יום שבת, 2 במאי 2015

Makeup Play Time #3!

מדי פעם אני אוהבת סתם לשבת ולשחק לי עם מוצרי האיפור שלי. זה קורה בעיקר כשאני מקבלת מוצרים לסקירה, שכן אז יש לי יותר ״מוטיבציה״ להעמיד אותם למבחן כשאני לא לחוצה בזמן בבקרים!



את המראה התחלתי עם פלטת הצלליות של בורז'ואה בגוון 06 Upside Brown וממש אהבתי את התוצאה. המראה שעשיתי היה יומיומי יחסית מבחינת הצלליות והגוונים היו נעימים לשימוש, הטשטשו טוב ונמרחו בצורה אחידה (מלבד הגוון המרכזי שהיה קצת גליטרי מדי לטעמי). המשכתי את המראה עם אייליינר נוזלי מסדרת Liner Pinceau גם כן של בורז'ואה. נדיר שאני מצליחה להסתדר עם אייליינר נוזלי מהסוג הזה, אבל המברשת שלו באמת קטנה מספיק כדי שאצליח לא לפשל יותר מדי :). 

 פלטת צלליות של בורז'ואה בגוון 06 Upside Brown
 פלטת צלליות של בורז'ואה בגוון 06 Upside Brown

אייליינר של בורז'ואה Liner Pinceau


{בהערת סוגריים - לא משנה מה אני עושה וכמה אני "מרימה" את העפעף שלי, תמיד בתמונות יש מעין רווח בין האייליינר לשורש הריסים. ניסיתי גם את שיטת ה-Tightlining אבל שום דבר לא עוזר. אם למישהי יש הצעה אני פה :)}

מוצר שלא נמצא בשימוש סדיר אצלי הוא איזשהו מוצר לגבות. אני אוהבת את הגבות שלי טבעיות ובדרך כלל אני בכל מקרה מתאפרת עם מראה עיניים מודגש ואז בכלל אין מקום לטעמי להוסיף גם גבות מודגשות. לאחרונה נשלח אלי עפרון הגבות של אסנס, ה-Eyebrow Designer שהגיע בכלל בגוון 04 Blonde אבל בכל זאת הפתיע אותי לטובה בכך שהוא מצליח לתת לי מראה ממש טבעי ומודגש בקטנה, בדיוק כמו שאני רוצה!



אחרי שסיימתי עם העיניים נזכרתי שאיל מקיאג' הוציאו סדרה חדשה של ריסים והחלטתי להוסיף אותם למראה! כפי שבוודאי ניחשתן, אני לא מאוד מיומנת בקטע הזה, אבל הריסים היו נוחים מאוד לשימוש והשתלבו בצורה די מוצלחת לטעמי :).



מי שקוראת אותי כבר כמה זמן תזכור שאני לא חובבת מייקאפים נוזליים ובדרך כלל מסתפקת במריחת שכבה דקה של קונסילר על הפנים ומתחת לעיניים שאותה אני מקבעת עם מייקאפ פודרה, מה שיוצר מראה הרבה יותר טבעי ומחמיא לטעמי. לכן כששמעתי על המייקאפ החדש של קליניק Beyond Perfecting מאוד הסתקרנתי לנסות אותו משום שעל הנייר נשמע שהוא מתאים בול בשביל שגרת האיפור שלי. 
דבר החברה: ״קליניק משיקה את הדבר הבא, שיעזור לעורך להיראות יותר ממושלם ולהישאר כזה לאורך כל היום: Beyond Perfecting Foundation + Concealer החדש, מייק-אפ נוזלי וקונסילר במוצר אחד, המבטיח כיסוי מלא, עמיד וקליל. מראה עור פנים מושלם. בכל פעם. פורמולה נושמת מתאימה עצמה לצרכי העור עם חלקיקים כדוריים-כפולים הסופגים שומן עודף או מוסיפים לחות. הפולימרים בפורמולה זו אינם מתייבשים ומסייעים למייק-אפ להחליק בקלות על העור. בין אם זו מריחה נקודתית או הנחה על העור, מייק-אפ זה מתמזג בקלות ויוצר מעורך קנבס מושלם. האפליקטור מאפשר טכניקות שונות של מריחה כמייק-אפ ו/או כקונסילר, לכיסוי מלא וקליל, עם גימור מאט-טבעי ועמידות של עד כ- 12 שעות.
"טעות רווחת לגבי מייק-אפ היא למרוח כמות גדולה מדי", אומרת ג'נה מנארד, אמנית האיפור הבינלאומית של קליניק. "כאן האפליקטור הייחודי הופך שימושי. הוא מווסת את כמות המוצר המונחת על הפנים כך שאינך מפריזה! מה שאני אוהבת במיוחד בפורמולה זו של מייק-אפ הוא שהיא ניתנת לחלוטין לבנייה בשכבות, מאפשרת לך להתאים את רמת הכיסוי המושלמת עבורך. התחילי עם כמות קטנה יותר והוסיפי בהדרגה עד לדרגת הכיסוי הרצויה."






