יום ראשון, 4 בספטמבר 2011

First Impressions - Mac Me Over!

ביום שישי הזדמנתי לסניף מאק בכפר סבא כדי לראות ולנסות את הקולקציה החדשה - Mac Me Over. המאפרת החמודה אף הרשתה לי לצלם בחנות!






במיוחד עניינו אותי ה-Shadesticks, שהם מוצר שאף פעם לא ראיתי במו עיני (מכיוון שרק ״גיליתי״ את מאק בשנה האחרונה). ראיתי הרבה סווצ׳ים ברשת שלהם ושמחתי לגלות שהם באמת תאמו את המציאות.

הגוונים מקסימים בעיני, ורובם גם נראים לי מאוד שימושיים. היחיד שלא נראה שיתאים לי הוא Tundra שהוא גוון כסוף כחלחל שנראה קצת יותר מדי בשבילי. ארבעת הגוונים האחרים מקסימים בעיני ומעניין אותי לדעת אם הם יכולים לשמש כצללית בפני עצמה ולא לזוז על העפעף במהלך היום.



החלק השני בקולקציה הזו שעניין אותי היו הפלואידליינים. מלבד Dark Diversion שנראה לי אדמדם מדי, ממש אהבתי את כולם!




והנה הסווצ'ים (שצולמו בחנות כמובן...)

(בצד שמאל יש שני סווצ'ים שעשיתי לצלליות מקולקציית הפרחים. ממש לא התרשמתי מהן)






מה איתכן? יצא לכן לבחון את הקולקציה מקרוב?






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...