יום שני, 29 בספטמבר 2014

INGLOT IS BACK!

על אינגלוט שמעתי אי שם מזמן, ב-2011 להערכתי, מהיוטיוברית החמודה לישה מ-xsparkage, שסיפרה בהתלהבות על מותג איפור מדהים שיש לו חנויות ספורות בארה״ב - INGLOT!


הרבה מים עברו בים מאז, ואינגלוט הספיקו להגיע לארץ, לפתוח חנויות בראשל״צ ובתל אביב, לסגור את החנויות ולמכור את המוצרים בחנויות מדינה מילאנו (עד שגם הן נסגרו) ואז להיעלם מהמפה לכמה וכמה חודשים. 
אחרי חרושת שמועות בחודשים האחרונים, חיכינו וציפינו, ובאוגוסט נפתחה לה חנות אינגלוט המחודשת בדיזינגוף סנטר. החנות שינתה מיקום, אבל המראה הנקי והמקצועי, כמו גם רמת המחירים ואיכות המוצרים נשמרו ועוד איך :).










קצת על המהלך השיווקי: 
״חברת האיפור הבינלאומית INGLOT, לה מעל ל-460 נקודות מכירה ברחבי העולם, חוזרת לארץ ופותחת חנות דגל בדיזינגוף סנטר תל אביב ונקודות מכירה ברשת "המשביר החדש לצרכן". 
חברת INGLOT ביצעה מהלך החדרה שקט ב-2012. בדצמבר 2013 היא סגרה את סניף הדגל בדיזינגוף סנטר וכעת היא חוזרת לארץ. יוסף ברוך ואהרון אביטן, נציגי INGLOT ישראל: "קבענו תקופת הרצה לחנות. לאחר שלמדנו את הרגלי הקנייה של הצרכנית הישראלית ובתום תקופת ההרצה, הוחלט לסגור את החנות על מנת להרחיב ולחקור לפרטים וביסודיות את ההעדפה של הצרכנית הישראלית ואילו מוצרים כדאי להביא לארץ בהיצע של עשרות אלפי מוצרי איפור וטיפוח. מותג INGLOT מוביל בעולם ונחשב למקצועי ובעל מוצרים איכותיים, בעיני מאפרים וצרכנים. בטוחני שהציבור הישראלי יתאהב במוצרים לאחר שייחשף למותג בפריסה ארצית ברשת "המשביר החדש לצרכן" ובחנות הדגל התל אביבית".




וקצת על המותג:
 ״חברת האיפור INGLOT הוקמה לפני יותר מ-25 שנים בפולין, על ידי INGLOT WOJTEX, כימאי צעיר שעבד באותה העת במחלקת מחקר ופיתוח בתעשיית התרופות. מטרתו העיקרית, בהקמת חברת האיפור, היתה לייצר מוצרים באיכות גבוהה ובמחירים הוגנים וסבירים. 
מוצרי הקוסמטיקה של INGLOT  מיוצרים במדינות האיחוד האירופאי ו- 95% מהם מיוצרים במתחמי הייצור החדישים ביותר של החברה  במטרה להגיע לרמת מוצר מהטובים ביותר. בחברת INGLOT עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם אמני איפור ויועצי גווני צבע כדי להביא את הטרנדים הכי אחרונים בגוונים, צבעים, מרקמים וטקסטורות מעולם הקוסמטיקה. INGLOT  מפתחים באופן תמידי במעבדותיהם, מוצרים חדשים, כולם לא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים פרבנים״.
צילום: לם וליץ סטודיו
צילום: לם וליץ סטודיו
בהשקה זכינו לראות מקרוב את מלכת היופי היפיפייה - עדי רודניצקי שאותה איפר יוני שיין,
שגם הדגים איך עובד הדורוליין המפורסם של המותג!
צילום: לם וליץ סטודיו
בעיניי השוס הגדול של המותג הינה ה-Freedom System: לשיטתה של אינגלוט, הלקוחות יכולים בעצם להרכיב פלטות ייחודיות להם, שמכילות בדיוק את הגוונים, מרקמים ומוצרים שהם רוצים. יש כמה וכמה אופציות לפלטות ריקות שיכולות להכיל 2, 10, 20 ו-40 מוצרים, בהרכבים שונים (למשל יש פלטות שמכילות חורים לצלליות וסמקים באותה פלטה ויש כאלו רק לסמקים וכמובן כאלו רק לצלליות :). העקרון הזה מעולה לשימוש מקצועי (למרות שמשקל הפלטות קצת בעייתי למאפרת On the go, אבל הן כל כך יפות ומסוגננות שהייתי מחליקה על זה) וגם כמובן לשימוש לא מקצועי, ואני יכולה להעיד באופן אישי, בעקבות היותי מכורת צלליות, שאוסף הפלטות שלי של אינגלוט לבדן כולל (נכון לעכשיו) 6 פלטות של 10 צלליות כל אחת...


