יום שבת, 10 בינואר 2015

Just a Little Lip Part 4!

מסתבר שעברה יותר משנה מאז פוסט השפתונים האחרון שלי (לא כולל את פוסטי השפתונים הנוזליים/גלוסים למיניהם שנכתב לא מזמן), ומכיוון שבשנה שעברה גיליתי את נפלאות שפתוני המאט, חשבתי שהגיע הזמן לתת להם פוסט משלהם!
בפוסט הקודם בסדרה כתבתי על שני שפתונים במרקם מאט שהיו הפתיח שלי למרקם הממכר הזה, והזכרתי גם (כמו הרבה אחרות) את שפתוני ה-Velvet של בורז׳ואה בפוסט ה-3 שנים לבלוג פה. כתבתי בפוסט ההוא שבניגוד לרוב מי שניסתה אותם היו לי קצת בעיות עם השפתונים של בורז׳ואה, בעיקר הריח והעובדה שהם סירבו להתקבע על השפתיים שלי, לא משנה איך הנחתי אותם ומה עשיתי איתם. מאוד מתסכל... למזלי מצאתי להם תחליף באותה נקודת מחיר שהוא גם מקומי, לא מנוסה על בעלי חיים ומגיע בגוונים מקסימים. אני כמובן מתכוונת לשפתוני ה-Color Matt של קרליין!



כשיצאו השפתונים לפני כמה חודשים קניתי שניים מהגוונים היותר לבישים בעיניי, 21 ו-22 ולאחרונה קיבלתי גוון נוסף והוא קצת מחוץ ל-Comfort Zone שלי - 25 האדום הנועז בהחלט...



דבר החברה: ״שפתון במרקם קרם הנמרח כמו גלוס ומעניק מראה מאט לגמרי בתוך שניות. הפורמולה החדשנית מקבעת את הפיגמנטים החזקים למשך שעות ארוכות כך שניתן לשתות, לאכול, לדבר ולהתנשק ולשמור על שפתיים מלאות צבע!
השפתון מגיע באריזה נוחה לשימוש כמו גלוס עם ספוגית מריחה, מצטיין במרקם קטיפתי, נמרח בקלות ומתקבע במהירות. עשיר בפיגמנטים עזים המעניקים גימור מאט לשפתיים. עמיד לאורך שעות ואינו יוצר תחושת יובש.״

אני חייבת לציין שאני מסכימה עם כל הכתוב מעלה - השפתונים אכן נמרחים בצורה חלקה, מתייבשים למראה מאט יחסית מהר (אומנם לא בשניות, אבל אחרי 10 דקות בערך, אפילו פחות), הם עמידים ביותר עלי, מחזיקים מעמד יפה מאוד מול כוס שתייה וארוחה קלה ובהחלט ניתן לשרטט איתם את קו השפתיים בנוחות ובדיוק מירבי. בנוסף, הם לא מייבשים את השפתיים בזמן השימוש בהם, אבל כמו כל מוצר עמיד לאחר מספר רב של שעות מתעורר הרצון להוסיף קצת לחות לשפתיים :). הדבר היחיד שהייתי משנה הוא (שוב) עניין הריח, אבל הוא לא מפריע לי כמו בשפתונים של בורז׳ואה, סתם משהו שהייתי מסתדרת יופי בלעדיו! 
קראתי בכל מיני מקומות שהרבה בנות דיווחו על ניסיון שונה עם השפתונים האלה, בעיקר מבחינת עמידות, ובגלל זה לקח לי כמה זמן לנסות אותם כשקניתי אותם בזמנו, אבל אני חייבת לציין שעלי לפחות השפתונים היו עמידים ביותר והדבר היחיד בנושא שאני יכולה לספר עליו הוא שאחרי שעות ארוכות, הקו התחתון של השפתיים קצת מטשטש, אבל זה ממש לא מפריע ודי לא נראה עם צורת השפתיים שלי :). בנוסף, שמעתי גם שחלק מהשפתונים מעקצצים קצת על השפתיים אבל שוב, לא קרה לי שום דבר שכזה בגוונים שניסיתי!







