יום שישי, 14 באוגוסט 2015

Out with the Old & In with the New #3!

תמיד כשאני רואה סרטוני Empties ביוטיוב אני שואלת את עצמי - איך הן מסיימות כל כך הרבה מוצרים בתקופה של חודש/חודשיים? לי לוקח חודשים לאסוף כמות לפוסט! מהסיבה הזו, אני כותבת פוסטים מהסוג הזה אחת ליחסית הרבה זמן והנה הגיע הזמן הזה :)


זוכרות את הפוסט הקודם? אז להלן כמה עדכונים ממנו:
את הסבון לפנים של גרנייה עם תמצית הוואסבי אהבתי מאוד, יותר מהסבון עם נגזרת הפחם שהשתמשתי בו קודם. בגלל שאני מנסה לעבור להשתמש ביותר מוצרים נטולי אכזריות לבעלי חיים, החלטתי במקום לקנות שוב את אחד הסבונים של גרנייה, לנסות את הג'ל גרגירים לניקוי עמוק של ד"ר פישר מסדרת ג'נסיס יאנג. אני מאוד אוהבת את המוצרים מהסדרה הזו, בעיקר את מסיכת החימר (שהסקירה שכתבתי עליה הייתה אחד הפוסטים הראשונים בבלוג!), למרות שהם מיועדים לעור "צעיר" אני מוצאת שהם מאוד מתאימים לעור שלי, כלומר מייבשים בדיוק במידה המתאימה, יש להם ריח נעים והמחיר תמיד אטרקטיבי (כלומר במבצע :).



חדי העין מביניכם ישימו לב שלזוג קרמי העיניים מהפוסט הקודם החלפתי מיקומים וזאת משום שסיימתי את הקרם של טארט והתחלתי צנצנת חדשה של Origin's, רק כדי לגלות שהקרם של טארט הרבה יותר טובה בהשוואה אליו...
ה-Origin's הוא לא קרם רע אבל זה של טארט הרגיש לי יותר כמו balm ולכן נראה לי שהוא משאיר את העור מתחת לעיניים הרבה יותר גמיש ונעים ולכן הוא יוזמן מתישהו שוב, אלא אם כן אחליט לנסות משהו חדש... המלצות?

סיימתי סופית שני קונסילרים של מאק - קונסילר Studio Finish והקונסילר המינרלי, שניהם בגוון NW20. בפוסט Empties הראשון שפרסמתי כבר דיברתי על כך שה-Studio Finish הוא הקונסילר הראשון שקניתי אי פעם, וגם הקונסילר הראשון שקניתי במאק! הוא נקנה אי שם ב-2011 נדמה לי, בעקבות המלצות חוזרות ונשנות של האחיות Pixiwoo. תכננתי לזרוק אותו כבר אז אבל משום מה שמרתי אותו לשם רפרנס כזה או אחר בבלוג. האמת היא שהשתמשתי בו די הרבה זמן לפני כן, עד שהתחלתי לשים לב יותר ויותר שהוא מאוד מאוד מדגיש את הקמטוטים שיש לי מתחת לעיניים (אפילו כתבתי על זה פוסט ארוך ומפורט במיוחד) ובנוסף, כשניסיתי להשתמש בו על העור עצמו (למשל לכסות כתם שמש שיש לי על הלחי) מצאתי שהוא ממש "יושב" על העור שלי ואני יכולה לראות אותו גם אחרי שאני מפדרת מעליו. הלקח שלמדתי פה הוא - קונסילרים צריך לבחור לפי סוג העור שלי, לא לפי יוטיובריות עם סוג עור שונה בתכלית משלי לא משנה כמה יפה הוא נראה עליהן!
וזה בעצם מה שהוביל אותי לקנות את הקונסילר המינרלי שאותו ניסיתי בחנות לפני הקנייה על עצמי ואכן מאוד אהבתי להשתמש בו. הוא נראה מעולה על העור, לא כבד בכלל ועדיין הצליח לכסות את מה שהייתי צריכה שיכסה. מצאתי גם שאני מעדיפה קונסילרים עם אפליקטור שאני יכולה להניח על העור בקלות מבלי להצטרך להכניס מברשת לתוך המוצר עצמו.

