יום שישי, 26 בספטמבר 2014

Out with the Old & In with the New #2!

לקראת סוף שנה שעברה פרסמתי פוסט שבעצם סיכם את סיומם של כמה וכמה מוצרים שהשתמשתי בהם באותה תקופה וכתבתי שם מה הייתה דעתי עליהם וגם האם ארכוש אותם שוב או שאקנה משהו חדש. כאמור, עברה מאז כמעט שנה אז קבלו את פוסט ה-Empties השנתי (מסתבר) שלי לשנת 2014!


ראשון בתור הוא המוצר היחיד שהחזיק מעמד מהפוסט הקודם ועד עכשיו וזהו הברונזר Hoola של חברת בנפיט.


בפוסט ההוא כתבתי שהוא מחליף את סומק Equilibrium המקסים שהיה לי של MAC והוא אכן עשה את עבודתו נאמנה כפי שניתן לראות, ועתה הגיע הזמן להגיד לו שלום. למרות שנראה בתמונה שעדיין יש בו לא מעט חומר, הפיגמנט שלט מאוד חלש וצריך לעבוד קשה בשביל להוציא ממנו קונטור נאה ונאות, ולכן החלטתי לעבור למחליפים שלו:

מימין לשמאל בכיוון השעון: ברונזר הפירמידה של OFRA, ברונזר Tawny Brown של בובי בראון, Hoola של בנפיט ו-Chocolate Soleil של חברת Too Faced (בגודל מוקטן שקניתי בסט מספורה :).


כפי שניתן לראות, הברונזרים החלופיים שלי מגיעים במגוון של גוונים והכי דומה ל-Hoola הוא ה-Chocolate Soleil, אבל על העור שלי הם נראים מאוד מאוד דומים אחד לשני ויוצרים את האפקט הרצוי (מעט חיטוב וקונטור, עם טיפה צבע לפנים כתחליף סומק בעצם) בצורה כמעט זהה. מאז שהכרזתי על ה-Hoola כ"גמור" ניסיתי להשתמש בכולם כדי לראות איזה מהם הכי טוב או מאיזה מהם אהיה הכי מרוצה ואני שמחה לבשר שכולם באמת מוצרים מעולים ולא תטעו אם תקנו אותם! 
הברונזר פירמידה של עפרה ייחודי בכך שהוא גם ברונזר וגם היילייטר (או צלליות במקרה שלי :) לכן הוא קצת יותר משתלם לקנייה שכן ניתן לקנות אותו כרגע באתר גילטי בפחות מ-180 ש"ח! (ההנחה תקפה עד 27.9.14).

נעבור קצת לגזרת הטיפוח ונחזור בסוף לאיפור :).


מכיוון שהאיזור מתחת לעיניים שלי יבש מאוד אני משתדלת להשתמש בקרם עיניים מדי יום. אני לא תמיד מצליחה להתמיד בכך, אבל אני בהחלט רואה הבדלים במראה הקונסילר שלי בימים שבהם לא השתמשתי בקרם (עוד על כך בפוסט הזה).
את הקרם מסדרת Plantscription של Origins קניתי כשהייתי בתחילת השנה בהונג קונג ולקח לי יותר מחצי שנה לסיים אותו. הוא היה קרם מעולה, מפנק אבל לא מכביד, וקצת פחדתי שהקרם שמחליף אותו, ה-Maracuja C-brightener של חברת Tarte יהיה טיפה כבד לאור מרקמו החמאתי. לשמחתי, הקרם של Tarte מעולה גם הוא, נמרח ונטמע בעור בצורה מוצלחת ביותר ומשמש כבסיס נהדר לכל מה שאני מניחה מעליו. שני מוצרים מומלצים במיוחד בעיניי!


עוד מוצר שקניתי בהונג קונג והסתיים לו הוא השמן להסרת איפור של Shu Uemura. מוצר מנצח לחלוטין מבחינתי ששינה לגמרי את אופן שבו אני מסירה את האיפור שלי מדי יום, ועוד על כך בפוסט הזה.


לגבי המחליף שלו, יש לי שני תחליפים - מכיוון שנשאר לי עוד לא מעט משמן ההסרה של לוריאל, ה-Skin Perfection, שקניתי כדי להשוות מול המוצר של Shu אני אסיים אותו כי הוא בהחלט מוצר טוב ודיופ לא רע לשמן של Shu שיקר ממנו בהרבה. אבל מכיוון שאהבתי עד מאוד את השמן הורדרד המקסים הזה, דאגתי מבעוד מעוד להצטייד בשני בקבוקים נוספים בייבוא אישי (Thanks to Fanny & Meir, אחי וחברתו המקסימים!). 


