יום שישי, 20 בנובמבר 2015

Lipstick mini HAUL - Lip Monthly & MAC!

השבוע קיבלתי את תיק ה-Lip Monthly הראשון שלי ובנוסף, הגיעה לי גם הזמנה קטנטונת של שפתון מאתר MAC אז חשבתי שאצרף את שני האירועים המשמחים הללו ואכתוב פוסט HAUL מרוכז!
(אז כן, יש דובי ברקע, ולא, אני לא תקועה בגיל 8.
למעשה, זהו מטען לפלאפון של מוסקינו שהביאו לי במתנה, ובמקרה הוא בצורת דובי :)

למי ששואלת את עצמה "מה זה בכלל Lip Monthly?" אז 1. זו שאלה מצויינת ו-2. גם אני לא ידעתי ששירות כזה קיים עד לפני שבועיים בערך :).
Lip Monthly הוא שירות מנוי חודשי שמטרתו להתנסות בכל מה שקשור למוצרי שפתיים - שפתונים, גלוסים, סקראב, לחות וכו'. בכל חודש מקבלים בין 4-5 מוצרים וכן תיק קטן וחמוד במיוחד, וכל זה בעלות של 13 דולר כולל משלוח! אני חייבת לציין לחיוב את המהירות שבה הגיע המשלוח - קיבלתי הודעה למייל שהחבילה נשלחה ביום חמישי וכבר ביום שני למחרת היא נחתה על שולחני! אין לי מושג איך זה קרה, שכן בדרך כלל לוקח לחבילות מארה"ב לפחות שבוע עד שבועיים להגיע אלי... 

מה שכיף בשירות הזה הוא שיש להם קופונים מעולים שעובדים בשיטת המדרגות, למשל - את התיק הראשון ניתן לקבל במחיר של 5$ בלבד(!) אם מקלידים את הקוד LIPLOVER כשמשמינים מנוי לחודש אחד בלבד. לעומת זאת, אם עושים מנוי שנתי הקוד 2FREE יתן לכם שני תיקים בחינם! מצויין למדי לא?
אגב, אם הקוד לא מצליח לעבור משום מה, צרו קשר עם האתר, הם ממש נחמדים ועונים מאוד מהר על כל שאלה!

בדומה לאתר iHerb, גם באתר של Lip Monthly ניתן לצבור נקודות ועל כל 100 נקודות מקבלים 10$ לקנייה באתר, ואם מפנים חברים שרוצים גם להירשם לאתר מקבלים חודש מנוי (כלומר תיק עם מוצרי החודש) במתנה! אז אם בא לכן לעשות מנוי אשמח אם תשתמשו בלינק שלי:  https://lipmonthly.com//referral/pyL7eF37qB7h :).

ומה היה בתיק Lip Monthly של חודש נובמבר?




>>השוס של החודש היה ללא ספק השפתון הנוזלי של עפרה בגוון MINA. השפתון הזה עולה (לפני מבצעים כמובן וכשהוא במלאי) כ-97 ש"ח או 19.90 דולר (אם יש לכם גישה לאתר האמריקאי), מה שאומר שבמחיר פעוט של 5$ בלבד (כי עשיתי בהתחלה את המנוי לחודש אחד בלבד, מה שהשתנה מאז שקיבלתי והתרשמתי לטובה מהתיק של נובמבר) מקבלים גם אותו וגם 4 מוצרים נוספים! 
הגוון של השפתון הזה הוא בורגנדי כהה מאוד, מעין אדום יין חזק שנראה בתאורות מסויימות כמעט שחור על השפתיים. הוא נעים למריחה ולא מייבש יותר מדי, לפחות מההתנסות האחת שהייתה לי איתו :). מה שכן, הוא לא ממש שורד אוכל ודי נמרח מסביב תוך השארת מראה התוחם בלבד שאני פחות מחבבת...



על שאר החברות שאת מוצריהן קיבלתי בתיק החודש לא שמעתי כל כך, אבל זה חלק מחוויית ההתנסות עם שירותים מהסגנון הזה. בשונה מגלוסיבוקס או גלאם גורו או אחרים, מה שאהבתי בשירות הזה הוא שהוא ממוקד מאוד, כלומר רק מוצרי שפתיים ולכן פוטנציאל האכזבה שלי יהיה נמוך יותר. בשירותים האחרים הללו היה בדרך כלל מוצר איפור אחד בלבד והשאר היו מוצרי שיער ודוגמיות קרמים למיניהם שפחות דיברו אלי. נכון, לא תמיד אקבל שפתון בגוון או מרקם שאוהב, אבל לפחות הבסיס של סוג מוצרים אחד מתאים לי יותר :).



