יום חמישי, 31 בדצמבר 2015

My 5 Successes & 5 Regrets for 2015!

אני לא חושבת שאי פעם כתבתי פוסט ״סיכום שנה״ בבלוג,
אבל השנה הוצפתי במלא סרטוני יוטיוב שפשוט עשו לי חשק לכתוב פוסט משלי!

החלטתי לבחור 5 מוצרים שנחשבים בעיניי כקנייה מוצלחת ו-5 מוצרים שאני מתחרטת על הקנייה שלהם. אגב, כנראה שבמהלך השנה היו יותר מ-5, אבל אני לא נוטה לשמור יותר מדי מוצרים שאני לא אוהבת,
ולכן המספר המצומצם :).

המוצר הראשון של Hourglass שאי פעם קניתי היא פלטה שלישיית הפודרות Ambient Lighting Palette שכוללת את: Incandescent Light, Dim Light and Radiant Light, והאמת היא שהתחלתי להשתמש בה ולא ממש הבנתי את ההייפ... כל מי שאי פעם ראיתי ביוטיוב סיפרה על הסגולות של הפודרות הללו, שהן עושות מראה ״פוטושופי״ לעור והשימוש בהן משול לקסם. משום מה, זה לא ממש עבד אצלי - אולי זה עניין של גוון עור לא מתאים, כי למשל הגוון האמצעי אמור להיות היילייטר אבל לא משנה כמה שכבות אני מניחה, אני ממש צריכה להתאמץ כדי לראות משהו על העור שלי!
בגוונים האחרים ניסיתי להשתמש כפיניש, אבל אני חושבת שהם כהים לי קצת...

למרות זאת, קצת אחרי שהזמנתי את השלישייה, Hourglass יצאו עם פלטה חדשה Ambient Lighting Edit Palette ובה 6 מוצרים: שלוש פודרות, שני סמקים וברונזר. חשבתי שזה דיל מצויין ושזו אפשרות להתנסות בעוד מהמוצרים של המותג, אבל המחיר הגבוה קצת הרתיע אותי, במיוחד כשחישבתי גם עלויות שילוח. ואז, חברה מהממת סיפרה שהיא טסה לארה״ב ושאלה אם אני רוצה שתביא לי משהו. אתן יכולות לנחש מה היה הצעד הבא שלי :).
אחרי שהזמנתי את הפלטה, ראיתי הרבה ביקורות שהתמרמרו על הגודל של הפאנים עצמם ושהמשקל הכולל משמעו תמורה מעטה יותר מאשר בשלישייה, אבל האמת היא שהייתי כל כך מרוצה שהיא שלי שממש לא הזיז לי!
ואז היא הגיעה והתחלתי להשתמש בה וסופסוף הבנתי את כל ההילולים על המוצרים של Hourglass - כל מראה איפור שאני משתמשת בה יוצא פשוט מושלם, החיבור בין המוצרים יוצר מראה שלם ואחיד ביותר.


על המוצר הזה דווקא לא שמעתי הרבה בכלל, פשוט יצא שממש סמוך להזמנה מספורה ראיתי את הסרטון הזה ביוטיוב של ניקי החמודה. בסרטון היא מראה ומדגימה סוג אייליינר שהיה לי חדש לגמרי: STILA - Got Inked Cushion Eye Liner, כלומר אייליינר נוזלי שבעצם מגיע למברשת (נפרדת) דרך מעין רשת דקיקה וקפיצית. הגוון, Copper Ink, נראה לי יפה ביותר ושימושי מאוד אז החלטתי להוסיף אותו לסל.
טעות. פאטאלית. ביותר.
זה האייליינר הגרוע ביותר שנתקלתי בו! אפילו יותר גרוע מה-Push Up Liner של בנפיט!
הפורמולה עצמה כל כך לא אחידה, אי אפשר לשרטט קו שלם אפילו לא בחמש שכבות.... כמו מכורה אמיתית, לא אמרתי נואש וניסיתי להשתמש במוצר כמו צללית קרם כבסיס לצלליות אבקה ולצערי חוסר האחידות לא איפשר גם את זה... EPIC FAIL!

