יום שבת, 16 בינואר 2016

SAMPLES WEEK!

אחד הדברים הנחמדים שגיליתי במהלך השנה שעברה, שבה התחלתי להזמין בצורה יותר מוגברת מספורה, היא מדיניות הדוגמיות הנדיבה באתר - על כל קנייה ניתן לקבל עד 3 דוגמיות בחינם, לעיתים יש קודים שנותנים עוד דוגמית ובנוסף, מערכת צבירת הנקודות מאפשרת בחירה בין דוגמיות בגודל גדול יותר ב׳מחירים׳ שונים. יצא וקרה שהצטברו לי כמה וכמה דוגמיות שונות ששמרתי במגירת האיפור ובשבוע שעבר החלטתי שהגיע הזמן לתת להן הזדמנות!


במהלך השבוע בחרתי לנסות דוגמיות של מייקאפים או BB Cream שקיבלתי ובעיה אחת גורפת שהייתה לי עם כולן היא עניין הגוון - אני לא מחשיבה את עצמי כבהירה במיוחד, ממש לא קספר, אבל כל הדוגמיות, בלי יוצא מן הכלל, היו כהות בטון אחד עד שלושה מגוון העור שלי!

הצרה הייתה שבזמן שהתאפרתי לא ממש ראיתי עד כמה חלקם כהים לי, ורק כשיצאתי החוצה והסתכלתי על עצמי במראה של האוטו, שבה ניתן לראות קצת יותר מהפנים עצמם כמו במראת הבייביליס המהממת שלי, נוכחתי לדעת שהצוואר ואזור החזה שלי נראים כמעט לבנים לעומת הפנים :( 
בחלק מהימים הצלחתי להשתמש בפודרה שהייתה לי במקרה בתיק, פודרת STAY MATTE BUT NOT FLAT של NYX, שעידנה מעט את השוני בין חלקי הגוף שלי אבל לא ממש הצליחה להוריד את הטונים ברמה שהייתי מרוצה ממנה...

את כל הדוגמיות ניסיתי על בסיס דוגמית אחרת שיש לי, פריימר Too Faced שנקרא - Primed & Poreless Skin Smoothing Face Primer שעשה עבודה סבירה, בדומה מאוד לפריימר המפורסם של בנפיט ה-POREfessional שאני אוהבת. כמו כן, את כולם קיבעתי עם פודרת Blot של מאק.

>> הדוגמית הראשונה שניסיתי חסרה מהתמונה פשוט מכיוון ששכחתי לשמור אותה ולכן היא לצערי הלכה לפח האשפה :). זו הייתה דוגמית מייקאפ של גרלן מסדרת -Météorites Baby Glow Sheer Liquid Foundation וכשמו כן הוא, כיסוי קליל ביותר, לא ממש ניתן לבנייה, אבל כן נותן זוהר מסויים לעור. לצערי, הגוון של הדוגמית ממש לא התאים לי ודי ביליתי את היום במראה אומפה לומפה כתמתם משהו. בשיטוט קצר באתר, גיליתי שהמוצר הזה מגיע רק ב-3 גוונים ולמרות שקיבלתי את האמצעי מביניהם, אני לא בטוחה שאפילו הבהיר ביותר יתאים לי. יש לו ריח נעים מאוד, אם כי מעט חזק, והוא היה עמיד עלי בצורה טובה למשך 5-6 שעות. 

>> אחרי הניסיו הבעייתי עם המייקאפ של גרלן, באתי קצת בחשש לדוגמית הבאה שהייתה -Immaculate Liquid Powder Foundation Mattifying Oil Free של חברת Hourglass.
למזלי, פה הגוון היה קצת יותר טוב, והצלחתי למזג אותו בצורה סבירה יחסית עם העור שלי. הכיסוי שלו היה בינוני וניתן לבנות אותו בצורה מוצלחת למדי. 
השם של המייקאפ הזה סקרן אותי, לא הבנתי מה הכוונה במייקאפ נוזלי פודרתי, אבל לאחר שהוא התייבש הבנתי שהוא בעצם ממש נראה כמו פודרה, כלומר לא מייקאפ מהסוג הזוהר והקורן, אלא אחד שנותן מראה מאט ממש עם המריחה שלו מבלי לחכות לייבוש שלו או אפילו לקיבוע עם פודרה. מראה המאט נמשך לזמן בינוני פלוס עלי, בסביבות 7 שעות להערכתי. לגבי הריח, לא שמתי לב למשהו מיוחד, בניגוד לגרלן שכאמור היה מבושם למדי.

>> הבא בתור היה ה-BB של בובי בראון שהגיע בגוון Medium. פה הגוון לא היה כל כך נוראי, פשוט בגלל שהכיסוי של המוצר הזה עלי היה קליל במיוחד, כמעט בלתי נראה. לא שמתי לב שהוא טשטש משהו, בוודאי שלא הסתיר משהו ומלבד ריח נעים, טיפל'ה גוון שונה וקצת לחות, לא היה שום שינוי בעור שלי. זה מוצר שאני באמת לא מבינה - למה להניח על העור עוד שכבה שלא מסתירה כלום ולא עושה שום שינוי?

