יום רביעי, 5 בנובמבר 2014

TV ADDICT TAG

ברגע שראיתי את הכותרת של הטאג הזה, היה לי ברור שאני חייבת לעשות אותו! 




מאז שאני זוכרת את עצמי, טלויזיה הייתה (ועודנה) חלק גדול מאוד מבילוי שעות הפנאי שלי. צפייה בתוכניות האהובות עלי תמיד תעודד את רוחי ותיתן לי מפלט לשעות קצרות מחיי היומיום.
העניין שלי בטלויזיה התחיל בגיל צעיר מאוד - נראה לי שהייתי הילדה היחידה בכיתה ב׳ שידעה לתפעל מכשיר וידיאו :). כשהייתי בשנות העשרה שלי, בישוב שגרנו בו לא היו עוד כבלים (כן, אני עד כדי כך זקנה!) ואני זוכרת שהייתי מטריחה את דודה שלי, שגרה בעיר הגדולה פתח תקווה, שתקליט לי תוכניות כמו חברים, מלרוז פלייס וכדומה. בזמנו תמיד ייחלתי לכך שיהיו לנו בארץ בדיוק את הערוצים והתוכניות שיש בארה״ב, וכשגדלתי קיבלתי את משאלתי בחסות ההורדות האינטרנטיות ששינו לחלוטין את הרגלי הצפייה שלי. בשנים האחרונות, סוף חודש ספטמבר הוא הזמן האהוב עלי, כי אז גם חוזרות כל התוכניות מפגרת הקיץ (הארוכה!) וגם יש יבול של מלא תוכניות חדשות ולי רק נותר לברור לאיזה מהן אתן צ׳אנס העונה!

מכיוון שאני יכולה לחפור פה עוד הרבה, להלן תשובותי לשאלון המקסים שהתחילה לובה והופיע גם אצל סתיו ופיצ׳ה!


1. סיינפלד או חברים?


ברור שחברים! סיינפלד נחמדה ויש פאנצ׳ ליינים נחמדים, אבל אין על חברים! אני חושבת שראיתי 90% מהפרקים לפחות 10 פעמים כל אחד וזה עדיין יהיה מצחיק גם בצפייה האחד עשר!


2. הסדרה המפחידה ביותר?


אני לא ממש חובבת אימה, אבל לפני כמה חודשים שודרה הסדרה פני דרדפול והפחידה אותי עד עמקי נשמתי...




אה, וגם איך יכולתי לשכוח את חניבעל?!


3. הסדרה המצחיקה ביותר?


זמן וידוי - אני אוהבת סיטקומים. מאוד. תחשבו על כל סיטקום שראיתם אי פעם ואני בטוחה שראיתי אותו. תמצאו סיטקומים ששרדו בקושי עונה אחת וגם אותם ראיתי. כל סיטקום חדש שיוצא ראוי בעיניי לפחות לצפייה של הפרק הראשון, מה שבדרך כלל ממשיך לצפייה של כל הפרקים שלאחריו. יש משהו מזכך ב-22 דקות של כלום. סוג של מוחק מוח כזה ;).



אחת התגליות היותר חדשות שלי!

4. סדרות שהן לגמרי אוברייטד?

אני לא יודעת לגבי אוברייטד, אבל יש כמה וכמה סדרות שאנשים עפים עליהן ואני לא הייתי מסוגלת לראות יותר מפרק אחד, כמו למשל: הסמויה, האישה הטובה (שדווקא ראיתי יותר מפרק אחד אבל לא התחברתי), וכמובן שובר שורות שניסיתי לראות במשך שני קייצים שלמים ופשוט לא הלך...


5. סדרות ששרדתי בהן רק פרק אחד?


בהמשך לתשובה הקודמת - יש המון! המכשפות מאיסט אנד, הומלנד, החץ, הסמויה, שובר שורות, המתים המהלכים, American Horror Story, היפה והחיה, Chicago Fire ועוד ועוד ועוד.


6. סדרות שאהיה חייבת לחזור אליהן?


אני לא נוטה להשאיר דברים פתוחים בקטע הזה. אם יש סדרה שהתלהבתי ממנה אני אמצא זמן לראות אותה, ואם לא ראיתי אז כנראה ש- It was't meant to be :)

7. סדרת הילדות האהובה?


צער גידול בנות היא הזוכה הברורה. עד היום כששואלים אותי מאיפה המבטא האמריקאי שלי כשאני מדברת אנגלית, אני מסבירה שכשהייתי קטנה היו לי קלטות של כל הפרקים, וראיתי אותם כל כך הרבה פעמים שזכרתי את כל הדיאלוגים בעל פה! 


