יום שישי, 18 באוקטובר 2013

זו לא אני זה אתם - פוסט מוצרי האיפור שאכזבו אותי!

בפוסט חגיגות השנתיים לבלוג שאלתי אתכן איזה פוסט הייתן רוצות לקרוא, ואחד הרעיונות היה פוסט על מוצרי האיפור שאיכזבו אותי. מכיוון שבמהלך השנתיים האחרונות צברתי לא מעט מוצרי איפור ולמרות שרובם אהובים עלי ואני משתמשת בהם, חלקם לא ממש עבדו לטעמי ואני פשוט מתחרטת על הקנייה שלהם... 




ביוטיוב רץ לאחרונה ״טאג״ ששמו - YouTube made me do it ואני בטוחה ששישים אחוז לפחות ממוצרי האיפור שלי נקנו בזכות (או בגלל, תלוי איך מסתכלים על זה) שקראתי פוסט/צפיתי בסרטון ביוטיוב, כנראה סרטון של בנות pixiwoo שפשוט הערצתי בתחילת הדרך. אחד המוצרים שהן מאוד אוהבות להשתמש בו הוא הברונזר הקרמי של שאנל שהן פשוט משתפכות עליו בכל סרטון שהוא מופיע. אבל לא רק הן - הברונזר הזה מפציע בהמון סרטונים ופוסטים בבלוגי איפור (גם בארץ) וזוכה לאהדה גורפת. בגלל המחיר הגבוה של המוצר הזה לקח לי קצת זמן להצדיק אותו, אבל כשאמא שלי נסעה בשנה שעברה להונג קונג, ידעתי שזה הזמן לקנות אותו.




אז כשקיבלתי אותו לידי ממש חיכיתי להשתמש בו ולצערי התאכזבתי מההתחלה. הגוון שלו נורא כתום על העור שלי ונותן לי מראה ממש לא מחמיא לא משנה איך אני מניחה אותו - על מייקאפ, מתחת למייקאפ, עם מברשות מסוגים שונים או עם האצבעות. פשוט לא הצלחתי לגרום לו לעבוד... הקטע המרגיז הוא שאני לא מסוגלת להפרד ממנו: משום מה אני לא יכולה להביא את עצמי למכור אותו (במחיר נמוך במיוחד כמובן) או להחליף אותו. עצוב...



על ההיילייטר Soft & Gentle המפורסם של מאק כבר כתבתי בעבר בפוסט ההארות שלי. אני לא אחזור על כל מה שכתבתי שם, ורק אומר שהשורה התחתונה היא שהוא פשוט גרוס גס מאוד עם הרבה הרבה גליטרים נוצצים שלא מחמיאים לעור המעורב שלי על כל נקבוביותיו.



על הדורוליין (Duroline) המפורסם של אינגלוט שמעתי רבות, בעיקר מאז שהמותג נחת בארץ. המוצר הזה הוא בעצם סוג של נוזל שמיועד להחיות מוצרים קרמיים שהתייבשו וגם ליצור תערובת קרמית ממוצרים אבקתיים. ההתלהבות שלי ממנו הייתה בעיקר מכיוון שחשבתי שאוכל להשתמש בו כדי ליצור אייליינרים בצבעים שונים מהצלליות (הרבות) שיש לי באוסף מבלי לקנות מוצרים נוספים.
לצערי, גם פה התאכזבתי - ניסיתי את הדורוליין עם כמה וכמה צלליות רגילות וגם עם פיגמנטים מסוגים שונים ולמרות די הרבה ניסיונות לא נחלתי הצלחה מרובה. המוצר היחיד שכן עבד לי עם הדורוליין הוא צלליות ה-Infallible של לוריאל (ותודות ליוליה המקסימה שסיפרה לי על השילוב הזה בפוסט שלה).
אולי זו רק אני שציפתה ליותר, אבל כשערבבתי את הדורוליין עם הצלליות הרגילות הן פשוט לא הגיעו לאטימות שרציתי לא משנה כמה חומר הוספתי.



מכיוון שלא רציתי לוותר עליו לחלוטין, ניסיתי להשתמש בו כדי להחיות קצת את הפלואידליין שלי ממאק (האייליינר ג׳ל שלהם) שקצת מגמגם לאחרונה, אז החלטתי שאוסיף לו קצת מהדורוליין שכן השילוב בין שניהם אמור להחזיר לפלואידליין את המרקם הקרמי שלו. אז בהתחלה חשבתי באמת שהמרקם אכן השתפר ונהיה קרמי יותר אבל ככל שהשתמשתי בו יותר הבנתי שהוא אולי קרמי יותר אבל גם הרבה פחות אטום, משמע שאני צריכה לשים ממנו הרבה יותר חומר ולחכות בין שכבה לשכבה כדי להשיג את הגוון השחור הרצוי. Not so cool...
למרות זאת, ניסיתי אותו גם עם אייליינר ג'ל של בובי בראון שהתייבש לי לפני מלא זמן והתוצאה איתו הייתה טובה בהרבה, אז המסקנות לא לגמרי חותכות מבחינתי.


