יום שבת, 18 באוקטובר 2014

FOTD 18.10.2014 - Makeup Play Time!

כשהתחלתי לכתוב את הבלוג, הפוסטים העיקריים שבו היו פוסטי FOTD, כלומר Face Of The Day, שבעצם היו פוסטים שבהם צילמתי יום יום את האיפור היומי שלי וכתבתי עליו כמה מילים. משום מה בחודשים האחרונים מצאתי שאני ממעטת יותר ויותר ב"טקס" הזה בבקרים. אם מחוסר זמן או סתם בגלל שהאיפור היומי שלי לא היה מעניין במיוחד :). 
די מעציב אותי העניין הזה משום מה, כי יש ימים שבהם אני מסתכלת על האיפור בערב וחושבת לעצמי - "אוף, למה לא צילמתי בבוקר?! הייתי יכולה לכתוב פוסט מגניב על המראה הזה".
אי לכן, למרות שבדרך כלל אני לא נוטה להתאפר סתם כך, רק לשם צילום לבלוג, התחשק לי לשחק קצת עם כמה מוצרים חדשים שקיבלתי לסקירה ושמאוד התלהבתי מהם ולכן החלטתי להתאפר איתם כדי לחלוק איתכן את ההתרשמות שלי וכמובן את המראה הסופי!


מוצרי הבסיס, כרגיל אצלי, לא הכי מעניינים :). השתמשתי בקולורסטיי של רבלון, מעליו קונסילר של קלרינס וקונסילר מאיר של BareMinerals. לפודרה השתמשתי במייקאפ האורגני של Antonym (שביום יום משמש כמייקאפ המרכזי שלי), ומתחת לעיניים הנחתי את ה-Secret Brightening Powder של Laura Mercier. למרות שלא רואים אותו כל כך בתמונה, להצללות השתמשתי בברונזר של בובי בראון בגוון Tawny Brown. כהרגלי, סומק לא נכנס למשוואה...

ועכשיו לחלק המעניין - העיניים!


החלק המרכזי שניתן לראות הוא כמובן האייליינרים - שניהם של אחת החברות האהובות עלי, חברת PUPA. את האייליינר הכחול קניתי לפני לא מעט חודשים כשהוא היה חלק מקולקצייה מוגבלת כלשהי (נדמה לי שה-Theme שלה היה ספארי אבל אל תתפסו אותי במילה). משום מה לא יצא לי להשתמש בו מאז אבל כשקיבלתי לסקירה את האייליינר הטורקיזי מהקולקצייה החדשה שנמצאת בימים אלו בחנויות, קיבלתי השראה והחלטתי לעשות מראה שישלב את שניהם!


משום מה יש לפופה נטייה להוציא מוצרים דומים באריזות שונות. לא ממש מובן לי למה לשני אייליינרים מאותה חברה צריכה להיות מברשת כל כך שונה... למרות זאת, שתי המברשות נוחות לשימוש והאייליינרים עמידים להרבה שעות (קצת קשה להסיר אותם האמת אז אני ממליצה בחום להשתמש במסיר דו פאזי או בשמן לניקוי איפור).



המסקרה האהובה עלי בחודש, חודשיים האחרונים היא מסקרה חדשה מבית בורז'ואה - Volume 1 Second Mascara, שאותה קניתי בעקבות המלצה של נטלי לוין המצויינת.


זו אחת המסקרות הטובות שהשתמשתי בהן, היא מאריכה, מפרידה, לא נהיית גושית על הריסים, ומצליחה אפילו לתת להם קצת נפח מבלי להיראות עמוסה מדי. לא קשה בכלל להסיר אותה והיא עמידה לכל היום בלי מריחות או התפוררות.


בגלל הגוון הכחול המהמם של האייליינרים, צירפתי למראה הזה את המסקרה הצבעונית של אינגלוט (שנמכרת עכשיו גם בארץ לשמחתי) ואותה מרחתי על הריסים התחתונים בלבד.


החלק האחרון באיפור העיניים הן כמובן אהבתי הגדולה - הצלליות!


מכיוון שהאייליינרים כל כך דומיננטיים, רציתי צלליות נייטרליות יותר, ולכן בחרתי ברביעיית Noisette של חברת Antonym.


למותג יצאו לאחרונה שתי פלטות צלליות, שתיהן כמתבקש בגוונים טבעיים ונטורליים. הפיגמנט שלהן מעולה (ראו תמונת סווצ'ים למטה), הן עמידות לכל היום, מטשטשות נפלא, אין להן כמעט נשורת (Fallout) וכמו כל מוצרי החברה הן עשויות רק מחומרים טבעיים ואורגניים, וכמובן לא מנוסות על בעלי חיים. אני אעלה בקרוב סקירה של שתי הפלטות, אז תתייחסו לתמונות פה כטעימה ראשונית :).




בגלל שהאייליינרים כאמור כל כך דומיננטיים וצבעוניים, לשפתיים בחרתי ללכת על גוון ניודי יותר והוא Lust For Blush 220 מסדרת ה-Color Whisper של מייבלין.

מה דעתכן על המראה?
האם הייתן הולכות עם איפור כזה לעבודה/ללימודים או שזה Too Much?
אשמח לשמוע בתגובות :)

8 תגובות:

  1. איפור מהמם ומחמיא כמו תמיד..!! האיילינר הזה- משגע!

    השבמחק
  2. מראה נהדר ומיוחד.
    ממש נהנתי מהפוסט. תודה!

    השבמחק
  3. ממש מגניב האייליינר הכפול! :)
    אני מאוד אוהבת את האריזות של אנטונים, הכל מבמבוק, פשוט מיוחד!

    השבמחק
  4. הלוואי והייתי מספיקה לצלם את האיפור בבוקר! אני כ"כ מדייקת על הדקה שאני לא אספיק בחיים.
    האיליינר הכחול ממש מקסים עלייך! אני עוד לא הגעתי למצב שאני מניחה אותו בבוקר, אבל אולי הגיע הזמן?

    השבמחק
  5. תודה רבה רבה קוב! איזה כיף לשמוע :)

    השבמחק
  6. תודה מותק! זו פעם ראשונה שניסיתי והצליח לי אייליינר כפול. ממש התלהבתי שזה עבד! ואני גם מאוד מאוד אוהבת את האריזות מהבמבוק :)

    השבמחק
  7. עניין הצילום בבוקר הוא תוצאה של אימון ארוך וחיפוש עוד יותר ארוך למציאת המקום האופטימלי שבו לוקח לי 2 דקות וחצי לצלם ומה שיצא יצא! מקסימום אם יש מראה שאהבתי במיוחד אני משחזרת אותו בסופ״ש :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...