לעומת זאת, השנה הייתי שנת האייליינר הנוזלי שלי, אבל עם טוויסט: קצה עשוי מברשת!
זו לא הפעם הראשונה שאני מנסה סוג כזה של אייליינר: Physicians Formula עלו על הקונספט כבר לפני כמה שנים עם ה-Eye Booster שלהם, והאייליינר Hyper Sharp Liner של מייבלין שקניתי בהונג קונג נרכש שוב השנה ואני מאוד אוהבת להשתמש בשניהם, אבל השנה גיליתי עוד כמה מותגים שעושים אייליינרים דומים כמו למשל Kat Von D עם ה-Tattoo Liner שלה, האייליינר של Dolly Wink הקוריאנית שגם נקנה באותו טיול להונג קונג ורק השנה הגעתי לנסות אותו ולבסוף, מאותו מותג שיצר את האייליינר הבעייתי ההוא, ניסיתי את ה-Stay All Day של Stila והוא לחלוטין עמד במטרה מבחינתי ותיפקד בצורה טובה ביותר.
אבל אם הייתי צריכה לבחור אייליינר אחד שנהניתי ממנו לכל אורך השנה, בהחלט אבחר ב-Hyper Sharp Liner של מייבלין, פשוט בגלל שהחוד שלו ארוך בדיוק במידה הנכונה, הוא לא מתעוות או מתקפל בצורה מוזרה כשמחזירים את המכסה, הגוון שלו שחור מאוד והוא נשאר שחור למשך היום והוא עמיד עלי בלי קילופים או מריחות. פשוט ומעולה!


ואם כבר דיברנו על Physicians Formula, לצערי המוצר הגרוע בקטגוריית המסקרות שניסיתי השנה שייך להם - Organic wear 100% Natural Origin CC Curl + Care Mascara.
השם הארוך ביותר הזה לא מרמז על איכות כלשהי לצערי. לא רק שהיא הייתה מסקרה ׳בלתי נראית׳ על הריסים שלי, היא אפילו נמרחה עלי בצורה כזו שנראיתי כאילו הלכתי שעה בגשם והוא ירד רק על העיניים שלי! הרבה שנים לא נתקלתי במוצר כל כך מיותר וחסר כל שימוש. בדרך כלל אם משהו לא מתאים לי אני מנסה למכור אותו או להעביר הלאה, אבל עם המסקרה הזו יש רק פתרון אחד - לפח ומיד!

לעומתה תגלית השנה שלי במסקרות הייתה ה-Roller Lash של בנפיט שכתבתי עליה בפוסט הקודם שלי. אחת המסקרות שממש הצטערתי לעבור ממנה למסקרות אחרות, בעיקר משום שהיא הצליחה לתת לריסים שלי מראה מופרד ומלא בלי הרבה התעסקות או שכבות מרובות, הייתה מצויינת לריסים התחתונים, לא נמרחה או התפוררה. Just Perfect!

ומהעיניים נעבור למוצר פנים העיקרי שלי והוא הקונסילר. פה יש מפסיד ברור ומיידי ולעומתו כמה וכמה מנצחים :).



את ה-Hard Candy Glamoflauge Heavy Duty Concealer הזמנתי השנה בסכום הפעוט של 6 דולרים בלבד. אני חושבת שהייתי מסונוורת מההצלחה של הקונסילרים של LA Girl (שתיכף אדבר עליהם) והנחתי שבמעט יותר כסף לפחות תשמר האיכות. אז הנחתי. וחבל שכך...
הפורמולה של הקונסילר הזה פשוט כבדה בטירוף, מתקבלת ׳קמחית׳ מאוד על העור והגוון, או הגוון - רוח רפאים שלום! זה הגוון הבהיר ביותר שניסיתי אי פעם, ובפעם הראשונה שניסיתי אותו הייתי צריכה לקחת מגבון איפור ולמחות אותו מהפנים שלי כי הוא ממש לא התאים לעור (הבהיר עד מאוד) שלי. ניסיתי אותו מספר פעמים נוספות, בכמות קטנה יותר ולצערי התוצאה הייתה לא מזהירה בלשון המעטה :(

ובאותה קטגוריה יש לי 3 מנצחים - שניים מהם מהקטגוריה היוקרתית ואחד מקטגוריית הזולים במיוחד! האמת היא שכתבתי פוסט על שלושתם ואיכשהו זנחתי אותו. נראה לי שהגיע הזמן לקריאה מחודשת של הטיוטה...

על הקונסילרים של Urban Decay ו-NARS שמעתי רבות וכשהגעתי לספורה בפריז היה לי ברור שהם יהיו חלק מהקניות שלי, ומאוד שמחתי על האפשרות לבחור את הגוון בעצמי ולא לנחש באינטרנט :). שניהם מתפקדים בצורה מעולה, בעלי כיסוי מצויין ופורמולה קרמית ונוחה למריחה. הם עמידים עלי לכל היום (בתוספת של פודרה כמובן) והשוני היחיד ביניהם הוא שהאפליקטור של UD נגיש יותר לשימוש בעיניי :).