>> גלוס של חברת Beauty for Real בגוון Turned on: הגוון הוא מאוד My Lips But Better, אין לו הרבה פיגמנט ויש לו ריח מנטה חזק מאוד וקצת "קליני". אהבתי את האריזה ה"חדשנית" שלא רק שיש לה מראה, באפליקטור עצמו יש תאורה מגניבה! לפי הכרטיס שמצורף לתיק הוא עולה 22 דולר.




מימין MINA ומשמאל Turned On
 >> שפתון עפרון Red Velvet של חברת MIRABELLA: גם על החברה הזו לא שמעתי מעולם, אבל מסתבר שהעפרון הזה עולה 25 דולר, והוא דומה מאוד לשני שפתונים אחרים באוסף שלי...



את השפתון של NARS בגוון CRUELLA קיבלתי כמתנת יומולדת מספורה ואת זה של מייבלין בגוון RED ESSENTIAL 510 קניתי באילת לפני מס' חודשים. כפי שניתן לראות בסווצ'ים למטה, הגוונים ממש ממש דומים, כשהשפתון של Mirabella קצת כהה יותר וזה של NARS מאט יותר.
טרם ניסיתי את הגרסה של MIRABELLA על השפתיים אבל ממריחה ראשונית הוא נראה נעים עד מאוד והריח שלו סביר ולא ממש מורגש.


מימין לשמאל: NARS, Maybelline, Mirabella
שני מוצרי שפתיים שאינם מוצרי צבע נכללו גם הם בתיק של חודש נובמבר!



>> שפתון לחות Lip Balm Hydration Lock של חברת ChapStick: למרות שהאנגלית שלי לא גרועה כלל, משום מה תמיד חשבתי שהמילה "Chapstick" משמעה שפתון לחותי מכל סוג, ולא ידעתי שזה שם של חברה אחת מיני רבים שמייצרת את המוצר הזה (בדומה לכך שבארץ הרבה אנשים קוראים למסקרה "רימל" מבלי לדעת שזה שם של החברה לא של המוצר עצמו). השפתון הספייציפי הזה מורכב בעצם משני שפתונים - אחד ליום ואחד ללילה. טרם יצא לי להשתמש בהם אבל מרחרוח ראשוני אהבתי שלצד של היום אין ריח כלל ולצד של הלילה יש ריח קליל של הדרים.



>> סקראב מיניאטורי לשפתיים של חברת STARLOOKS: זהו למעשה Lip Sugar כלומר מעין תרכובת של סוכר עם שומן/שמן כלשהו שאמורים לשפשף על השפתיים כדי ליצור אפקט של פילינג ובכך להפטר מהעור המת ומחלקיקי יובש שנמצאים עליהם ובכך לעזור למריחה חלקה יותר של השפתונים. לסקראב הספייציפי הזה יש ריח חזק מאוד של סוכר חום, שאני פחות מחבבת ובנוסף, ניסיתי מוצר דומה של חברת Toni Moly ולא ממש התחברתי לקונספט. למרות כל זאת אנסה גם את זה ואחזור לדווח!

אסיים את הפוסט עם התחדשות שלא קשורה כלל ל-Lip Monthly, היא פשוט הגיעה באותו יום :).


כשראיתי תמונות של קולקציית Magic of The Night של מאק לפני כמה חודשים, הדבר הראשון (ודי היחיד האמת) שתפס לי את העין היו האריזות של השפתונים - סגול מבריק מטאלי ומהמם במיוחד! כמעט ולא עניין אותי בכלל מה הגוונים שבפנים כי כל כך הסתנוורתי מיופייה של האריזה!



לא ידעתי אם הקולקציה הזו בכלל תגיע לארץ, ומשום מה הייתי בטוחה שכולם יעופו עליה ושבכלל לא ישאר לי שף לו שפתון אחד, אז לא ממש עקבתי אחרי העניין ודי שכחתי מהשפתונים הללו. אני לא בטוחה מה היה הטריגר לקנייה הזו, אולי ראיתי כמה פוסטים של בנות בפייסבוק שקנו את השימרים מהקולקצייה, או המשלוח חינם ו-3 הדוגמיות שהיו בימי ה-Shopping IL, אבל לבסוף החלטתי לרכוש לי שפתון אחד ואחרי נבירה בסווצ'ים באינטרנט (as u do) בחרתי ב- All Fired Up. חשבתי בהתחלה ללכת על Please Me אבל החלטתי שהוא בהיר מדי בשבילי ואין סיכוי שאמרח אותו אי פעם אז חבל על הכסף :). האמת שגם בגוון הזה אני לא רואה את עצמי משתמשת על בסיס יומיומי, אבל מדי פעם זה לגמרי אופציה הגיונית בעיניי!