המוצר הבא שאותו סיימתי הוא ה-Tightening Facial Foam מסדרת Petit Pore של חברת Beyond הקוריאנית ולצערי אין לי אותו כדי להראות לכן מכיוון שאחרי שימוש של למעלה משנה סיימתי אותו בטיול לפריז ופשוט השארתי אותו שם (רואים שאני לא מורגלת בפוסטים של Empties :). קניתי את הסבון הזה כשהייתי בהונג קונג והשתמשתי בו לסירוגין ביומיום ומאוד אהבתי את התוצאה שלו - העור מרגיש נקי מאוד וטיפ'לה על הצד היבש, מה שאומר שהוא מתאים לעור מעורב/שמן ולא יתאים לעור יבש. התחלתי להתכונן לסיום שלו די הרבה לפני שהוא הסתיים ולשם כך קניתי את הסבון ג'ל של קמדיס, שהשתמשתי בו בעבר ואף סיימתי כמה וכמה טיובות שלו. לצערי מסתבר ששינו משהו בפורמולה שלו והריח החדש ממש לא מצא חן בעיניי. מכיוון שאחי היה אמור לבוא לביקור, ניצלתי את ההזדמנות וביקשתי חידוש מלאי של הסבון של Beyond אבל גם שם חיכתה לי הפתעה - החברה הוציאה מהמגוון את כל סדרת המוצרים! למזלי, בעזרתה האדיבה של חברתו של אחי נודע לי שיש סדרה שמחליפה אותה - סדרת Skinny Pore!
הסבון מהסדרה החדשה נקרא Skinny Pore Deep Cleanser והוא עושה את אותה הפעולה כמו הקודם, בתוספת של כדוריות מיניאטוריות שאמורות לעשות מיני פילינג אבל בפועל הן ממש לא מורגשות לטעמי. גם הריח שונה אבל לא בצורה דרסטית ולכן אני עדיין אוהבת אותו. קניתי גם את הסרום מהסדרה הזו והוא נעים מאוד ונותן לעור מראה מאט במיוחד (שוב, לא מומלץ לעור יבש, ויש ימים שבהם אני מרגישה צורך "לגבות" אותו בקרם לחות נוסף...).



החבר הכי טוב של השפתיים שלי בכמה עשורים האחרונים היה שפתון הלחות של Labello (הכחול הרגיל, לא הצבעוניים למיניהם) ממנו יש לי מספר גדול של טיובות, בכל מיני מקומות בבית ובתיקים שלי. למרות זאת, באותו טיול להונג קונג, ניסיתי לראשונה Lip Balm של Carmax והתלהבתי ממנו עד כדי כך שכשחששתי שזה שיש לי עומד להגמר הלכתי לחברי הטוב איביי והזמנתי שישייה חדשה ממנו! אני משתמשת בו בבקרים, אחרי שטיפת פנים וקרם לחות, כשלב ראשון באיפור והוא עושה עבודה טובה מאוד בלחח את השפתיים כהכנה לשפתון כלשהו.

כמובן שאי אפשר לכתוב פוסט Empties בלי להזכיר מסקרות והפעם סיימתי שלוש ששתיים מהן אהבתי והייתי אמביוולנטית לגבי השלישית...
מסקרת 1 Second של בורז'ואה הייתה מצויינת וכך גם מסקרת מולטיפלקס של פופה ומשתיהן רכשתי טיובה נוספת :). המוצר השלישי הוא ה-Tightline של IT Cosmetics שאני לא בטוחה מה אני חושבת עליו. עקרונית זו לא מסקרה אלא מוצר שאמור לעזור להשחיר את בסיס הריסים על מנת שיראה כאילו הם מלאים ועבים יותר ויתרום להדגשה של העיניים. היו ימים שבהם היה נדמה לי שהוא ממש עובד והיו ימים שלא הבנתי למה טרחתי בכלל... מוזר ביותר. כשחשבתי שהוא אכן עוזר קניתי עוד שניים ממנו שנמכרו כצמד במחיר מוזל אז ככל הנראה אמשיך להשתמש גם בהם (כי ניסיתי למכור אותו בבלוגסייל ולא ממש הלך :).



המוצרים הבאים שאותם סיימתי הן שתי פודרות - אחת של מאק והשנייה של אנטונים.
פודרת Blot של מאק היא פודרת ה-Holy Grail שלי כבר כמה וכמה שנים ולצערי במאק כבר לא מוכרים אותה בתפזורת אלא רק בפורמט הדחוס. מזל שתודות לקוראת מקסימה של הבלוג (תודה שוב איריס!) יש לי עוד אריזה שלה לגיבוי :). לפני שאפתח אותה, היה לפני כמה זמן מבצע באתר של IT Cosmetics ויצא לי להזמין מהם את פודרת ה-Bye Bye Pores של המותג אז החלטתי לנסות אותה קודם, והאמת היא שאני לא ממש יודעת מה אני חושבת עליה - מכיוון שאני לא משתמשת הרבה במייקאפ נוזלי אלא במייקאפ פודרה (זה של אנטונים שתיכף אדבר עליו), אני לא בטוחה איזו מהן היא זו שנותנת את המראה המלוטש שאני אוהבת ושמתקבל בסוף תהליך האיפור שלי... בנוסף, לא מצאתי שהיא ממש מעלימה את הנקבוביות, או סופחת שומנים בצורה טובה יותר מה-Blot. 

