה מעלף בטיובה ובתמונה שצילמתי יצא פשוט מהמם, הקטע הוא שבמציאות הוא כל כך ניאוני ובוהק, שאני פשוט לא יכולה להביא את עצמי לצאת איתו מהבית :).



מה שכן - הוא פיגמנטי בטירוף! צריך ממש להזהר שלא להניח יותר מדי חומר על השפתיים, אחרת הוא לא ממש מתייבש (נושא חוזר עם השפתונים מהסוג הזה, כך גיליתי). יש לו ריח וניל מתוק וחזק מאוד שלי (כמובן) פחות נעם, אבל נתתי לבנות המשפחה שלי להריח אותו והן לא הבינו בכלל מה אני רוצה, אז כנראה שזו אכן שריטה שלי.


Bourjois Rouge Edition Velvet


עם המוצר הזה של בורז'ואה הדבר הראשון שהתלהבתי ממנו (אחרי העוגייה המקסימה שהגיעה עם החבילה מהיח״צ) הוא האריזה - אני מאוד אוהבת אריזות שקופות בשפתונים, כאלו שניתן לראות דרכן את המוצר עצמו כדי לדעת בדיוק מה הגוון בפנים. הגוונים שקיבלתי לסקירה הם: 01 Personne ne Rouge האדום ו- 07 Nude-ist ה... ניודי :). גם להם יש ריח מוזר, מעין ריח של מתכת כלשהי (או של דם לפי פיצ׳ה), מה שהופך אותם לפחות אידיאליים למריחה, אבל הריח מתנדף די במהירות.



כפי שאמרתי קודם, האפליקטור שלהם מעולה שכן הוא מוציא כמות חומר מדוייקת שמספיקה לי לכל השפתיים מבלי שאצטרך לטבול אותו שוב בחומר. כשהתחלתי להשתמש בשפתונים הללו הנחתי אותם כמו גלוס, בשכבה יחסית עבה (כלמור טבלתי בשנית ולפעמים גם בשלישית את האפליקטור בטיובה) ולא הצלחתי להבין - למה החומר לא מתייבש?! אז זהו, שפה הקאץ׳ של המוצר הזה - צריך לבנות אותו בשכבות דקות דקות, ולחכות לייבוש של כל אחת כדי להגיע למראה עמיד במיוחד (ותודה ל״שקר החן והבל היופי״ על הטיפ!). למרות זאת אני חייבת לציין שבניגוד לחברותי, עלי המוצר הזה פשוט סירב להתייבש ולא הצלחתי לחזות במראה המאט שלו אלא אם כן מחיתי אותו בזהירות ולא אכלתי כלום לאחר מכן (שכן הוא פשוט נעלם אחרי כן). אחרי כמה שעות שלהם על השפתיים יש מעט ״זליגה״ בקווי המתאר של השפתיים, מה שאצלי לא כל כך רלוונטי כי זה דווקא נראה יותר ״סטייני״ בצורה הזו, אבל למי שיש שפתיים דקות יותר, זה אולי יהיה בעייתי.
לגבי העמידות - יש לי שני גוונים ושניהם מתנהגים עלי אחרת לגמרי בקטע הזה: הגוון הניודי נשאר על השפתיים כל עוד אני לא אוכלת או שותה כלום, כי אז הוא פשוט מכתים כל דבר שנוגע בו ואחרי ארוחה סטנדרטית לא נשאר ממנו כמעט זכר (לבד סוג של תוחם לא אסתטי במיוחד). הגוון האדום לעומת זאת פיגמנטי הרבה יותר, ונשאר אחרי ארוחה במעין הכתמה יפה של השפתיים ונראה דהוי אבל לא בקטע רע בכלל, ופשוט לחדש אותו בלי בעיות מיוחדות. לעומת זאת, בדבר אחד הם זהים - שניהם נהיים דביקים בטירוף אחרי כמה שעות, מה שאני פחות אוהבת... בנוסף, אני לא ממליצה לבעלות שפתיים רגישות/יבשות להשתמש בהם ליותר מכמה שעות, שכן שמתי לב שאחרי יום שלם איתם, השפתיים שלי קצת מתקלפות ואני צריכה להשתמש בפילינג כדי שיחזרו למצבן הטבעי.


