יום שבת, 30 באוגוסט 2014

My Week with - LORAC 2 palette!

זה לא סוד (בטח לא פה בבלוג) שאני חולת/מכורת צלליות! זה מוצר האיפור שיש לי הכי הרבה ממנו באוסף, ולמי ששואלת - כן, אני משתמשת ב כ ו ל ן! (לא בבת אחת כן? :).
לפני שנה וחצי פרסמתי את הפוסט על הפלטה הראשונה שניסיתי של חברת LORAC שנקראה ה-Pro Palette. איכות הצלליות הייתה מעולה, אהבתי מאוד את בחירת הגוונים ובעצם חוץ מהאריזה שנוטה קצת להתלכלך, אהבתי בה הכל!
אז ברור שכשיצאה פלטה נוספת של החברה, ה-Pro Palette 2, התלהבתי ממנה מאוד, עד כדי כך שניהלתי מעקב יומי אחר עמוד החנות באמזון (הסבר בסוף הפוסט) עד שהגיעה למלאי ואז הזדרזתי ללחוץ על Add To Cart :).


הפלטה מכילה 16 גוונים שונים, ובדומה לקודמתה גם כאן השורה העליונה מוקדשת לגווני מאט והתחתונה לגוונים שימריים/נוצצים יותר. איכות הצלליות מהמעלה הראשונה בעיניי - פיגמנטיות, רכות ונמרחות ומטשטשות מעולה, יש להן טיפה נשורת (Fallout) אבל זה עניין די זניח לטעמי, פשוט צריך להקפיד לטפוח היטב את המברשת כדי להפטר משאריות עודפות.




ככה נראתה הפלטה אחרי שעשיתי את הסווצ'ים...
הפלטה מגיעה עם דוגמית נדיבה של פריימר הצלליות של LORAC שמבחינתי הוא נחמד אבל לא Must - נדיר שצלליות לא עמידות עלי כשאני מניחה אותן על עפעף נקי אז אני לא נוטה להשתמש בפריימרים מהסוג הזה. לפעמים אני משתמשת בצלליות קרם כאלו ואחרות, ועכשיו אני אוהבת במיוחד את עפרון הג׳מבו של Jordana בגוון Continuous Almond אבל אני מניחה אותו בעיקר מתחת לגבה ומטה, פחות על העפעף, כי העור שלי שם קצת ״שקוף״ אז אני אוהבת ליצור בסיס חלק יותר להנחה של הצלליות. דרך אגב, אשלי טוענת שעליה למשל הפריימר הזה פשוט לא יעיל בעליל :). בכל מקרה, הצלליות בפלטה נשארו על העפעפיים שלי באותו מצב כשהנחתי אותן בבוקר וכשהסרתי אותן בסוף היום, עם או בלי הפריימר הזה.



הגוון היחיד שחוזר על עצמו בשתי הפלטות הוא השחור, מה שהגיוני בתצורה כזו של פלטות שמכילות מגוון רחב של גוונים, זאת בכדי לאפשר יצירת מראות שונים רבים ככל האפשר.
בניגוד לפלטה הקודמת, שבה הגוונים היו יותר לכיוון הנייטרלי, ב-Pro 2 הוסיפו שלושה גוונים צבעוניים יותר: Navy שהוא כחול כהה, Plum שהוא סגול עמוק (שניהם במרקם מאט) ו-Jade שהוא ירוק בקבוק/חאקי שכזה, ובמרקם שימרי.
אני חייבת לציין שהיחיד שאכזב אותי היה דווקא Jede משום שכשניסיתי להניח אותו בקפל ולטשטש אותו, הוא נהפך למין אפור עם טיפה ירקרקות, ממש לא כמו שהוא נראה בפלטה עצמה או בסווץ׳.





שוני נוסף בין הפלטות היא האריזה - הגודל נשאר זהה, שתי הפלטות מצטיינות לטעמי במובן הזה, אני אוהבת פלטות דקות ככל האפשר, והדבר ששונה הוא הצבע: פלטת ה-Pro 2 אפורה בעוד שהראשונה הייתה שחורה. נראה לי שמעבר לעניין הבידול בין הפלטות, האפור ״תופס״ פחות לכלוך מהשחור ועל כן יראה לפחות נקי יותר :).