אני חייבת להסכים עם טענת ה- Less is more שכן בפעמים הראשונות חשבתי שהכמות שיוצאת באפליקטור פחותה מדי ולכן הוספתי עוד חומר כשפיזרתי אותו על הפנים. בדיעבד זה אכן יצר כיסוי מלא יותר אבל המייקאפ נראה קצת Caky ו״עבה״ מדי לטעמי. לאחר מכן למדתי שהכמות הראשונים בהחלט מספיקה לי, ואף היא טיפה יותר מדי בשבילי...
מכיוון שיש לי עור מעורב/שומני אני לא אוהבת/לא מסוגלת להניח מייקאפ מבלי לקבע אותו ולכן אני יכולה לשפוט את עניין העמידות רק בתנאים הללו, ובעיניי העמידות שלו מוצלחת בהחלט והוא נשאר בלא תזוזה על העור לי 8-10 שעות בערך. איזור האף שלי כמובן הבריק תוך שלוש שעות אבל זה המצב עם כל מייקאפ שאני משתמשת בו :).

הבעיה היחידה שהייתה לי עם המייקאפ של קליניק הוא הגוון - הגוון שהותאם לי בהשקה הוא גוון 6 ולצערי הוא קצת כהה לי מדי, לא ברמה מובחנת במיוחד, אבל אני מעדיפה להשתמש במוצרי בסיס עם גוונים טיפה בהירים מאשר כהים... בנוסף, מתוך 20 גוונים שקיימים במגוון לארץ הגיעו 6 גוונים בלבד. שישה. מתוך 20. למה?!

דרך אגב, קליניק השיקו לא מכבר אתר חדש ובו ניתן לקנות את כל המוצרים שלהם אונליין.



את המייקאפ קיבעתי עם פודרה חדשה של בורז'ואה מסדרת Silk Edition בגוון 52 Vanilla. הפודרה נעימה לשימוש, גרוסה לאבקה עדינה למדי ומתקבלת בצורה די שקופה על העור, כלומר לא מוסיפה לו כיסוי. היא לא מהסוג שסופח שומן (כמו הבלוט של מאק) ולכן לא תהיה שימושית במיוחד לי ולאזור ה-T השמנוני שלי אלא אם כן אקח אותה איתי ואשתמש בה מספר פעמים ביום (מה שלחלוטין ניתן יהיה לעשות, פשוט הריח שלה קצת מבאס בעיניי אז אני לא מושיטה אליה את היד לעיתים קרובות... ).



על הלחיים הנחתי מוצר חדש נוסף של אסנס - Sun Club  All in One Bronzing Highlighter וכשמו כן הוא: ברונזר, היילייטר ואפילו קצת סומק באריזה אחת. בנוסף הוא יכול לשמש פלטה לאיפור עיניים בשעת הצורך :). בניגוד לרוב המוצרים שאני מתנסה בהם שיש להם ריח מוגדר, השוס במוצר הזה בעיניי הוא דווקא הריח - יש לו ריח מעולה ביותר של קוקוס!



את המראה סיימתי עם שפתון נוזלי של עפרה מסדרת Long Lasting בגוון Atlantic City שגורף הרבה מחמאות בכל פעם שאני מורחת אותו :). הוא נמרח מעולה, לא כתמי בכלל, מתייבש מהר אבל לא מרגיש יבש מאוד לדעתי. הוא אף צלח ארוחה צרפתית משמינה למדי בהצלחה רבה :).




וזה הכל להפעם! מקווה שנהניתן :)

10 תגובות:

  1. יצא יפהפה, והאודם מאוד מאוד מחמיא לך! מדהימה!

    השבמחק
  2. המרא הסופי קלאסי וסופר מחמיא! פשוט לא ראיתי מישהי שאטלנטיק סיטי לא יושב עליה טוב ! קסם

    השבמחק
  3. הוווווו נורא אהבתי את הלוק!

    השבמחק
  4. תודה אטלנטיק סיטי באמת גוון מהמם ביותר!

    השבמחק
  5. ריסים משדרגים כל לוק! :) (אני לא מאמינה שאני אומרת את זה.. עד לא מזמן הייתי נגד)
    הגוון של השפתון מהמם עלייך!

    השבמחק
  6. תנסי את גוון 2. עלי הוא מעולה ובדרך כלל אנחנו משתמשות באותם גווני מייקאפ.

    השבמחק
  7. אז זהו שהתכוונתי להחליף אותו ואיכשהו זה לא יצא... לא נורא, אולי בקיץ אתפוס קצת שמש :)

    השבמחק
  8. תודה רבה מותק! אני תמיד רואה את הבנות ביוטיוב מניחות ריסים בלי בעיה והם נראים כל כך יפה עליהן, ואני חייבת להודות שממש אהבתי את המראה איתם! הבאסה אצלי זה עניין הדבק - אני כל פעם בחרדות שלא הצלחתי להסיר את כולו מהעפעפיים שלי!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...