לפני די הרבה זמן, ראיתי באחד הבלוגים האנגלים שב-Sleek יצאו עם שפתונים/גלוסים חדשים שמתקבעים למראה מאט. בזמנו זה היה חדשני, שכן עוד לא יצאו ה-Velvet של בורז׳ואה, אבל משום מה לא הזמנתי אותם בעיקר כי הייתה בעיה במשלוח כזכור לי... לפני כמה חודשים היה מבצע של 30% הנחה באתר של Sleek אז ניצלתי את ההזדמנות, ובנוסף לכמה וכמה פלטות צלליות (כמובן!) הזמנתי גם כמה מה-MATTE ME!




דבר החברה: ״Matte Me הינם שפתונים נוזליים במרקם מאט שמחליקים על השפתיים במריחה חלקה ובלי צורך במריחה שכבה נוספת.״




בניגוד לשפתונים של קרליין, אני ממש לא מסכימה עם הכתוב מעלה! ניסיתי אותם ישר כשהגיעה החבילה ומה אני אגיד לכם - אחרי פחות מדקה (!) הרגשתי כאילו השפתיים שלי נהפכו למדבר סהרה!!! אף פעם לא ניסיתי מוצר שפתיים שהרגיש כל כך יבש ושואב לחות... מעבר לכך, ממש אבל ממש צריך יותר משכבה אחת, כי הם לא ממש נמרחים באחידות אלא יוצרים איזורים בגוונים שונים על השפתיים ולכן פשוט צריך להמשיך ולמרוח אותם עד ועוד, עד שמגיעים לגוון אחיד אחד. מוצר מבאס ביותר, לדעתי המוצר המבאס שלי ל-2014! מה גם שיש הבדל משום מה בגרפיקות ובאפליקטורים בין שני הגוונים שיש לי ולא ברור לי מדוע...

נ.ב. ניסיתי למרוח מתחת למוצרים הללו את ה-PREP & PRIME LIP של מאק, ותחושת היובש פחתה במקצת בצורה הזו. הבעיה היא שאם צריך לקנות בנוסף אליהם עוד מוצר (יקר מהם) זה קצת מוציא מהכיף של לקנות מוצר טוב במעט כסף שזה מה שהם היו אמורים להיות לטעמי :).



התמונה העליונה צולמה ישר אחרי ההנחה (של 4 שכבות בערך!) והתחתונה צולמה בערך 2 דקות אחרי שמרחתי אותו - מדבר!




המוצר האחרון מהסוג הזה, של שפתונים נוזליים, הוא התגלית האחרונה שלי - Everlasting Liquid Lipstick של Kat Von D!

קניתי לפני כמה זמן מספורה קיט שלהם שנקרא: Sephora Favorites Give Me More Lip (הוא לא קיים יותר באתר מסתבר) ובו היו 17 (!) מוצרי שפתיים מוקטנים, ואחד מהם היה השפתון הזה. בהתחלה קצת התבאסתי, כי שוב, אדום זה לא ממש הגוון הקבוע שלי, אבל אז ניסיתי אותו, ומה אגיד לכן - מושלם! זה השפתון הראשון שניסיתי שהתקבע עלי ממש מהר, לא ייבש לי את השפתיים בכלל והיה עמיד בטירוף בכל פעם שהנחתי אותו. הסיבה היחידה שהוא עדיף לטעמי מזה של קרליין הוא עניין הריח שכן הוא חסר ריח לחלוטין :). אפרופו הנחה, האפליקטור שלו קטנטן ונוח, ודומה מאוד לזה של קרליין:
מימין לשמאל: Sleek, Careline, Kat Von D

לאחרונה יצא לי להתנסות לראשונה במוצרי האיפור של חברת סיגמא. אחרי שנים שאני משתמשת וממליצה על המברשות שלהם, שלחו לי לסקירה מאתר קלאו (היבואן הרשמי של סיגמא בארץ) את כל קולקציית Fall Softly. דבר ראשון, שאפו גדול לקלאו - זו פעם ראשונה שיצא לי לקבל קולקצייה שלמה ממותג, ואני חייבת לציין שממש התרגשתי!

אני אעלה בקרוב סקירה של כל הקולקציה, אבל חלק ממנה הם שלושה עפרונות שפתיים שנקראים Lip Base והם יכולים להוות בסיס לשפתונים או כשפתונים בפני עצמם.



השפתונים עבים יחסית לעפרונות שפתיים רגילים, אבל צרים יותר ממה שנקרא עפרונות צ׳אבי, כמו של קליניק, ללין או לייף למשל (על שני האחרונים כתבתי בפוסט הזה למתעניינים :).




