יום שני, 14 בנובמבר 2011

Real Techniques Brushes - Part 1!

למברשות האלו חיכיתי המון המון זמן! היוטיוברית האהובה עלי, סמנתה צ'אפמן, הוציאה לפני כמה וכמה חודשים מותג מברשות בעיצובה שנקרא Real Techniques. כבר כשהיא הציגה את המברשות החדשות רציתי לקנות אותן אבל בהתחלה הן לא היו זמינות בכלל מחוץ לארה"ב (וגם שם רק בחנויות של ULTA). כמה חודשים אחרי כן הן הופצו גם באירופה אבל המחירים היו כמעט כפולים מאלו שבארה"ב אז פשוט ויתרתי עליהן והחלטתי שאין מצב שאני משלמת כל כך הרבה כסף. כמה חודשים נוספים לאחר מכן, הצלחתי לרכוש אותן דרך חברה שגרה בארה"ב שהייתה מהממת והביאה לי אותם עד לארץ!




המברשות מחולקות לשלוש קטגוריות עיקריות: מברשות פנים, מברשות עיניים ומברשות להשלמת המראה. כל ידיות המברשות באותה קטיגוריה צבועות באותו הצבע: זהב למברשות הפנים, סגול למברשות העיניים וורוד למברשות להשלמת המראה. החלוקה לצבעים נראית במבט ראשון כחסרת משמעות למי מבינינו שיודעת מה עושה כל מברשת ומתעניינת בתחום, אבל לאלו שפשוט מחפשות מברשות לשימושן האישי, לדעתי החלוקה עוזרת להן למצוא בדיוק את מה שהן צריכות בצורה נוחה יותר. בנוסף, הצבעוניות בהחלט מוסיפה ליופי ולכיף שבשימוש של המברשות הללו. בנוסף לצבעים, על כץ מברשת רשום השם שלה, מה שבדרך כלל תואם לשימוש הייעודי שלה.

כל המברשות עשויות סיבי טאקלון סינתטיים, אין בהן כלל שימוש בשיער טבעי. הסיבים האלו רכים מאוד, ממש לא מרגישים שהם סינתטיים! בגלל שהסיבים סינתטיים ניתן להשתמש במברשות גם למוצרים אבקתיים וגם למוצרים קרמיים או נוזליים מבלי לדאוג שמא יהרסו הסיבים. הסיבים בקצוות של המברשות חתוכים ידנית (כמו שאלו של מאק) ולא על ידי מכונה. 




חלק מהמברשות נמכרות בסטים של כמה מברשות ביחד וחלקן נמכרות כיחידים. המברשות בסטים מגיעות בתוך תיק קטן שמאגד אותן. אם מקפלים את התיק הוא גם נעמד ומאפשר גישה למברשות בצורה כזו. המארז הזה לא ממש נוח - הגומיות שבו חזקות למדי ולא כל כך מאפשרות להוציא ולהכניס את המברשות בצורה שימושית. חלק מהמברשות שלא מגיעות בסטים עומדות בכוחות עצמן בזכות הבסיס הרחב והשטוח שלהן.

בחרתי לסקור את המברשות לפי החלוקה הצבעונית, כלומר לפי השימוש שלהן ולא לפי הסטים,
ונתחיל דווקא מהסוף - מברשות השלמת המראה.

Multi Task brush


כמו כל המברשות, המברשת הזו רכה במיוחד ומרגישה נעימה מאוד על הפנים. היא מצליחה לפזר את המוצר בצורה אחידה ובו בזמן מטשטשת אותו על העור כך שאין גבולות ברורים או חדים מדי. נדרשו לי איתה כמה מריחות קצרות כדי להגיע לתוצאה הרצויה בעיני, מה שעם מברשות קודמות לקח הרבה יותר זמן. כשמה, היא מיועדת לכל מיני מטרות - ברונזר, סומק, פודרה וכו׳. 
Blush Brush



זו מברשת הסומק של המותג. היא צרה בבסיסה, מתרחבת באמצעה ושפיצית בקודקוד. מצאתי שמאוד נוח לחטב איתה את הפנים בגלל שהצורה שלה מאוד מתאימה לחללי הלחיים וגם לאיזור הרקות והלסת. בנוסף, היא מטשטשת את המוצר בצורה טובה ומהירה לטעמי.
בענייני מחירים - על כל 15 המברשות שקניתי שילמתי כ-85$. באתרים שמהם אפשר להזמין לארץ הן היו עולות לי 90 פאונד לפני משלוח! זה החלק היחיד שמבאס אותי לגבי המברשות האלו. יש שתי מברשות שבזמן שהזמנתי לא היו במלאי וממש לא נראה לי שאני אזמין אותן מהאתרים האלה, אלא פשוט אחכה שעוד חברה תבוא לביקור!

זהו להפעם, בהמשך אני אסקור את שאר המברשות שקניתי.

9 תגובות:

  1. וואו איזה כיף!! אני רואה קנית את כל הקולקציה, נראה לי המברשות האלה יספיקו לך מעתה ועד סוף ימיך ;-)
    המברשות של סמנתה באמת ניראות מצויינות, אבל כמו שאת אומרת מאד לא זמינות לקהל הרחב שלא גר בארה"ב או בריטניה. חבל :-(

    השבמחק
  2. אי הזמינות הייתה הגורם המכריע בבחירת המברשות :) ידעתי שאין לי הרבה סיכוי להזמין אותן שוב אז פשוט לקחתי את כל מה שנראה לי שיהיה לי שימושי ומעניין!

    השבמחק
  3. תתחדשי1
    הן נראות טוב.

    אהבתי מאוד את החלקוה של הידיות לצבעים שונים. מאוד שימושי.

    חבל שהן לא נגישות כי 90 דולר ל-15 מברשות זה מחיר מעולה

    השבמחק
  4. היי שירי :)
    מיותר לציין שאנחנו מקנאות בך??
    בכל אופן תתחדשי תהני מהן ותעשי לנו הרבה סקירות

    השבמחק
  5. תודה רבה שרית! הסקירות הבאות בדרך... :)

    השבמחק
  6. תתחדשי!
    אני כבר הרבה זמן זוממת על המברשות האלה, במיוחד על הסט בזהב. באתרים שעושים משלוח לארץ הוא יוצא 180 ש"ח כולל משלוח, שמצד אחד זה לא מעט, אבל מצד שני זה יוצא 45 ש"ח למברשת שיחסית למחירים בארץ זה זול.
    מחכה להמשך הפוסט!

    השבמחק
  7. תתחדשי! המברשות נראות מעולות! אגב , ראיתי אתר ששולח לארץ את המברשות הללו. אני לא יודעת מה מחיר המשלוח אבל מחירי המברשות היו נראים לי סביר פלוס.

    השבמחק
  8. תודה הבולשת! מחירי המברשות באתרים האירופאים סבירים עד שמשווים אותם למחירים בארה"ב ואז זה כבר לא נראה כ"כ שווה...
    אגב, באתר האמריקאי (ULTA) יש המון מבצעים ועכשיו המברשות נמכרות שם במבצע של קנה אחד וקבל את השני ב-50% הנחה!

    השבמחק
  9. הן נראות מדהים...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...