Shiseido Lacquer Rouge

אחרי כל הניסיונות הללו תצפו שדי אתייאש מהשפתונים מהסוג הזה נכון? אז זהו שלא... :)


את השפתון הזה של שיסיידו קניתי די במקרה. בעת שהותי באילת היה 50% הנחה באפריל ובעודי משוטטת בחנות הסתקרנתי לראות את ההצעה של המותג לנושא השפתונים הנוזליים. בעידודה של חברתי לקחתי את גוון 418 ומה אגיד לכן? שלמות בטיובה!
הוא נמרח בצורה חלקה לחלוטין, פיגמנטי מאוד, נעים ביותר על השפתיים, עמיד במידה מספקת לטעמי והכי חשוב - חסר ריח לחלוטין :). רק חבל שהמחיר הגבוה שלו מאלץ אותי כרגע להשאיר את שאר הגוונים בחנות ולחכות למבצע הבא...

וקצת סווצ'ים:


מימין לשמאל: שיסיידו, עפרה, רימל ובורז'ואה

לא יכולתי לסיים בלי להראות לכן עוד כמה שפתונים נוזליים שאני רוצה לנסות:


מימין לשמאל: Sleek, Too Faced, Barry M, Illamasqua 

ואשאיר אתכן עם טיזר קטן לחלקו השני של הפוסט:


לבסוף, רק רציתי להגיד שוב:
תודה ענקית!
לכל מי שעוקבת, עושה לייק או מגיבה לפעילויות של הבלוג,
אתן מחממות לי את הלב בכל צעד :)

8 תגובות:

  1. ברכות ליומולדת, שלוש שנים זה לא צחוק!
    האפוקליפס של רימל נפלאים וגם אהבתי את הרוז' אדישן של בורז'ואה, יופי של עמידות.

    השבמחק
  2. וואו...מזל טוב!!! 3 שנים. כבוד!
    בנוגע לאודמים...גם לי קשה עם הריח..לכן חמתי והגיסות נהנות ממוצרים חדשים במידה והריח לא ידוע לי מראש. ובנוגע לבורגוואה...תיארת את זה ככ נכון. לצערי הם מחזיקים עלי עד שאני אוכלת...שזה כמעט כל 3 שעות..שזה באסה...והמריחה החוזרת ממש גורמת לי להתקלפויות של השפתיים. וככ אהבתי אותם בהתחלה....

    השבמחק
  3. איזו התמדה בנסיונות :) אני מאלו שלאחר נסיון או שניים ויתרתי לגמרי על הפורמולה הזאת משום שאני סובלת מיובש בשפתיים ומשום שכל שפתון מאט נראה עלי פשוט לא טוב. אולי בגלל היובש, אולי בגלל הגיל. אני חייבת שזה ייראה מעט עסיסי. אבל אין ספק שקיצרתי לי תהליכים עם הסקירה ורשמתי לעצמי את המסקנות שלך. מעולה!

    השבמחק
  4. תודה מותק! אכן לא פשוט בימינו להתמיד כל כך הרבה שנים בכתיבת בלוג :)

    השבמחק
  5. תודה רבה קרין! גם אותי ביאסו הריח והדביקות כי הגוונים כל כך יפים ולבישים בשבילי!

    השבמחק
  6. תודה אביגיל! אם את סובלת משפתיים יבשות, אני ממליצה שתנסי את סדרת המאט של פופה, יש להם גוונים מהממים והם ממש לא מייבשים את השפתיים :)

    השבמחק
  7. מזל טוב לבלוג 3 שנים לא באים ברגל :}
    פוסט נהדר

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...