אחת הבעיות שאנשים מתארים עם הפלטות הללו היא שקשה מאוד להוציא את הצלליות מהפלטה. קשה בכלל וקשה עוד יותר להוציא אותן מבלי לפצוע את הצללית שאותה מנסים להוציא.


מצאתי לכן שני פתרונות - כדי שלא אצטרך להוציא את הצלליות, פשוט הדפסתי על נייר מדבקה את שמות הצלליות. כמובן שלא צריך להיות פדנטיים כמוני וממש "לעצב" את העניין, מדבקות פשוטות על החלק האחורי של הפלטה יספיקו בהחלט :). הבעיה היא שבגלל שהפלטות מונחות אחת על השנייה (הן הרי מתמגנטות אחת לשנייה) יש קצת שחיקה של המדבקה וזה נראה קצת פחות אסתטי, אבל עדיין קריא כמובן.


למי שלא רוצה להשתמש במדבקות, ממש במקרה מצאתי כלי מעולה להוצאה של הצלליות - סיכה להוצאת מגירת ה-SIM של מכשירי אייפון! (למי שלא מכירה, אפשר לראות כאן) צריך להיזהר שהצללית לא תעוף לכם החוצה (אני פשוט מגינה עליה עם היד השנייה) אבל הגודל שלה פשוט מושלם למשימה הזו!






מבין כל סחרור המוצרים שראיתי בחנות, הכי קסמו לי האייליינרים ג׳ל על גווניהם המהממים, ביניהם שניים מטאליים שנראים כמו צלליות קרם מהממות כל כך, שממש החזקתי את עצמי מלקנות אותם (וזה רק בגלל שאני בעוצר קניות עד הטיול לפירנצה אוטוטו מחרתיים!).

מכיוון שאינגלוט מכוונת גם לשוק המקצועי, המאפרות שביניכן בוודאי ישמחו לשמוע שהם מציעים 30% הנחה בהצגת תעודה מתאימה :).

החנות החדשה ממוקמת בדיזינגוף סנטר, כניסה בבניין B קומה 1- בתל אביב (באיזור הסופר פארם).
לפרטים נוספים: 03-6708998 | לפייסבוק של אינגלוט ישראל

האם ביקרתן בחנות החדשה של אינגלוט? 
מהו המוצר האהוב ביותר שלכן מהמותג?

4 תגובות:

  1. רעיון מצויין! המדבקות מאחורי הפאלטה. אני חושבת שאאמץ את זה גם! :)
    יש לך כמות נכבדת ומכובדת של צלליות של החברה, אני אוהבת את כולן :)
    המוצר המנצח מבחינתי הוא האייליינר ג'ל שלהם, יש לי אותו בשחור ואני חושבת שהוא מתעלה בגבורה מעל לכל שאר האייליינר ג'ל הקיימים היום בשוק :)
    פוסט מקסים יקירתי!

    השבמחק
  2. יש לך אוסף כ"כ מהנה!
    גם אני מוצאת שהאריזות מסורבלות לי מאוד... וחבל כי אני אוהבת את המוצרים, אבל הם מונחים במגירה ובגלל האריזה לא בא לי להוציא אותם

    השבמחק
  3. תודה רבה בת חן! האמת היא שיש לי ליינר ג׳ל של אינגלוט בגוון סגול ולמרות שהפורמולה שלו מעולה, הגוון לא כהה מספיק לטעמי אז אני פחות משתמשת בו משום מה... אולי אנסה באמת את השחור :)

    השבמחק
  4. יש משהו בעניין האריזות - אני מוצאת שיותר פשוט לי להוציא את אחת הפלטות של לוראק או הנייקד מאשר אותן, וזה באמת מבאס כי הצלליות בהחלט מעולות ויפייפיות!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...