יום שישי, 21 באוגוסט 2015

השוואה בקטנה - מוצרי בסיס של לוריאל!

שגרת הבסיס היומיומית שלי מורכבת בדרך כלל מקונסילר פיגמנטי ועם כיסוי טוב (פוסט יגיע בקרוב!), שאותו אני מניחה מתחת לעיניים (כדי להאיר את האיזור בשל המשקפיים שמצלילות אותו), על הלחיים, הסנטר והאף (כדי להסתיר אדמומיות) וקצת על המצח (כדי לא להיראות מוזר :). אני מקבעת אותו מתחת לעיניים עם פודרת Secret Brightening של לורה מרסייה ולאחר מכן אני משתמשת על כל הפנים במייקאפ פודרה (של אנטונים כמובן) ואחריו בפודרת Blot של מאק.
החיפוש אחר מוצר בסיס קליל ונעים התחיל מעצלות כמובן - נמאס לי כל יום להתעסק עם הקונסילר שאותו צריך לעבד טוב טוב אל תוך העור כדי שיראה טבעי כמה שאפשר. רציתי מוצר שאותו אוכל פשוט למרוח במהירות על הפנים כדי לאחד אותן ולתת חיזוק למייקאפ פודרה (למרות שהוא נראה מעולה גם בלי זה האמת...).

לכן כשהציעו לי להתנסות ב-BB ו-CC חדשים של לוריאל קפצתי על ההזדמנות!



CC CREAM - COLOR CORRECTING CREAM 
 דבר החברה: "קרם לתיקון גוון עור באופן מיידי ומתמשך. הקרם מתמקד בטיפול בגוון עור לא אחיד (אדמומיות, כהויות, עור עמום) בעזרת רכיבים פעילים דוגמת ויטמין E + מיני-קפסולות שיתמזגו עם עורך ויעניקו לו מראה אחיד ומואר באופן מיידי.
מתקן גוון עור ומפיג סימני עייפות (כהויות, אדמומיות, גוון עמום) באופן מיידי: מכיל מיני-קפסולות המתמזגות עם גוון עורך למראה עור אחיד ומואר כבר מהשימוש הראשון! לאורך זמן, הקרם אף יסייע בשיפור מראה איכות עורך תודות לויטמין E ול-PERLINE-P(קומפלקס רכיבים פעילים לתיקון מראה פני העור). מכיל מקדם הגנה SPF20 ומעניק לחות עד 24 שעות".

דבר ראשון שאני חייבת לדבר עליו היא האריזה - פשוט יפיפייה! אני יודעת שהאריזות לא אמורות להשפיע עלי בקנייה של מוצרים, אבל מה לעשות, אני מוצאת את עצמי לא פעם קונה משהו סתם כי הוא נראה מגניב :).
ולעניינינו - החומר עצמו יוצא מהטיובה בגוון לבן ואחרי שמורחים אותו על העור הוא משתנה ונהפך לצבע עור. שימו לב שהמוצר הזה מגיע בגוון אחד בלבד שאמור להיות אוניברסלי ולהתאים לכולן. הוא לא נותן ממש כיסוי, אם יש לך כתמי שמש כמו שלי הוא טיפ'לה מטשטש אותם, אבל לא בצורה משמעותית. אני חושבת שהוא כן עוזר לטשטש קצת את הנקבוביות וגם מרגיע את האדמומיות שלי באיזור הלחיים. הוא נעים לשימוש, יש לו ריח טוב והוא נספג די במהירות.


BB CREAM - BLEMISH BALM CREAM 
דבר החברה: "קרם לחות בתוספת גוון לקיצור שגרת הטיפוח שלך. תמצאי בקרם הזה את הכל: לחות, הגנה מהשמש, כיסוי פגמים וכיווץ מראה נקבוביות ומראה עור אחיד – והכל בקרם אחד! מועשר במרכיבים פעילים לשיפור איכות מראה העור באופן מיידי הנראה לעין: מעניק לחות לעור עד 24 שעות, מעניק כיסוי למראה פגמים בעור, כיווץ מראה נקבוביות, מעניק מראה אחיד ומואר לעור, מכיל מקדם הגנה SPF25 להגנה יומיומית מפני קרינת השמש."