המוצר הבא הוא ג'ל גרגירים עם נגזרת פחם של גרנייה, שהיה אצלי באמבטיה כבר חודשים רבים והשתמשתי בו על בסיס דו שבועי בדרך כלל ולכן לקח לו הרבה מאוד זמן להסתיים. זה מוצר שאני משתמשת בו אך ורק במקלחת, בעיקר כי אני אוהבת את היסודיות שבה ניתן לשטוף אותו מהפנים דווקא שם ולא בעמידה מול הכיור.
המוצר שמחליף אותו הוא מוצר נוסף של גרנייה - Pure Wasabi, שראיתי במקרה בסופר פארם (אל תדאגו, למרות מה שכתוב על המדבקה לא שילמתי עליו 60 ש"ח! הוא כרגיל היה במבצע ועלה לי 30 ש"ח בלבד...).
שני המוצרים מגיעים במרקם ג'ל די סמיך ובתוכו צפים להם הגרגירים שבעצם מיועדים לעשיית מעין פילינג קל לעור ובכך לעזור לו להתחדש ולהעיף ממנו את תאי העור המתים. זה מוצר שאני מאוד מאוד אוהבת בקיץ, שכן זו התקופה שבה העור שלי בשיא "מעורבותו" והג'ל הזה עוזר לי לשמור עליו קצת פחות שומני אבל בעיקר נעים בהרבה למגע ולא מרגיש מחוספס בגלל שאריות זיעה וכו'. 


המוצר האחרון בגזרת הטיפוח הינו דיאודורנט. אין לי הרבה מה להגיד עם הדיאודורנט "נושם+" של קרליין, נראה לי שהתמונה מדברת בשם עצמה :). דיאודארנט מעולה, לא נופל מאף חברת אחרת שניסיתי ולהיפך, לא משאיר סימנים לבנים על הבגדים, עמיד לאורך יום שלם ומתומחר במחירים סבירים ושווים לכל נפש. בנוסף, קרליין לא מנסים על בעלי חיים אז זה בונוס מעולה :).


והמוצר האחרון הוא המוצר שלטעמי הוא הכי חשוב באיפור והוא - המסקרה!


עברתי הרבה מסקרות מאז הפוסט הקודם, ואלו שלושת המסקרות שסיימתי לאחרונה. מלמעלה למטה:
כולן היו מסקרות מעולות, ועשו רק טוב לריסים שלי. השנה הגעתי למסקנה שאני אוהבת מסקרות מעבות ולא מפרידות, בעיקר כי הריסים שלי לא מאוד צפופים אז נפח רק עוזר להן ולא מכביד עליהן כמו שאני רואה אצל בנות אחרות. מסקרות שמיועדות להפרדה והארכה של הריסים לא עושות לריסים שלי הרבה ואילו המסקרות המעבות תורמות למראה שלטעמי נראה "מניפתי" ומודגש.

משמאל לימין: bareMinerals , Estee Lauder ו-Tarte
המברשות של שלושת המסקרות שונות אבל דומות - בכולן יש הרבה מאוד סיבים, מה שעוזר להוסיף נפח ומלאות לריסים. אלו בהחלט לא מסקרות לאוהבות המראה הטבעי...

והנה הן על הריסים עצמן:
bareMinerals 


Tarte



Estee Lauder



ומה בדבר מסקרות חלופיות? (אני אומרת "חלופיות" ברבים משום שדבר נוסף שגיליתי השנה הוא שאני לא מצליחה לפתוח רק מסקרה אחת בכל פעם :) אז פה הייתה לי קצת התלבטות...



אוסף צבעוני במיוחד!

אחרי הרבה התלבטויות (כי זו החלטה ברומו של עולם כן? :), בסוף פתחתי בינתיים את המסקרה של בורז'ואה (מדהימה!!) ואחת מאלו של מקס פקטור (שבינתיים ניסיתי רק פעם אחת אבל לא מאוד התלהבתי מההסרה שלה, אז נראה...).

