יום שבת, 12 במרץ 2016

My new obsession: Face & Blush Palettes - Part 1!

מי שזוכרת, בתחילת דרכו של הבלוג, אני חושבת ש-95% מהמוצרים שהיו רשומים בתיאורי איפור היום בפוסטים היו קשורים לאיפור עיניים. לאחר מכן התפתחתי קצת והתחלתי להתעניין גם בשפתונים למיניהם וגם במוצרי בסיס שונים כמו קונסילרים, פודרות וכו׳, אבל סמקים והיילייטרים אף פעם לא היו ה-Cup of tea שלי, אף פעם לא נמשכתי אליהם, בעיקר בגלל שחששתי ששימוש בהם יעצים את האדמומיות הטבעית על הלחיים שלי וכן את הנקבוביות ושאר מרקם העור הטבעי שלי.
עם השנים, הטעם שלי קצת השתנה וכך גם רמת הכיסוי של הקונסילרים והפודרות שבהם אני משתמשת ואוהבת, ואז בעצם התחלתי להתעניין קצת יותר במוצרים ללחיים ותקופה ארוכה התמקדתי בקונטור, שהוא בעצם הצללה של עצם הלחי בכדי לנסות לשוות לפנים מראה מחוטב יותר. לפני שנה בערך הבנתי שטרנד הקונטור הוא משהו שאני אצטרך לדלג מעליו, הודות למבנה הפנים העגול במיוחד שלי שפשוט לא מאפשר יצירת הדגשה מהסוג הזה בצורה המקובלת שלו :). 
שימוש במוצרי הצללות ׳רגילים׳ כגון פודרות כהות ואפרוריות או ברונזרים למיניהם פשוט נראים מאוד כתמיים על העור ולא משנה כמה השקעתי בטשטוש המראה שהתקבל לא היה כמו אלו שראיתי ביוטיוב או סתם על בנות אחרות שצורת הפנים שלהן שונה משלי. זה פשוט לא עבד עלי... ואז כדי למלא את החלל של מוצרי הקונטור נכנסו למשחק הסמקים וההיילייטרים. 
מכיוון שמוצר האיפור האהוב עלי הן פלטות צלליות, הגיוני היה שהאובססיה הבאה שלי תהיה פלטות לאיפור הפנים!



החלטתי לחלק את הפוסט הזה לשני חלקים ובחלק הראשון לדבר על פלטות שמכילות שילוב של מוצרי פנים ובפוסט הבא אכתוב על פלטות הסמקים שלי. בנוסף, אני אעשה פוסט נפרד על הסמקים הבודדים שיש לי, פשוט מכיוון שאין לי יותר מדי מהם (בעצם, תלוי את מי שואלים :) והם ברובם מהסוג האפוי משום מה...



המוצר הראשון מהסוג הזה שקניתי הוא פלטת השלישייה המפורסמת של חברת Hourglass שנקראית AMBIENT LIGHTING PALETTE. היא כוללת בתוכה מגוון של 3 פודרות מהליין הנחשק של המותג, שכולו מורכב בעצם מפודרות שונות שאמורות לתת לעור מעין אפקטים מסויימים, לתת לו הארה וכו׳.  


בהשוואה לשאר האוסף שלי, אני מוצאת שהיא דווקא הפלטה עם התוצאות הכי עדינות, שהכי פחות רואים אותן על העור, ואני די בטוחה שרק אני מבחינה באפקט שהיא נותנת (במיוחד כשאני מביטה במראה מגדילה :), אבל אני מוצאת שעם השימוש בה מתקבל מעין גימור יפה מאוד על העור שמצליח לטשטש בצורה טובה את החיבור של הסומק עם איפור הפנים ובכלל נותן מראה קורן ויפה.



אגב, אהבתי כל כך את הפורמולה של המוצרים הללו שכשיצאה פלטת ה-Ambient Edit של המותג במהדורה מוגבלת בשנה שעברה, כמובן שהייתי חייבת לקנות גם אותה! לא כללתי אותה בפוסט כי אני יודעת שמאוד קשה להשיג אותה, אבל הראיתי אותה ודיברתי עליה בסרטון שלי פה.