את הפודרה של ז׳יבנשי קניתי בעקבות שתי בלוגריות - דנרה וזוהר. דנרה הראתה אותה באחד מהפוסטים שלה וכמובן שהתלהבתי אבל לא ברמה של לרוץ ולקנות. ואז באה זוהר עם הסרטון מומלצים שלה ושיכנעה אותי שזה מוצר שכדאי לי לקנות! כמובן שמבצע 50 אחוז הנחה במשביר היה הקש האחרון :)


אז כן, זה מוצר יפייפה, פודרה מקסימה באריזה מקסימה עוד יותר. הבעיה הייתה בשימוש - במקום לתת לעור שלי הארה או זוהר, כשאני מסתכלת על הפנים (גם מקרוב וגם מרחוק) אני פשוט לא רואה שום שינוי - הפודרה הזו פשוט לא עושה כלום והיא בלתי נראית על העור שלי! בגלל שזה לא מוצר זול שאפשר פשוט לדחוף למגירה ולשכוח ממנו, רציתי למצוא לה שימוש, ומכיוון שהיא גרוסה מאוד מאוד דק, ניסיתי להשתמש בה מתחת לעיניים כדי לקבע את הקונסילר שאני מניחה באיזור הזה, אבל לצערי שם היא סתם גרמה להדגשה קלה של הקמטוטים ותו לא. חבל...



את הטופ קואוט של Hema קניתי בטיול האחרון שלי לאמסטרדם בעיקר כי הלק שנסעתי איתו התקלף ורציתי למרוח את אחד הלקים החדשים שקניתי ולשם כך רציתי טופ קואוט כדי שלא אצטרך לחכות לייבוש יותר מדי. אז באמסטרדם לא יצא לי לנסות אותו כל כך (שם מרחתי את הלקים הגליטרים של אסנס וקטריס שלא דורשים טופ קואוט), אבל כשחזרתי העמדתי אותו למבחן ולצערי הוא כשל - הוא פשוט מתייבש כל כך לאט! כאילו לא שמתי טופ אלא לק שקוף...



לעומתו, הטופ מאט של המותג ממש מעולה וחבל שלא ניתן להשיג אותו מחוץ להולנד. 



בקנייה האחרונה שלי מאייהרב, הוספתי לסל בגחמה של הרגע האחרון את מברשת האייליינר המכופפת של e.l.f. שוב, לצערי, המברשת הזו לא צלחה אפילו הנחת אייליינר אחת והתפצלה לפני שהספקתי לסיים לשרטט את הקו הראשוני :(


זו לא המברשת הראשונה שקניתי של המותג הזה - בעבר הזמנתי מאיביי את מברשת הטשטושים ומברשת ההנחה שלהם וחבל שלא למדתי את הלקח מהפעם הראשונה: מברשת הטשטושים די בסדר אבל מברשת ההנחה דוקרנית ואיומה. בשורה התחתונה, פשוט חבל על הכסף...



המוצר האחרון הוא בעצם רגע של טימטום מצדי - מה חשבתי לעצמי כשהזמנתי חיקוי של מעגל ריסים של בובי בראון מאליאקספרס? לא ברור, אבל התוצאה היא כמובן מעגל גרוע שדורש לחיצה חזקה מאוד כדי לעגל את הריסים שמתעגלים בצורה עקומה ביותר. 



צילמתי אותו ליד המעגל של שו אומורה שיש לי כדי לעשות ביניהם השוואה, והם נראים ממש דומים על פניו, מה שמאוד מתסכל אותי כי זה אומר שכדי לדעת מה טיבו של מעגל ריסים חייבים להשתמש בו ולא ניתן להסתמך רק על תמונות... טוב, עכשיו לפחות אני יודעת שלא ממש כדאי להזמין מאליאקספרס מוצרי איפור :)

מה איתכן? על אילו מוצרים אתן מתחרטות שקניתן?
מה אתן עושות עם המוצרים הללו? שומרות במגירה או מעבירות הלאה?

3 תגובות:

  1. הלכתי להוציא את המברשת הזויתית של אלף מהסל... תודה =)

    השבמחק
  2. הייתי סקרנית לגביי הברונזר של שאנל , הרבה הילולים ומה שמנע ממני לרכוש היא העובדה שאני מתעצלת בדרך כלל לטשטש מוצרים קרמים ושאני לא תמיד משתמשת בברונזר ככה שלשלם עליו כלכך הרבה נשאר במחשבות.. עכשיו יודעת סופית שלא ארכוש , טוב לדעת שיש גם דעות שלא נסחפות אחריי הזרם! :)

    השבמחק
  3. חסכת לי הרבה כסף!
    על הדריולין כבר סיפרת לי וירדתי ממנו, ועכשיו גם על הברונזר של שאנל שרציתי ממש , תודה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...