סווצ׳ים:
LORAC Pro 2 שורה עליונה
LORAC Pro 2 שורה תחתונה
 וכמה מראות שיצרתי עם הפלטה:


במראה הזה שילבתי את Silver על העפעף עם Plum ו-Nectar בקפל
פה הזה הנחתי את Rose ו-Beige על העפעף עם Cool Grey ו-Lt Brown בקפל וביחד עם Snow בפינה הפנימית של העין
כאן הנחתי את Plum ו-Chrome על העפעף עם Nectar ו-Lt Brown בקפל, ביחד עם Snow בפינה הפנימית של העין
במראה הזה מסגרתי את Rose במרכז העפעף עם Navy משני הצדדים, Lt Brown בקפל ו-Snow בפינה הפנימית של העין
כאן הנחתי את Rose ו-Nectar על העפעף, ושמתי את Jade בקפל ומתחת לעין יחד עם Beige בפינה הפנימית של העין
את הפלטה ניתן לקנות באמזון. כן, גם לי זה היה חידוש! מסתבר שיש חנות ספייציפית באמזון ששולחת איפור לארץ. המחיר של הפלטה עצמה הוא 42$ והיא עלתה לי 205 ש״ח כולל משלוח לארץ ושליחות בתוך הארץ עד הבית! דרך אגב, בחנות הזו מוכרים גם מותגים נוספים כמו: Eyeko, Stila, Jouer ועוד. ותודה שוב לנטלי שגילתה לי על החנות הזו :).

בשלב הזה של הפוסט נהוג לכתוב האם הפלטה מומלצת או לא והתשובה לכן היא שאני לא ממש יודעת...
לי היא בהחלט הייתה קנייה מוצלחת, שוב בגלל שאני מאוד אוהבת צלליות והן האיפור העיקרי שלי ביומיום. יש בנות שיש להן 10 סוגי מייקאפים שונים והן נהנות להשתמש בכל אחד ואחד מהם, אצלי זה ככה עם הצלליות - אין דבר כזה מספיק צלליות!
אם את חולקת את האהבה שלי לצלליות אז אי אפשר לטעות עם הפלטה הזו לטעמי. למי שיש מעט צלליות ומעוניינת להרחיב את האוסף זו גם פלטה מעולה. המצב היחיד שאני יכולה לחשוב עליו שבו היא פחות מתאימה הוא למישהי שאין לה צלליות בכלל שכן המגוון שבה פחות מתאים למתחילות :).

מה אתן אומרות על הפלטה? 
יש לכן את הפלטה הראשונה או מתכננות על השנייה?
האם אהבתן את המראות? 
אשמח לשמוע בתגובות :)

8 תגובות:

  1. פוסט מדהים! גם לי יש את הפלטת הזאת ואני נהנית ממנה יום יום אני אשמח אם תוכלי לרשום ליד כל תמונה שלך עם הצלליות למטה נגיד דוגמא nectar בשקע העין וכו' וככה גם אנחנו נוכל להשתמש במראות
    המקסימים שאת יצרת כמובן שזה רק הצעה

    השבמחק
  2. תודה רבה לימור! הוספתי לפי הצעתך את שמות הצלליות שבהן השתמשתי :)

    השבמחק
  3. לי יש את הראשונה שאני מאוד מאוד אוהבת! במבט חטוף על הצבעים של השניה - לא עושה לי את זה בכלל. זה לא שהיא לא יפה אבל בעיני הראשונה מכילה צבעים מדהימים בהרבה. אהבתי לראות כמה הפלטה הראשונה נראית כבר משומשת אצלך מאז פרסמת את הפוסט שלה.. סימן ששימושית לך!

    השבמחק
  4. סליחה, אבל אין דבר כזה מספיק צלליות! הרי כולנו יודעות שמה שנראה זהה, על העין מתקבל אחרת ;)
    הפלטה בהחלט מלאת צלליות מקסימות ומאוד וורסטילית. אני מנסה למגר את הצלליות שלי ולהתעלם מהקיום שלה, אבל מראות האיפור שיצרת איתה ממש מחמיאים ויפים.

    השבמחק
  5. הפלטות האלה מסקרנות אותי מאוד, אני שומעת כל הזמן רק ביקורות טובות עליהן. הצגת אחלה סקירה, והמראות שיצרת איתם ממש יפים ומעניינים! :) את תמיד יודעת להוציא את המיטב מכל פלטה ;)

    השבמחק
  6. תודה רבה בת חן! איזו מחמאה נפלאה :). הפלטות פשוט מעולות ושוות כל שקל לטעמי!

    השבמחק
  7. תודה מותק! בהמשך להתעלמות שלך מהפלטות האלו, בדיוק כתבתי בתגובה אחרת שהפלטת מגה החדשה שלהם פשוט נפלאה אבל אין לי מקום במגירות!!!

    השבמחק
  8. מסכימה איתך לגבי הפלטה השנייה, היא פחות שימושית מהראשונה שבהחלט שימושית ביותר ואהובה ביותר אצלי באוסף! יש פשוט כל כך הרבה מראות שאפשר לעשות איתה :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...