יום שבת, 26 בדצמבר 2015

My mascaras of the moment - המסקרות האהובות עלי בסוף שנת 2015!

מכירות את השאלונים האלו ששואלים בהם שאלות כמו - אם היו לוקחים לך את כל האיפור והיית חייבת לבחור מוצר אחד ויחיד להשתמש בו, מה היית בוחרת? אז התשובה שלי תהיה תמיד - המסקרה! בעיניי זה המוצר שעושה את ההבדל הכי גדול ויוצר במחי מברשת מראה עירני וחיוני יותר. בגלל שהריסים שלי ישרים ביותר ופונים מטה, בלי מסקרה (או מעגל ריסים לצורך העניין) הם פשוט בלתי נראים, ולכן מסקרה היא פריט חובה בעיניי :).
בחודשים האחרונים יצא לי לנסות כמה וכמה מסקרות ועכשיו שהן הגיעו לסוף זמנן, רציתי לחלוק איתכן מה חשבתי עליהן!









את המסקרה הזו קניתי בטיול לפריז לפני כמה חודשים. רציתי לקנות את הגודל המוקטן שלה, כי עם מסקרות יקרות יותר, אני מעדיפה להתנסות בגרסאות המוקטנות הללו, בעיקר משום שאני מוצאת שהן די זהות לאלו בגודל הרגיל, רק זולות במחצית...
האריזה שלה משובבת נפש, כמו כל האריזות של המותג, עם טיובה שחורה ועיצוב כתמתם שמתכתב עם המכסה שלה. אבל החלק המעניין ביותר הוא כמובן המברשת!


המברשת של המסקרה הזו מעוקלת מעט, עשויה סיליקון ומורכבת מהרבה זיזים קטנים מסודרים בשורות די צפופות, מה שתורם לתפיסה של כל ריס וריס. 
אז נתחיל בחלק היחיד שאני לא מסכימה איתו - לפי מה שקראתי ושמעתי ביוטיוב, הצורה המעוקלת כביכול אמורה לעזור עם עיגול הריסים וכן להרים אותם. אז זהו. שלא. כפי שכבר כתבתי, הריסים שלי סופר ישרים ונוטים לפנות כלפי מטה, ואכן ניסיתי כמה וכמה פעמים להשתמש בה בלי מעגל ריסים, מה שנתן תוצאה עגומה למדי - הריסים אכן נהיו שחורים יותר אבל לא התעגלו בכלל מה שגרם לכך שפשוט לא ראו אותם :(. לעומת זאת, עם מעגל היא לחלוטין האהובה עלי מהחודשים האחרונים!
הצלחתי להגיע איתה לריסים ארוכים למדי, כהים מאוד ומודגשים בדיוק כמו שאני אוהבת. המסקרה לא הייתה גושית בכלל ואם היה פוטנציאל להתגבשות כלשהי, המברשת המצויינת התגברה עליו בהצלחה גדולה.
בניגוד למסקרות אחרות שניסיתי לאחרונה (שתיים מהן יגיעו בהמשך הפוסט), היא לא זזה מהעיניים שלי כל היום, גם על הריסים העליונים והתחתונים, והאמת היא  שהשתמשתי בה על הריסים התחתונים גם עם המסקרות האלו שלא היו עמידות כל כך והיא עשתה עבודה מעולה! כל כך אהבתי אותה שהזמנתי אותה מספורה (הפעם בגודל מוקטן) אבל לצערי החבילה שלי אבדה בדרכה לארץ... :(

לגבי הסרה שלה, או של המסקרות האחרות לא נתקלתי בבעיות מיוחדות, תודות לשילוב בין שמן הניקוי המצויין של שו אומורה (שכתבתי עליו פה) והמגבונים המצויינים גם הם של דר פישר - פשוט צוות מנצח! לא משנה איזו מסקרה אני משתמשת, השמן פשוט מפרק אותה בלי בעיה, והמגבונים מוחים כל טיפת שארית מהעיניים. 

למסקרה הזו ׳חיכיתי׳ די הרבה זמן כדי להשתמש בה. היא ישבה בסלסילת המסקרות הסגורות שלי (סלסילה קטנה. מאוד. אבל עולה על גדותיה :) כמה חודשים עד שלבסוף סיימתי את המסקרות שהשתמשתי בהן וסופסוף הרשיתי לעצמי להשתמש בה. מה אגיד? כגודל הציפייה כגודל האכזבה. 
קראתי ושמעתי המון על המסקרה הזו וציפיתי לריסים ענקיים, מודגשים מאוד ומופרדים. כנראה שציפיתי למשהו לא הגיוני, במיוחד כשמסתכלים על המברשת...