>> יש לי זכרונות טובים ממוצרי הפנים של חברת קליניק - כמו הרבה בנות אחרות, גם לי מכרו את הקופסאות הירוקות עם המייקאפ פודרה של החברה. נראה לי שבמרוצת השנים חיסלתי לפחות 5 מהן, ומה שהכי זכור לי הוא שהמוצר הזה אף פעם לא הצליח לכסות את האדמומיות בלחיים שלי במלואה וזו הסיבה שהפסקתי להשתמש בו. לא כך המקרה עם המייקאפ הזה שניסיתי - Stay-Matte Oil-Free Makeup. הכיסוי שלו בינוני-מלא, הכי טוב מכל אלו שניסיתי והוא גם שמר על מראה המאט על העור שלי לזמן הכי ארוך, כ-8-9 שעות בערך!
הבעיה היחידה שהייתה לי איתו (מלבד הגוון שגם לא קלע בול כמובן) היה הריח שלו. לא ברור לי בדיוק למה וממה הוא נובע, אבל ממש הרחתי אותו כשעה ומשהו טובות אחרי שהנחתי אותו על הפנים שלי...

>> ולבסוף, מוצר שהיו לי את הכי פחות ציפיות ממנו אבל נהניתי ממנו הכי הרבה -Premium Beauty Balm SPF 45 של חברת Dr Jart.
זו הפעם הראשונה שאני מנסה מוצר של החברה הזו, והופתעתי לטובה! מבחינת הגוון פה הוא היה הכי מוצלח לטעמי, בעיקר בגלל שזה BB Cream ולא מייקאפ ובכל מקרה ישנם רק שני גוונים, אז הם מותאמים למגוון רחב יותר של גווני עור. בנוסף, לחומר עצמו יש תת גוון טיפה אפרפר, מה שמתאים לתת גוון הניטרלי שלי (כלומר הוא לא ורוד או צהוב מדי).
הכיסוי היה משהו נוסף שהפתיע אותי - בניגוד ל-BB של בובי בראון, המוצר הזה בעל כיסוי בינוני וניתן לבנות אותו באיזורים מסויימים בצורה מוצלחת למדי. העמידות הייתה סבירה פלוס, בערך 6 שעות.
יש לו SPF 45 מה שאומר שהוא ככל הנראה לא יתאים למי שמצטלמת עם פלאש, אבל ליום יום זה ממש מעולה, אני רק לא בטוחה שהוא לחותי מספיק כדי להשתמש רק בו ולוותר על קרם לחות רגיל מתחתיו כמו שאני עושה בדרך כלל.

מכיוון שה-BB של Dr Jart היה היחיד שדי התאים לגוון העור שלי, חשבתי שאצטלם ואראה לכם איך הוא נראה עלי.


וקצת סווצ'ים:
(אגב, פנים היד שלי, שעליה עשיתי את הסווצ'ים, בהירה קצת יותר מהפנים שלי, אז הגוונים נראים טיפ טיפה יותר כתומים וכהים באיזור הזה).

מימין לשמאל: בובי בראון, Hourglass, קליניק ו- Dr. Jart


לסיכום, נהניתי מאוד להשתמש בדוגמיות הללו השבוע. אני לא מחובבות המייקאפ הנוזלי, וביומיום מסתפקת בקונסילר ומייקאפ פודרה מעליו. יש משהו בתחושה של מייקאפים על הפנים שנורא מפריע לי משום מה ולכן אני בחיפוש תמידי אחר מייקאפ שירגיש לי טבעי ונעים מבלי להיות כבד מדי ולתת לי תחושה בסוף היום שאני רק רוצה להוריד אותו ממני :).

ניסיונות עם דוגמיות כאלו מעולים לטעמי, שכן לא הייתי רוצה סתם לבזבז כסף על בקבוק מלא של מייקאפ רק כדי לגלות אחרי שימוש או שניים שאני לא מסתדרת איתו.
רק נותר לי לאחל שמדיניות הדוגמיות בארץ תשתנה, ובינתיים אני אשאר עם ספורה :).

מה איתכן? האם יצא לכן להשתמש בדוגמית ולאחר מכן קניתן את המוצר בגודל מלא?
ניסיתן את אחד המוצרים שבפוסט? 
אשמח לשמוע מכן בתגובות :)

6 תגובות:

  1. אני מכורה לבייבי גלואו! הוא בדיוק נמצא עליי בכתיבת שורות אלו...
    גם אני מאד חששתי מהעניין של הגוון כי אני בהירה מאד מאד (00 alabaster במונחי בובי בראון...) והגוון הכי בהיר דווקא עובד עליי לא רע בכלל, הוא מעט כתמתם לי ואני מאזנת את זה עם הפודרה המתקנת גוון של בובי בראון שהיא טיפ'לה לבנה ומאזנת לי את זה מצוין... אבל אם את כאמור מעט כהה ממני לדעתי זה אמור לעבוד עלייך מצוין!
    אם את אוהבת כיסוי קליל ממליצה לך בחום לתת לו עוד צ'אנס

    השבמחק
  2. אחח איזה כיף זה לקבל דוגמיות אבל איכשהו הם תמיד נשכחות לי... ואיזה קטע זה שתמיד יהיה מוצר שאני התאהב בו בסןף!

    השבמחק
  3. אוי דוגמיות...מתי השוק הישראלי יבין שציך לחלק אותם!! פוסט נהדר בובה!!

    השבמחק
  4. רעיון נהדר! אני צריכה להתארגן על שבוע דוגמיות

    השבמחק
  5. כ"כ הזדהיתי עם העניין של התאמת הגוונים... אני כבר לא זוכרת אם אנחנו קרובות מבחינת גוון העור, אבל ב-99% מהמקרים כשניסיתי BB כלשהו הוא היה כהה מדי. לפעמים רק במעט וזה היה נסבל, לרוב כהה בצורה בלתי אפשרית :/
    ה-BB של ד"ר ג'ארט [הלוואי שכתבתי את זה נכון] נראה עלייך ממש טוב :)

    השבמחק
  6. אהבתי את הרעיון מאוד אהובה!! ישראל זו מדינה שפשוט לא ניתן לקיים בה חלוקת דוגמיות לצערי, זה כ"כ מבאס.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...