וזה הכל להיום!
מה היו המוצרים שסיימתן לאחרונה? יש לכן המלצות בשבלי לתחליפים הבאים?
אשמח לשמוע מכן בתגובות :)
לבסוף, אני אאחל לכולכן חג שמח ושנה מדהימה ומקסימה!

6 תגובות:

  1. השמן הורדרד של Shu Uemura נפלא, נפלא, נפלא ! רכשתי אותו לראשונה לאחר שקראתי את הפוסט שלך על השמנים ואני מודה לך כל כך על ההמלצה המצוינת הזאת. השמן הזה מדהים, אני מסירה איתו גם את איפור העיניים, הוא מסיר ביסודיות כל בדל איפור ומותיר את העור רך וענוג, ממש תענוג להשתמש בו. כל שלוש המסקרות נראות עלייך נהדר, אהבתי. מוצר שסיימתי לאחרונה ומאוד אהבתי הוא סרום לעיניים ולריסים של וישי שנקרא Liftactive serum 10 Yeux&Cils (Eyes &Lashes) הוא קליל אך עם זאת יש בו עושר שמחליק ומרכך משמעותית את אזור העיניים והקונסילר שאני שמה מעליו (או יותר נכון טוש הארה של קלרינס משולב עם טוש הארה של ז'יבנשי) משתלב נפלא עם הסרום הזה. אני לא מורחת את הסרום הזה על הריסים למרות שהוא מיועד גם להם, מעדיפה את הריסים שלי נקיים או עם מסקרה כמובן, בלי תוספות מיותרות :-) יש לי שאלה לגבי ג'ל הגרגרים של גרנייה עם נגזרת פחם, איפושהו קראתי פעם שהוא מייבש נורא את העור (או שאולי מוצר אחר בסדרה הזאת....?) לא הרגשת יובש או מתיחות מסוימת בעור לאחר השימוש בו? ומה אהבת יותר את זה עם הפחם או את הפיור ווסאבי?
    קרם העיניים של אוריג'ינס מאוד מסקרן אותי מאז שכתבת עליו לראשונה בפוסט אחר, חבל שהוא מגיע בצנצנת, אני מעדיפה את מוצרי העיניים באריזה סטרילית יותר- בקבוק משאבה או שפופרת לחיצה. מאחלת לך שנה טובה ומוצלחת והמשך חג שמח !

    השבמחק
  2. הי לידיה! אני כל כך שמחה שאהבת את השמן של שו אומורה! הוא בהחלט מצויין!!!
    ניסיתי את הסרום מהסדרה הזו לפנים ומאוד אהבתי אותו. אני אנסה אותו או את הקרם של לורה מרסייה בהמשך :). לא הרגשתי יובש מיוחד עם אף אחד מהג'לים של גרנייה, אבל אני מקפידה תמיד לשים קרם לחות/סרום ממש אחרי השימוש בהם אז אולי זו הסיבה. ככלל, כל מוצר שהוא סבון פנים כלשהו שמיועד לעור מעורב/שומני אמור סוג של לייבש את העור ולכן תמיד מומלץ להניח אחריו משהו שישיב קצת לחות לפנים (חשוב שזה יהיה מוצר שמתאים לסוג העור הזה, קרי Oil Free כמובן). מבין השניים, אהבתי יותר את הריח של הוואסובי, הוא טיפה לימוני אני חושבת, אז זה מרגיש יותר מרענן! חג שמח מאוד גם לך ותודה על התגובה המושקעת :)

    השבמחק
  3. המסקרה הזו של טארט מדהימה! מקווה לשים את ידיי עליה כשיזדמן לי להיות בספורה בחו"ל הבא.. :) הכי כיף לסיים מוצרים ואז לפתוח חדשים אחרים! :) (פחות כיף זה לסיים את המוצרים שכל כך אהבנו..)

    השבמחק
  4. כבר ממזמן אני חושקת בשמן של שו אמורה...בנתיים חושבת שאנסה את הדיופ שמצאת

    השבמחק
  5. אין על לפתוח מוצרים חדשים!!! ואם יזדמן לך להיות בארה״ב, המסקרה של טארט אכן מצויינת, ותמיד יש להם סטים כאלו ואחרים שתמיד יותר משתלמים לקנייה!

    השבמחק
  6. הדיופ של לוריאל בהחלט שווה ניסיון, והוא גם תמיד במבצע אז זה בכלל No Brainer :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...