היא פשוט ענקית!
המברשת עשויה מסיבים רגילים ולא פלסטיקים, המון סיבים על מקל שנראה קצת כמו צורה של שעון חול, והם גם בגדלים שונים ונראים מאוד לא מסודרים משום מה, בטח שלא בהשוואה לזו של בנפיט. המברשת הרגישה די בסדר על הריסים עצמם, השחירה אותם יפה והוסיפה קצת אורך. הבעיה הייתה כפולה - העמידות על הריסים העליונים הייתה בסדר, לא נרשמו התפוררות או מריחות רציניות, מה שלצערי ממש לא קרה עם הריסים התחתונים, שם היא נמרחה קשות תוך פרק זמן קצר יחסית והיו גם פירורים לרוב... הבעיה השנייה הייתה הגושים - אני רגילה לזה שכשמסקרות מתייבשות הן נהיות גושיות יותר, אבל לזו זה קרה תוך זמן קצר ביותר, כמה שבועות להערכתי. 
בגלל שתי הבעיות הללו, נאלצתי להתשתמש במסקרה נוספת גם לריסים התחתונים וגם כדי לפתור את עניין הגושים הריסים העליונים. 
לבסוף יצא שהשתמשתי בה בעיקר כדי להוסיף קצת נפח אם הרגשתי שחסר לי קצת ממנו עם מסקרות אחרות, אבל בזהירות רבה ורק בשכבה אחת!





את המסקרה הזו קיבלתי לסקירה לפני כמה וכמה חודשים וממש חרשתי עליה!
השתמשתי בה יומיום במשך שבועות, גם לבדה וגם בשילוב עם אחרות, בעיקר כי לפעמים חשבתי שהיא לא נותנת לי מספיק נפח לריסים אז רציתי להוסיף עוד קצת :). 


המברשת שלה גם היא עשויה סיבים ולא פלסטיקית, והיא די קטנה מה שעוזר להגיע לכל ריס וריס וגם לשורשי הריסים. בנוסף, בגלל הצורה שלה היא מצויינת לריסים התחתונים, וגם אהבתי היא הצורה המעניינת של הטיובה עצמה ששונה מהצורה העגולה של רוב המסקרות, גם הוא חלק בשינויים הרבים והמבורכים שעוברים על המותג המקומי הזה, שגם נחשב ל׳כשר׳ מבחינת ניסויים בבעלי חיים (כמו טו פייסד אגב, אבל המסקרה הזו טובה בהרבה ונמכרת בארץ :).





את המסקרה הזו קיבלתי מחברה שקנתה אותה בארה״ב ולא אהבה אותה. אני כבר מדמיינת אותכן מצקצקות בלשונכן ועושות לי נו נו נו על כך שהשתמשתי במסקרה ׳משומשת׳ ואתן צודקות לגמרי :). לא הייתי ממליצה לאף אחת להשתמש במסקרה שעברה עיניים של מישהי אחרת, וזו באמת הפעם הראשונה שעשיתי את זה. להגנתי אומר שלחברה אין הסטוריה של בעיות עיניים וחיטאתי את המברשת לפני השימוש ;). 
ואם כבר דיברנו על המברשת, אז זו היא פלסטיקית, די ארוכה ועם הרבה זיזים קטנים, בדומה למסקרה האהובה עלי מאסנס


כפי ששמה מרמז, היא אכן מצליחה לתת נפח טוב, ובנוסף מאריכה את הריסים ושומרת על מצבה בצורה טובה לאורך כל היום, אבל רק על הריסים העליונים לצערי. כשהשתמשתי בה על הריסים התחתונים היא נמרחה עלי במשך היום ועשתה לי קצת עיני פנדה...
בניגוד למסקרות האחרות, היא הרגישה לי קצת ׳כבדה׳ על הריסים, ולטעמי הסיבה היא הפורמולה שלה שמתייבשת בצורה טיפה דביקה ולמרות שהיא לא עושה גושים, אני ממש מרגישה אותה במשך היום. 
בליין המסקרות של המותג יש עוד מסקרה בעיצוב דומה רק עם מברשת שונה, Outrageous Curl – Dramatic Volume And Curve Mascara ונראה לי שהיא זו שאנסה בפעם הבאה שאזדמן לספורה.

ואחרי שסיימתי עם המסקרות הללו, הרשו לי להציג את 'הנבחרת' לחודשים הבאים,
או למעשה לשנה הבאה:


מקווה שנהניתן מהפוסט!
ספרו לי - מה המסקרה האהובה עליכן מהשנה שאוטוטו מסתיימת?
אשמח לשמוע מכן בתגובות :)

4 תגובות:

  1. גם אני חרשתי על איל מקיאג' והיא נהדרת!!
    טו פייסד מתבררים כלא משהו במסקרות

    השבמחק
  2. המסקרה של ספורה ממש דומה למסקרה של אורבן דיקיי שאהבתי מאוד! אנסה אותה בהזדמנות :)

    השבמחק
  3. ממש חסכת לי רכישה, כמעט והתפתיתי לקנות את המסקרה של טו פייסד.
    האמת שקצת איבדתי את האמונה שאני אמצא את ה-מסקרה המושלמת בשבילי... אז כרגע אני דובקת במסקרה של מקס פקטור שעושה עבודה סבבה.

    השבמחק
  4. זאת הפעם הראשונה שאני שומעת על המסקרה הזאת של ספורה, אבל לגמרי קנית אותי! אני מתה על מברשות סיליקוניות, ועכשיו אין לי ספק בכלל שאני אקנה אותה בטיול הבא לחו"ל!
    בנימה סיליקונית זו, גם הבנפיט בוויש ליסט. :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...