יום חמישי, 22 בספטמבר 2011

FOTD 20/9 Pink Eyeliner!

מאז שחזרתי מהחופשה באילת לא היה לי כמעט זמן לנשום! מאוד רציתי להעלות את הפוסט על המייקאובר במאק אז דחיתי את כל הפוסטים של איפור היום בשבילו, ועכשיו אני משלימה פערים!
את המראה הזה ביססתי בערך על הגוונים שבפלטת Rollergirl של Urban Decay (לינק לסקירה שלה מטמפטליה). מאוד אהבתי את הגוונים שבפלטה וחשבתי שהם די דומים לאלו שב - Naked Palette. זה בעיקרון מראה חום עם אייליינר ורוד מג'נטה הקו הריסים התחתון.
אני חושבת שלא כל כך רואים את הורוד, ונראה לי שזה בגלל ששמתי אותו לפני המסקרה שמרחיתי על הריסים התחתונים ובלי המסקרה זה היה נראה טוב ובולט ואחריה, הוורוד די נחבא אל הכלים לטעמי. בפעם הבאה אני אנסה או לא לשים שם מסקרה בכלל או פשוט לשים את הצללית אחרי המסקרה. מה דעתכן?



Urban Decay Naked Palette
Wet & Wild Spoiled Brat
Physician's Formula eyeliner fir Hazel eyes
MAC Haute & Naughty Mascara
MAC studio finish concealer 
MAC Blot powder
L’Oreal Glam Bronze Duo in Blonde






4 תגובות:

  1. אני פחות התחברתי לורוד בתיחום תחתון. לדעתי זה עושה מראה של עיניים חולות ו/או עייפות. מעדיפה איפורים אחרים שלך הרבה יותר :)

    השבמחק
  2. תודה!
    אני חושבת שאם הוורוד היה יותר נמוך ומודגש אז זה היה נראה הרבה יותר טוב!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...