למרות שהתיאורים של שני המוצרים נשמעים דומים למדי, מסתבר שבכל זאת יש ביניהם הבדלים כי עם המוצר הזה פשוט לא הסתדרתי - לא משנה איך מרחתי אותו וכמה ממנו שמתי על הפנים, ממש ראיתי אותו על העור שכן הוא לא הצליח להספג לתוכו כמו שצריך, והגוון שיש בו כנראה לא ממש עבד עם גוון העור שלי שכן הוא נראה מעט אפרפר לטעמי. יש לו רמת כיסוי גבוהה יותר מה-CC, אבל הוא פשוט לא נראה טוב על העור שלי. מה שכן, למוצר הזה יש שני גוונים, Light ו-Medium.


NUDE MAGIQUE BB CREAM
את המוצר השלישי יש לי כבר כמה וכמה חודשים האמת, אבל בחנתי אותו שוב השבוע כי רציתי לראות האם הוא דומה לשני המוצרים החדשים של המותג.
כשהייתי בפריז בפסח עשיתי (כמובן!) קנייה בספורה וקיבלתי דוגמית של ה-Nude Magique BB Cream, גם הוא (ניחשתם) של לוריאל ולאחר ההתנסות היחידה שהייתה לי איתו באותו היום, אצתי רצתי בחזרה לחנות וקניתי אותו בגודל מלא!


דבר החברה: "פריצת דרך בטכנולוגיית BB. קפסולות עם מיקרו-פיגמנטים שמתאימות את עצמן לגוון העור שלך למראה מושלם. המוצר מכיל 5 יתרונות באחד: בעל כיסוי קליל, משפר את הנראות של העור, מאחד את העור, מעניק לחות ל-24 שעות, מכיל SPF 12"

החומר עצמו דליל בהרבה מהשניים האחרים ויש בתוכו מעין כדורונים קטנטנים כחולים, שנמצאים בתוך הנוזל הלבן. הוא נעים מאוד למריחה (למרות הריח הפלסטיקי מעט שלו) ומתייבש ממש מהר! כמו ה-CC, גם המוצר הזה משנה את צבעו לאחר שמורחים אותו על העור. הכיסוי שלו אכן קליל עד בלתי נראה, אבל הוא כן מצליח לאחד את הגוונים השונים על העור ומשפר את המראה שלו. הבעיה היחידה שהייתי לי איתו היא הגוון - למרות שקניתי את הגוון הבהיר מבין השניים, הוא עדיין קצת כהה עלי, ונדמה לי שהוא מתחמצן קצת במהלך היום. למרות זאת, אני מאוד נהנית להשתמש בו ומבין השלושה הכי אהבתי את איך שהוא נראה על העור שלי.

קצת סווצ'ים:


מימין לשמאל: Skin Perfection CC, Nude Magique BB, Skin Perfection BB 


מימין לשמאל: Skin Perfection CC, Nude Magique BB, Skin Perfection BB 

כפי שניתן לראות, הגוונים של שלושת הקרמים שונים אחד מהשני, כשה-CC נראה כבעל הכיסוי הנמוך מבין השלושה, אבל לאף אחד מהם אין רמת כיסוי של מייקאפ (נוזלי או פודרה).


וכך הם נראים על הפנים שלי:


אפשר לראות די בבירור שה-CC וה-BB מכוונים בהחלט למראה עור זוהר ומואר ואילו ה-Nude Magique מציע מראה הרבה יותר מאט, שהוא ההעדפה שלי, רק חבל שהגוון לא קולע כל כך לגוון העור שלי :).

מקווה שנהניתן מהפוסט!
יצא לכן לנסות את אחד מהמוצרים הללו של לוריאל?
האם יש לכן מוצר בסיס מועדף לימי איפור קלילים?
אשמח לשמוע מכן בתגובות :)

4 תגובות:

  1. ה-cc נותן מראה הכי יפה לטעמי, אבל האם לדעתך ניתן לסמוך על מקדם ההגנה בקרם? האם הוא מגן גם נגד קרני uva?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני תמיד מעדיפה להשתמש בקרם לחות עם הגנה לפני מוצר צבע כלשהו. מרגיש לי יותר בטוח :)

      מחק
    2. דרך אגב,באתר הבריטי של לוריאל ה-cc cream נקרא perk-up cream
      מעניין,למה בישראל החליטו לקרוא לו cc? סתם תהייה...

      מחק
  2. אני דווקא חיבבתי את ה-BB הורדרד.. ניוד מז'יק נראה באמת בעל כיסוי טוב בהרבה אבל הגוון צהצהב ממש :/

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...