הם נמרחים בצורה חלקה מאוד, קל לשרטט איתם את קו השפתיים, הם נעימים מאוד והיו עלי די עמידים. הם לא מתקבעים כמו השפתונים הנוזליים, אבל עדיין נשארים על השפתיים לזמן לא מבוטל, מבלי לייבש אותן יתר על המידה. האהוב עלי הוא Indulgent שמשום מה יצא כמעט זהה ל-Go Dutch בתמונות אבל במציאות הוא ניודי יפייפה ולביש ביותר! (הסווצ'ים למטה בפוסט משקפים 
יותר את הגוונים...)









אחרונים חביבים הם שני שפתונים שקניתי בביקור שלי באיטליה לפני כמה חודשים - אחד של פופה והשני של קיקו. כשהבאתי אותם הביתה, שמתי לב שהאריזה שלהם דומה עד מאוד!




אני חייבת לציין, שהמרקם של השפתונים ה״רגילים״ עדיין חביב עלי מכל. יש משהו בשפתונים הנוזליים שלעיתים מחרפן אותי קצת, ואני מעדיפה מרקמים קצת יותר לחותיים על השפתיים שלי. לכן כל כך שמחתי והופתעתי מהשפתון של קיקו - הוא מרגיש ממש ״דקיק״ על השפתיים, לחותי מאוד על סף השמנוני, אבל בקטע טוב, לפחות לדעתי. בפעם הראשונה שמרחתי אותו מהסתכלות בטיובה הייתי בטוחה שהוא הולך להיות קשה ויבשושי, אבל הוא נמרח כל כך חלק וכייפי שלא ידעתי איך הוא יהיה מאט בכלל. אחרי כמה דקות קורה הקסם הזה שיש למוצרי מאט (מכל הסוגים) והוא פשוט מתקבע יפה, לא מדגיש קמטוטי שפתיים, ומרגיש פשוט מעולה!


אם לא הייתי מנסה את קיקו קודם, נראה לי שהייתי יותר מתפעלת מהשפתון של פופה :). אין בו שום דבר לא טוב, הוא פשוט שונה במרקמו (יותר נוקשה וכמעט יבשושי למגע) אבל על השפתיים אחרי כמה דקות הם דומים למדי. מה גם שלא קלעתי כל כך עם הגוון והוא בהיר לי מדי...









מימין לשמאל: סליק, קרליין, קט וון די, סיגמא, פופה וקיקו


זה הכל להפעם! מקווה שנהניתן ושהצלחתי לחדש לכן :)
מה המרקם האהוב עליכן בשפתונים - מאט או מבריק? 
ניסיתן את השפתונים החדשים של קרליין או את מוצרי האיפור של סיגמא?
אשמח לשמוע מכן!

6 תגובות:

  1. כל כך הרבה שפתונים יפים! תודה על הפוסט המקסים הזה, עשה חשק לנסות הכל!

    השבמחק
  2. מהממת שאת! הקולאז' נראה ממש תמונת אינסטוש מעוררת קנאה..
    התבאסתי לגלות על סליק... אבל עכשיו אני עוד יותר רוצה את של KVD! מה יהיה?

    השבמחק
  3. וואו! השפתונים של סליק וקיקו.. וקאט וון די כמובן :)
    קרליין.. אצלי Big no no.. עדיין מתמודדת עם יובש מהשימוש האחרון. מעולם לא קרה לי מקרה שכזה. אבל.. מודה שהשפתיים שלי רגישות יותר בכל המובנים, ובמיוחד בכל הנוגע ליובש..

    השבמחק
  4. איפה התגובה שלי??? אוף פוסט מהמם

    השבמחק
  5. הצלת אותי מסליק... אני מפנטזת עליהם כבר זמן רב.
    הקאט וון די מושלם! וואו!
    ואני מתחילה לחשוד שקיקו ופופה מייצרים באותו מפעל...

    השבמחק
  6. כדאי לך לנסות גם את האודמים קולור מי של קרליין, הם פצצה

    רציתי להזמין אותך לבלוג איפור החדש שפתחתי!

    אני ממש רוצה להצלחיח וזה יהיה מאוד נחמד אם תכנסי (:

    תודה

    http://lovemakeup101.blogspot.co.il/

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...