כפי שאמרתי קודם, אני לא אוהבת מייקאפים נוזליים יותר מדי, בטח לא ביומיום שכן אני מרגישה שאני רואה אותם יותר מדי על העור וזה מכביד עלי. את המייקאפ פודרה האורגני של אנטונים גיליתי לפני כמה שנים ומאז שניסיתי אותו I have not looked back! הוא מרגיש ממש כמו משי על העור, כמעט נטמע בו לחלוטין ובעיקר נראה כמו עור ולא כמו מייקאפ! זה לא מייקאפ בכיסוי מלא בסגנון Double Wear או Colorstay ולכן לא יתאים למי שצריכה הרבה כיסוי, למרות שהוא משמש אותי גם כפודרה לקיבוע בפעמים המעטות שבהן אני משתמשת במייקאפים נוזליים. ביומיום אני בדרך כלל מורחת קצת קונסילר בנקודות אסטרטגיות ומעליו מניחה את המייקאפ פודרה בתנועות סיבוביות עם מברשת הקבוקי המהממת מאותו מותג.



לאחרונה נגמר לי קרם היום שלי שגם הוא מסדרת ג'נסיס יאנג של ד"ר פישר, כמו הסבון גרגירים מתחילת הפוסט. יצא ובמקרה קיבלתי לסקירה קרם חדש של חברת אהבה מסדרת Clineral שנוצרה בשיתוף עם חברת התרופות "טבע". הקרם מגיע בבקבוק לחיץ כמו שאני אוהבת ועם SPF של 50 בניגוד ל-30 של ד"ר פישר שזו נקודה לטובתו. הבעיה היא שהאקסטרה הגנה מהשמש משמעותו ריח חזק יותר של החומרים שבקרם מה שדי מפריע לי. נראה לי שאשמור אותו לימים שבהם אני ממש נמצאת בחוץ וליומיום אקנה בקבוק נוסף של הקרם של ד"ר פישר כי אני ממש אוהבת אותו והריח שלו נעים לי מאוד!
שני מוצרים שאני זורקת בלי שסיימתי הם סקראב משמש של חברת Queen Helene שקניתי באייהרב וסבון ניקוי לפנים של חברת Olay שקיבלתי כשקניתי את מכשיר הניקוי שלהם. משניהם לא ממש התלהבתי אבל הסבון של Olay שומש קצת יותר וכמובן מגיע באריזה קטנה יותר. מהסקראב ממש לא התלהבתי, הוא חזק מדי ועדין מדי באותו הזמן, מצאתי שהוא לא מהווה תחליף נטול אכזריות כמו שקיוויתי ל-7 Day Scrub של קליניק שהוא היחיד שמצאתי שעוזר לי להפטר נקודתית מכל מיני בליטות וטקסטורות לא רצויות על העור...


וזה הכל להפעם! מקווה שנהניתן :)
ספרו לי בתגובות - מה המוצר הקוסמטי שאותו אתן מסיימות הכי מהר/הרבה?

12 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת את המסקרות של בורז'ואה! אני מרגישה כאילו כולן ממש טובות, ה1 סקונד במיוחד, אבל גם השאר לא נופלות בהרבה. ואני מתה לנסות את הבלוט של מאק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הבלוט פשוט מדהימה! היחידה שעוזרת לי לשרוד בחום של הקיץ!!