How rude!
8. סדרות Binge watching אהובות?

שוב אני חוזרת לסיטקומים ;). בתחילת השנה סופסוף נכנעתי והתחלתי ממש במקרה לראות את מרוששות וראיתי ברצף את שתי העונות הראשונות והחצי הראשון של השלישית. Best decision ever! אני נוטה לראות סדרות בצורה הזו בעיקר בקיץ, כשכל התוכניות הרגילות בחופשה ואין מה לראות. בדרך כלל אני מעדיפה סדרות שנסתיימו אבל היו להן הרבה עונות, ולמשל בשנים האחרונות ראיתי מחדש את כל עשרת העונות של סטארגייט ו-8 עונות של מחשבות פליליות. מכורה זה פה...




9. הסדרה שאני אובססיבית לגביה?

בגלל האהבה הרבה שלי לטלוויזיה יוצא שאני צופה בהרבה תוכניות בעונה, מה שמוביל לגיוון רב, אבל גם אומר שאני לא נקשרת יותר מדי. הסדרה האחרונה שאני זוכרת שהייתי אובססיבית כלפיה הייתה ״אלו הם חיי״ אבל הייתי בת 16 אז זה לא נחשב ;). אה, וכמובן Buffy The Vampire Slayer!




10. סדרות שאני צופה בהן כעת?


היריעה קצרה מלהכיל... להלן מדגם מייצג:




11. שחקן/שחקנית הטלוויזיה אהובים?


שוב, אני מוצאת את עצמי בבעיה - בכל סדרה שאני רואה יש לי שחקן אהוב!


12. גילטי פלז'ר?

כנראה Once Upon A Time או The Vampire Diaries. 


13. משפט טלוויזיוני אהוב?


באחד הפרקים של ״חברים״, רייצ׳ל מכינה קינוח דוחה למדי שמכיל כל מיני מרכיבים שלא ממש קשורים אחד לשני (או אמורים להיות בקינוח בכלל). התגובה של ג׳ואי מצחיקה אותי מחדש בכל פעם:





14. סוף טלוויזיוני שנוא?

הסוף של ״האוס״ היה קטסטרופה. בנוסף, כל העונה השישית של ״בנות גילמור״ הייתה איומה למדי...


15. זוג טלוויזיוני שנוא?

כמה שרציתי שהם יהיו ביחד ככה התחרטתי כשזה לבסוף קרה - לוק ולורליי מ״בנות גילמור״.


16. זוג טלוויזיוני אהוב?


צ׳נדלר ומוניקה מ״חברים״, פול וג׳יימי מ״משתגעים מאהבה״ (למרות שהם התגרשו בסוף הסדרה), מרשל ולילי מ״איך פגשתי את אמא״ ויש עוד הרבה שפרחו לי מהראש משום מה :).


17. סוף טלוויזיוני אהוב? 


עמוק באדמה. פשוט מושלם מכל הבחינות!







18. סדרה שמביאה לידי דמעות?


הורים במשרה מלאה. אני לא יודעת איך הם עושים את זה, אבל הם מצליחים לפרוט על המיתרים הנכונים בכל פרק ופרק!


19. ה-Bad guy האהוב?


אני לא נוטה לראות יותר מדי סדרות מהסוג המתמשך ומעדיפה סדרות ״פרוצידריאליות״ (סגנון CSI ודומיה), אז רוב הנבלים שאני רואה מסיימים את תפקידם בסוף הפרק. היחיד שאני יכולה לחשוב עליו הוא רד רדינגטון (בגילומו של ג׳יימס ספיידר) מ-The Blacklist, שלמרות כל הזוועות שהוא עושה או מורה לעשות, עדיין כיף לצפות בו.


20. הסדרה האהובה עליי בכל הזמנים?


ברור שאני לא יכולה לבחור רק אחת נכון? אז בלי סדר מסויים: בנות גילמור, באפי, אלו הם חיי וחברים.


ושאלת הבונוס של סתיו - הסדרה הכי טובה שאתם לא יודעים על קיומה?


Outlander. סדרה מקסימה עם מעט פרקים שמספרת את סיפורה של אחות צבאית לאחר מלחמת העולם השנייה שבטעות חוזרת 200 שנה אחורה בזמן. נשמע הזוי אבל זו פשוט סדרה יפיפייה ומומלצת מאוד!





וואוו, זה היה כיף!
תודה רבה ללובה על כתיבת השאלות, 
זה היה אחד הפוסטים היותר מגניבים ושונים שיצא לי לכתוב :)

כמובן שאני מתייגת את כל מי שרוצה לעשות בעצמו את השאלון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...