בקצה הזול יותר של הספקטרום נמצאים הקונסילרים Pro Conceal של LA Girl. הפורמולה שלהם מצויינת גם למתחת לעיניים וגם לכל הפנים, היא מתייבשת יפה ולא נשארת דביקה, ויש המוני גוונים לבחור מביניהם. למען האמת, יש לי 4 גוונים שונים וכולם מתאימים לגוון העור שלי בלי שום בעיה ניכרת לעין. האלמנט היחיד שאני פחות אוהבת איתם היא צורת ההנחה - ה"מברשת" שהטיובה מצויידת בה לא ממש נוחה לשימוש, לפעמים יוצא מעט מדי חומר ולפעמים יותר מדי, אבל בשביל המחיר הפעוט של כ-4 דולר ליחידה, אני אסלח להם!


פודרה היא לא מוצר שאני מחפשת לקנות בדרך כלל (בשונה למשל מצלליות, קונסילרים וליפסטיקים שתמיד מפתים אותי איכשהו), ואת הפודרה של לורה מרסייה Loose Setting Powder בגוון Translucent הזמנתי כגחמה מיותרת וטפשית, מהסיבה הפשוטה שהיא הייתה בסייל בסטרוברינט :). שמעתי גדולות ונצורות על הפודרה הזו, מלא יוטיובריות משתמשות בה וטוענות שהיא הפודרה הכי טובה שיוצרה ועוד כל מיני מחמאות והילולים. לצערי על העור שלי כל המחמאות לא השפיעו - היא בקושי עזרה לי לקבע ולו במעט את המוצרים שהנחתי על הפנים (בדרך כלל שכבת קונסילר דקה ושכבת מייקאפ פודרה מעליה), לא עשתה שום שינוי נראה לעין והאיזורים השומניים החלו לנצנץ תוך שעות ספורות בלבד. אם זה בסדר איתכן, אני אחזור לפודרת Blot האהובה שלי ממאק :).

ונסיים את הפוסט בעוד מוצר של לורה מרסייה, אבל הפעם במוצר שממש הפתיע אותי לטובה והוא ה-Matte Radiance Baked Powder בגוון Highlight 01. כפי שניתן לראות מהתמונה, יש לי אותו בגרסה מוקטנת מסט שהזמנתי מספורה, והוא פשוט יפהיפה! זה אחד ההיילייטרים הבודדים (אם לא היחיד) שכשאני משתמשת בו אני אשכרה מצליחה לראות אותו על העור שלי (בלי צורך בתאורה מיוחדת וזוויות משונות). הוא גרוס דק מאוד, לא גליטרי בכלל והכמות הקטנטנה הזו תספיק לי להרבה מאוד זמן!

ועד פה לשנה זו!
אני יודעת שקצב הכתיבה שלי הואט בצורה ניכרת בשנה, שנתיים האחרונות,
אבל אני מקווה בשנה הבאה לפנות יותר זמן לבלוג 
ולחזור ולהביא לכן פוסטים בצורה תכופה יותר :)
שתהיה שנת 2016 מדהימה לכולם!

8 תגובות:

  1. זו לא הכמות אלא האיכות, תמשיכי להצטיין גם ב-2016!

    השבמחק
  2. שנה נפלאה יקירה, נהנתי מאוד :-)

    השבמחק
  3. ממש אהבתי את הקונספט של סיכום השנה הזה :) נראה לי שאני צריכה לנסות את הקונסילרים של אל.איי גירל... אני שומעת עליהם כ"כ הרבה מכל מקום, ובשביל 4 דולר זה לגמרי שווה את הסיכון

    השבמחק
  4. אני כל כך אוהבת אייליינרים עם קצה מברשת! גם אני כמוך ראיתי והתלהבתי מהגרסא של מייבילין בהונג קונג ובסוף הלכתי על Heroine Make כי הוא היה שחור יותר בעיניי, אבל אין ספק שגם יומו של מייבילין יגיע :)
    שמחה שאת נהנית מהשישיה של hourglass, אני קצת על הגדר לגביה, אבל כנראה שלא אוכל להתאפק :)

    השבמחק
  5. אהאהההה דולי ווינק ורולר לאש'ס? אנחנו יותר מדי דומות בטעם שלנו ^_^

    השבמחק
  6. שמעתי דברים טובים על הרולר לאשס והקונסילר של UD, הם אצלי בווישליסט בתקווה לטוס מתישהו בקרוב.. נהנתי מהפוסט, אני קוראת אצלך כבר זמן מה (לפני פתיחת הבלוג) ובאמת חבל שאת לא כותבת יותר. שנה טובה ומוצלחת(:

    השבמחק
  7. אז אולי יש לי סיכוי עם המשושה של האורגלס? כי כמוך לא התחברתי לטריו.
    אני אנסה את שאר הקונסילרים שהמלצת עליהם, שכן אל איי נהדר עבורי.
    שנה נהדרת ופוריה!

    השבמחק
  8. מדהימה! תמיד אחרי הפוסטים שלך רשימת הקניות שלי מתרחבת בעוד כמה מוצרים :-)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...