לעומת השלישייה של Hourglass, פלטת ה׳פיצה׳ של עפרה היא כבר סיפור אחר לגמרי - אני חושבת שזה ההיילייטר הכי בוהק שאי פעם ניסיתי!



{מילה אחת על שם המוצר - למה ׳פיצה׳? מלבד הצורה של הפרוסות/סלייסים, אין פה שום דבר שדומה ולו במקצת לצבעוניות של פיצה ואני די חושבת שהשם עושה למוצר היפייפה הזה קצת עוול וחבל... }



הפלטה החמודה הזו מכילה 5 גוונים שונים של היילייטרים: לבן, ברונזה, זהב, ורוד וסגלגל, אשר ניתן להשתמש בהם ביחד או לחוד, אבל עם מברשת קטנה יחסית כמובן. אני מצאתי שבכל פעם שהשתמשתי בה נטיתי לאסוף שני גוונים או יותר על המברשת מכיוון שהם די צפופים בפלטה, אבל זה לא ממש הפריע לי.



מצאתי שהגימור שמתקבל כתוצאה משימוש בפלטה הזו משתנה בהתאם למברשת שבה משתמשים - מכיוון שאני לא כל כך אוהבת הארות מטורפות וגם יש לי קצת נקבוביות באיזור הלחיים, אני מעדיפה להשתמש בה עם מברשת קצת יותר פתוחה כמו למשל ה-Contour Brush של Real Techniques שעושה עבודה מעולה לטעמי ולא מניחה יותר מדי חומר, זאת בשונה מהפלטה של Hourglass שאיתה אני דווקא מעדיפה מברשת יותר דחוסה כמו למשל ה-Flat Contour, גם של Real Techniques. ניסיתי להשתמש גם בפלטה של עפרה עם ה-Flat Contour ונצנצתי לקילומטרים אז אני בטוחה שלחובבות מראה ההארות הדרמטי, היא תהיה מצויינת!



ואם כבר דיברנו על הארות, אחד המוצרים המוצלחים שניסיתי לאחרונה היה ההיילייטר החדש של איל מקיאג' ששמו - Halo. אהבתי מאוד את המוצר עצמו אבל האריזה שלו הייתה קצת מסורבלת וגדולה לטעמי, אז שמחתי מאוד לקבל לסקירה את הורסיה החדשה של המוצר הזה, מכיוון שבמותג התחילו לאחרונה למכור פלטות בגדלים שונים וקונפיגורציות שונות ולכן ניתן להשיג את Halo ואחיו האפויים בגרסה לפלטות מבלי האריזה המתברגת!



מלבד ההיילייטר, קיבלתי לסקירה גם ברונזר ושני סמקים שביחד מתיישבים יפה בפלטת ה-Contout Time Pro Palette שכמו שאר הפלטות ניתן להרכיב בה איזה סט שרוצים מתוך מגוון המוצרים האפויים של איל מקיאג'.
אני מאוד אוהבת את הפורמולה של המוצרים הללו, בעיקר את זו של Halo, אבל צריך קצת להזהר איתם משום שביד כבדה מדי ההנחה עלולה להיראות מעט כתמית, זאת בשל הפיגמנט העז שיש למוצרים.