      מחק
  2. אוהבת פוסטים של Empties ,אחלה פוסט ! יש לי המלצות בשבילך ל- 2 קרמי עיניים טובים אחד הוא של לנקום Advanced Genifique Yeux, Youth Activating Eye cream קרם עיניים נהדר, עשיר אך לא כבד, מלחח את העור סביב העיניים לשעות רבות ומרכך קמטוטי הבעה וצחוק עדינים כמו כן שמתי לב שהוא מאוד מאיר את אזור העיניים. בקייץ אני מעדיפה להשתמש בו בעיקר בערב השני הוא קרם קליל יותר אך יש בו עושר, נשמע כמו סטירה אך זה הקרם :-) קליל ועשיר בו זמנית ואותו אני מעדיפה לשעות היום של NUXE ושמו Contour des Yeux Prodigieux, Anti Fatigue Moisturizing Eye Cream יש לו את אותו ניחוח של השמן המהולל של נוקס (שאני מתה עליו) לגוף (שמיועד גם לפנים ולשיער) ומרגישים אותו חזק בעת ההנחה אך הוא מתפוגג די מהר ולא יפריע למי שיש אף רגיש...
    את הראשון של לנקום כדאי לקנות במבצעים בלבד, כי הוא ממש לא זול. גם את הנוקס פרודיגי'יוז אפשר לקנות במבצעים בסביבות ה- 100 ש"ח (אחרי הנחות), אני בד"כ קונה אותו באתר דראגסטור (של בית מרקחת שור טבצ'ניק) הישראלי, תמיד יש להם מבצעים ומחירים טובים והשרות שלהם מעולה. בענייני סקראבים לפנים, אני מאוד אוהבת את ה Gentle Exfoliating Gel With Rose Petals אף הוא של נוקס, יש לו ניחוח צמחי טבעי עדין של ורדים (שלדעתי לא ינעם לכולן, אני מאוד אוהבת ניחוחות טבעיים בסגנון), מגיע במרקם ג'ל עם גרגרים שעשויים בעצם מקליפות אגוזים וגרעיני ליצ'י, הם נראים גסים משהו אך הם לא ממש. אחרי שימוש על עור רטוב, העור נותר מלוטש ונקי, חלק במיוחד ומבושם קלות בניחוח הורדים הטבעי - מוצר מעולה ! אם תנסי בעתיד את הקרמים אשמח לשמוע מה חשבת עליהם (בטח תעלי על זה פוסט אם זה יקרה :-) זהו, די לחפירות המשך סוף שבוע נעים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על התגובה המושקעת לידיה! אני מאוד מעריכה חפירות שכאלה :)
      כשהייתי בפריז חשבתי לעצמי שאני חייבת כבר לנסות מוצרים של NUXE אבל בגלל המבחר הרב (מדי) שהיה שם קצת לא ידעתי במה לבחור. בפעם הבאה שאראה מבצע על NUXE הקרם עיניים והסקראב ירוחרחו במרץ כדי לוודא שהם מתאימים לאף שלי והקריזות שלו :).

      מחק
  3. גם אני מכורה לבלוט של בורז'ואה ולגמרי בכיתי כשהם הפסיקו לייצרה בתפזורת. פוסט מהמם, כל כך אוהבת אמפטיז! 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מותק! לא מובן למה חברות מתעקשות להפסיק לייצר מוצרים מוצלחים... תעלומה!

      מחק
  4. לגבי IT Cosmetics - ציינת בפוסט שהיה מבצע באתר שלהם והזמנת פודרה ,
    האם החברה עושה משלוחים לארץ ? אם לא , איך הזמנת את הפודרה ?
    יש להם CC קרם חדש ומאוד מדובר ביוטיוב , הוא נשמע מצוין ואני ממש רוצה לנסות ,
    אך לא הם לא מוכרים את המוצרים באתרים כמו לוק פנטסטיק או פיל יוניק ,
    ומהאתר שלהם הבנתי שהם שולחים רק בתוך ארה"ב ..

    השבמחק
    תשובות
    1. את המוצרים של IT COSMETICS הזמנתי לחברה שגרה בארה"ב והיא הביאה לי כשבאה לביקור, מכיוון שהם אכן לא עושים משלוחים בינלאומיים...

      מחק
  5. IT לא שולחים מחו"ץ לארה"ב איך השגת את ידייך על מוצרים שלהם?
    בקרוב, אם לא יצאה כבר,אותה פודרה דחוסה שאני בונה עליה ועל הCC
    אהבתי את הרצון לעבור ללא מנוסה על בע"ח, אבל רוב repurchases או הגיבוי הם של חברות מנסות

    השבמחק
  6. יש לך פה נבחרת ממש מכובדת גברת! הלוואי עליי לסיים כל כך הרבה! במקום זה - אני פשוט זונחת וקונה חדש.
    מאוד חסכוני מצידי.
    גם אני סיימתי מסקרה של פופה והייתי מאוד מרוצה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם זה רעיון מצויין לפוסט - מוצרים שזנחתי!

      מחק
  7. פוסט נהדר!! מתה על פוסטים כאלו!!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...