באופן מפתיע, לאחר שהבאתי את השפתון הביתה והסתכלתי בקופסאות השפתונים שלי (אגב, מי רוצה לראות סרטון אוסף איפור מעודכן שלי - תכתבו לי תגובה למטה!) נזכרתי בשפתון נוסף מקולקציה מוגבלת של מאק שקניתי לאחרונה - TATS שהיה חלק מקולקציית Giambattista Valli למאק לפני כמה חודשים, קולקצייה שהורכבה אך ורק משפתונים. חשבתי שהגוונים יהיו דומים אבל TATS בהיר יותר וטיפה יותר "ניאוני" מ-All Fired Up שנראה לי קצת יותר "לביש".




מימין ALL FIRED UP ומשמאל TATS

וזה הכל לפוסט הארוך הזה!
אני נשבעת, ככל שעובר יותר זמן בין פוסט לפוסט,
נראה שיש לי יותר ויותר מה לכתוב והפוסטים מתארכים בצורה מטורפת!

מקווה שנהניתן מהפוסט ושהצלחתי לחדש לכן קצת :)
האם שמעתן על Lip Monthly? איך נשמע לכן הרעיון הזה? האם תרשמו?
אשמח לשמוע מכן בתגובות!

9 תגובות:

  1. אני לגמרי הולכת לנסות את הlip monthly בגללך (או בזכותך? תלוי אם שואלים אותי או את האשראי...). All Fired Up נראה נפלא! זו הפעם הראשונה שאני מתלהבת ממנו.

    השבמחק
  2. בדיוק הזמנתי את הערכה כי ראיתי פרסום למחיר הנוח ואז הגעתי לפוסט ואני כ"כ סקרנית לראות מה אקבל!
    מוצרים נהדרים

    השבמחק
  3. אם אני מזמינה אותה החודש, אני מקבלת את חבילת נובמבר? (:
    וכן!! אני ממש אשמח לראות סרטון מעודכן.
    המינה והאול פיירד אפ 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את מזמינה אחרי ה-10 לחודש אז מקבלים את התיק של חודש הבא, מה שאומר שאם תזמיני עכשיו תקבלי את זה של דצמבר 😃 ואני בהחלט אעבוד על סרטון אוסף חדש!

      מחק
  4. האריזות של השפתונים בקולקציה הזו של מאק פשוט הורסות <3
    ממש מדגדג לי לעשות מנוי לשירות הז... מצד שני גם ככה יש לי יותר מדי איפור והמגמה צריכה להיות דווקא לצמצם עכשיו :/

    תתחדשי על הכל :)

    השבמחק
  5. שירי, תודה על השיתוף של המנוי הזה. אני השתמשתי בלינק שלך והזמנתי מנוי ל-4 חודשים! למה ל-4? כי הסתבר שיש עכשיו קודים חדשים ומי שמזמינה עכשיו מנוי לארבע חודשים ,מקבלת חודש אחד חינם, ומי שמזמינה מנוי שנתי, מקבלת 3 קופסאות חינם!!! החלטתי להסתפק בינתיים במנוי לארבע חודשים... מחכה בקוצר רוח לקופסה ☺

    השבמחק
  6. כל פעם שאני קוראת שלדברים לוקח שבועים להגיע אני חוטפת חום אני מחכה לחבילות חודש וחצי. את מי להאשים? את הדואר בארץ? את החנות?

    השבמחק
    תשובות
    1. בדרך כלל האשם הוא הדואר. אם קיבלת מספר מעקב ש׳נעצר׳ בארה״ב הרבה זמן, הדואר/המכס הם אלו שגורמים לעיכוב... זה כמובן יותר גרוע בימים של טראפיק גבוה כמו שהיה בדצמבר אחרי בלאק פריידיי...

      מחק
  7. המאק מהמם! לגמרי גוון שהייתי רוצה לקנות. :)
    אני עושה סקראב לשפתיים בעצמי בבית- מערבבת סוכר לבן עם קצת שמן קוקוס ודבש, ומורחת על השפתיים. עושה את העבודה, זול, ונגיש. :)
    יש לי כמעט את כל הגוונים מהסדרה הזאת של מייבלין! מייבלין לגמרי התעלו על עצמם עם העפרונות הנפלאים האלה. 3>
    שווה הליפ מאנת'לי של החודש! :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...