בנוסף, עד כמה שהפורמט של הפלטות הרבה יותר נוח, בחברה בחרו עיצוב שקצת נראה לי מוזר לליין הזה - הפלטות עשויות פלסטיק רך שכזה והחלק שבו יושבים המוצרים עשוי ספוג שתחתיתו ממוגנטת (אני מניחה, אחרת אין לי מושג איך המוצרים נשארים בפנים), אבל החלק של הספוג "נמוך" מדי ולכן הקצה של המוצרים (שבשל היותם אפויים יש להם מעין כיפה קטנה) נוגע במכסה של הפלטה ומלכלך אותה. זה לא נורא, ואני בטוחה שככל שמשתמשים יותר במוצרים זה נהיה אפילו פחות בעייתי, אבל רציתי בכל אופן להזכיר את זה. והתקטננות קטנה נוספת - לא מצאתי דרך להוציא את המוצרים מהפלטה לאחר שהכנסתי אותם פנימה, ולכן אני לא יכולה לכתוב לכם את השמות של המוצרים שיש לי (מלבד Halo שהוא פשוט ההיילייטר היחיד בחבורה), מה שכנראה לא יפריע לחלק גדול מכן, אבל אותי זה קצת מבאס, מה גם שאני לא בטוחה מה עושים כשנגמר מוצר אחד ורוצים לקנות אחד חדש במקומו... אם למישהי יש רעיונות אני אשמח לשמוע :).



הפלטה האחרונה שארצה לדבר עליה בפוסט הזה היא שוב פלטת שלישיה, אבל הפעם מהצד הזול יותר של הספקטרום והיא פלטת ה-Manizer Sisters של חברת theBalm.
לא יצא לי לנסות הרבה מוצרים (אם בכלל) של המותג הזה, אני לא ממש בטוחה למה, אבל כשראיתי את הפלטה הזו ידעתי שאני פשוט חייבת להתנסות במוצרים שבה שזכו למעמד של קאלט בקרב חובבות הביוטי למיניהן, ובעיקר ההיילייטר Mary-Lou Manizer שאותו אני רואה בממוצע פעמיים בשבוע לפחות בסרטונים ביוטיוב :).



הפלטה חמודה מאוד, קומפקטית וקלה לאכסון ולשימוש, הגודל של המוצרים בפנים אידיאלי בשבילי שכן יש לי די הרבה מוצרי איפור אז אני כמעט אף פעם לא ממש מסיימת אף אחד מהם אז גדלים קטנים מתאימים לי יותר.
בפנים ישנם שלושה מוצרים - ברונזר (Betty-Lou Manizer), סומק (Cindy-Lou Manizer) וההיילייטר. אהבתי את הפורמולות של כל המוצרים, הם מטשטשים יפה מאוד על העור, לא כתמיים מדי ולא פיגמנטיים מדי, זאת כמובן מלבד ה-Mary-Lou שנותן הארה טיפל'ה יותר "רצינית" מכפי שאני אוהבת על עצמות הלחיים ולכן אני מעדיפה להשתמש בו כהארה לחלק הפנימי של העיניים (זה שקרוב לאף) משום שהוא פשוט יוצר נקודת אור מדהימה שפותחת את העיניים ומעשירה מאוד את המראה כולו לטעמי.


ועד פה לפוסט הזה. 
בפוסט הבא אני מקווה לחלוק איתכן את פלטות הסמקים שיש לי באוסף,
כמו גם פלטות חדשות שאני מתכננת עליהן בנסיעה הקרובה (מאוד!) שלי
לניו יורק (IMATS!!!) באפריל :). 
אם תרצו לראות קצת ממעללי שם, עקבו אחרי באינסטגרם!

בינתיים, להלן טיזר קטנטן:


5 תגובות:

  1. אני ממש אוהבת את הרבעיית ברונזרים הזו של איייל מקיאג'. בקשר ללזה שאי אפשר להוציא אותם אחר כך כן זה ממש מבאס, הכיי לא נוח בעולם.

    השבמחק
  2. גם אני מעדיפה את מוצרי הפנים שלי מרוכזים בפלטה.
    על אף זאת, ההאורגלס לא ממש החבבה עליי
    אבל על זו של איל מקיאג' (ולוראק) אני חופרת

    השבמחק
  3. אוהבת את הפוסטים הארוכים והמפורטים שלך! איזה שלל משגע

    השבמחק
  4. אהובה, אני מנסה להגיב לך כבר כמעט שבוע רצוף והבלוג מעיף אותי כל פעם, אני מקווה שהפעם אצליח להגיב כמה שהפוסט הזה מנקר עיניים :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...