יום שבת, 15 בנובמבר 2014

השוואה בקטנה - מעגלי ריסים!

החלטתי להתחיל פינה חדשה בבלוג, ובה אני אשווה מוצרי איפור מחברות שונות ומותגים שונים מאותה קטגוריה, והפעם בפינה - השוואה בין מעגלי הריסים השונים שניסיתי!


בתחילת דרכי האיפורית, כמו כל אחת לדעתי, פחדתי עד מאוד מהשימוש במעגל ריסים, אבל במלחמה בין
ריסי הישרים עד מאוד מול הרצון שלי במניפת ריסים מרשימה לבסוף נכנעתי וניסיתי את מעגל הריסים של לייף. בהתחלה לא הבנתי למה הוא לא עושה כלום, והיום אני מבינה שפשוט כל כך נלחצתי מהשימוש בו שלא הפעלתי שום לחץ על הריסים ולכן הם נשארו במצבם הישר :).
כמה חודשים אחרי שהתייאשתי מהמעגל של לייף וזנחתי אותו, החלטתי לתת למעגלים ניסיון נוסף וקניתי את זה של רבלון. אז כבר הייתי יותר מנוסה באיפור והצלחתי לקבל תוצאות טובות בהרבה ומעגל הריסים נכנס לשגרת האיפור שלי בחדווה גדולה.


באיזשהו שלב חשבתי שיהיה מעניין לנסות את המעגל הכי מפורסם ששמעתי עליו, מעגל הריסים של חברת Shu Uemura, ומה אני אגיד לכן - נפתחו עיניי! פתאום כל פעולת עיגול הריסים נעשתה פשוטה בהרבה והגעתי לתוצאות טובות בכל פעם. למרות הגילוי הזה, המשכתי לנסות ולמצוא מעגל ריסים זול יותר מזה של Shu Uemura, וניסיתי מעגלים של חברות רבות כמו למשל: מדינה מילנו, Catrice, שיסיידו ועוד ועוד, אבל תמיד חזרתי לזה של Shu Uemura!



הייתה לי תמיד בעיה אחת עם כל מעגלי הריסים שניסיתי (וכפי שאתן רואות ניסיתי די הרבה מהם!) - אף פעם לא הצלחתי להכניס את כל הריסים שלי בפעולה אחת לתוך המעגל, וחלק אחד של קו הריסים תמיד היה נשאר בחוץ - או החלק הפנימי או זה החיצוני.

כדי לפתור את העניין הזה ניסיתי גם שני מעגלים קטנים יותר, מה שנקרא "מעגלי חצי", כלומר מעגלים שאמורים לעגל רק חלק מהריסים בכל פעם, אבל לצערי מצאתי שהם אכן מצליחים בעיגול כל חלק, אבל מחריבים את שאר הריסים שלצידם באותו הזמן...


למעלה Shu Uemura ולמטה מאק

הפתרון הגיע כקראתי פוסטים של כמה וכמה בלוגריות, בעיקר אסייתיות, שמצאו שהדרך הכי טובה לפתירת הבעיה הזו היא שימוש במעגל ריסים עם פתח רחב במיוחד, וזה של Kevyn Aucoin תמיד הופיע בראש רשימת המומלצים!

Kevyn Aucoin מימין ו-Shu Uemura משמאל

כפי שניתן לראות בתמונה, המרחק בין שני חלקי המעגל - רצועת הסיליקון והחלק העליון המתכתי - גדול יותר במעגל של Kevyn Aucoin, והמשמעות היא שכל הריסים כולם, חיצוניים ופנימיים, נכנסים פנימה וניתן לעגל אותם במכה אחת. פשוט מעולה!

את המעגל של Kevyn Aucoin ניתן להשיג בסטרוברי והוא עולה במחיר רגיל 85 ש"ח, אבל שווה לשים לב למכירות מיוחדות ולא לשכוח את הנחת הנאמנות של האתר שנותנת עד 10% הנחה בכל קנייה!


האם אתן משתמשות במעגל ריסים? 
איזה מעגל הוא החביב עליכן?
אשמח לשמוע בתגובות :)

6 תגובות:

  1. אחלה סקירה!! אני אישית לא משתמשת במעגל ריסים אבל אני מחפשת כל הזמן לאחותי מעגל ריסים טוב! יש לה ריסים ישרות וחשבתי על לנסות ולרכוש לה את שו אמורה אבל טוב לשמוע שיש משהו טוב יותר!

    השבמחק
  2. הבנתי שמהזולים- של ELF מומלץ- http://www.sofeminine.co.uk/beauty-tips/eyelash-curler-reviews-d19607.html וסרטון חמוד- https://www.youtube.com/watch?v=8p0HrWa49sk

    השבמחק
  3. גם אני התחלתי בצורה דומה- רק עם ביוטיקייר. משם המשכתי לרבלון ואז לשו אמורה. דווקא במקרה שלי, שהריסים גם ככה די עגולים לא רואים ממש הבדל (אבל אני לא מתלוננת על זה)

    השבמחק
  4. תקשיבי - חיי לא חיים בלי מעגל ריסים! למישהי כמוני שהריסים שלה ישרים ונוטים מטה, לא משנה באיזו מסקרה השתמשתי, אף פעם לא הצלחתי להגיע לריסים יפים ומעוגלים כמו שרציתי... מאז שגיליתי איך להשתמש במעגל בצורה נכונה - אין מצב שאני מתאפרת בלי זה, ולפעמים אני משתמשת בו גם אם אני לא מתאפרת - זה משדרג פלאים את המראה ומעיף את העייפות מהפנים :)

    השבמחק
  5. אין לך בכלל על מה להתלונן - הריסים שלך מושלמים!!!
    האמת, מעניין אותי לדעת האם העיגול שלהם עם המעגל תורם משהו?

    השבמחק
  6. אחלה סרטון! אני זוכרת שראיתי פעם סרטון של Kora מ-Vintage Or Tacky עם דיס-המלצה חמורה על המעגל של ELF וזה פשוט נשאר לי בתודעה... :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...