יום רביעי, 11 באפריל 2012

FOTD 9.4.2012 - A Fresh Look for Spring & A New Haircut!

טוב, אז הסתפרתי... אף פעם לא היה לי שיער באורך הזה (לא כל כך מדוייק כי יש תמונה שלי מגיל שש בערך עם קארה עגול וקסדתי אבל אני מדחיקה אותה). תמיד אהבתי את השיער שלי באורך כתפיים+5 ס"מ לערך עם דירוג קל וזה פחות או יותר מה שעשיתי איתו בעשור האחרון. לקראת יום ההולדת שלי (בחודש הבא) החלטתי שאני צריכה שינוי! הכוונה המקורית הייתה קארה שארוך יותר מלפנים וקצר מאחור (כמו פה למשל) אבל בפועל יצא מעין קארה גלי וקופצני (בעיקר בגלל השיער שלי שנוטה להיות גלי במיוחד כשהוא קצר). אחרי התספורת עצמה עשו לי פן חלק והוא היה כל כך נוראי שחשבתי שאני איאלץ לחבוש כובע חצי שנה עד שיגדל השיער... למזלי, השיער שלי הוכיח את עצמו ועכשיו אני פחות או יותר שלמה עם התספורת. היא עדיין מצריכה קצת יותר מאמץ מאשר השיער הארוך, אבל החלטתי שהדרך ניחידה "לתקן" אותה יהיה במחיר של קיצור השיער עוד יותר ואת זה לא רציתי, אז פשוט החלטתי שזה סבבה וזהו :).

את התספורת הראיתי כבר בפוסט הקודם שלי (פה) והיום רציתי להראות מראה אביבי שיצרתי בהשראת סרטון מקסים שמצאתי בפוסט אצל דנרה. מאוד אהבתי את המראה שיצרה היוטיוברית החמודה אך חופרת הזו ורציתי לראות אם אני מצליחה לשחזר אותו מבלי לקנות את הפלטה המעלפת ביותר של YSL...




השתמשתי בשתי צלליות של מאק - Pink Venus (ורוד שימרי תכלכל מקולקצייה מוגבלת כלשהי שרכשתי לפני כמה וכמה שנים כשעוד לא היה לי מושג מה זה מאק...) ו-Parfait Amour שניהם על גלגל העין ובקפל. על מעקה העין מרחתי עיפרון ג'מבו של ניקס בגוון Lime ומעליו עברתי עם הצללית האמצעית בטריו I Dream of Greenie של Wet & Wild שבו גם השתמשתי בקו הריסים התחתון.

לאייליינר החלטתי שחום יהיה בחירה עדיפה על שחור והשתמשתי באייליינר ג'ל של Physician's Formula, מהשלישייה לעיניים חומות.
גיליתי שהנחת צללית ירוקה מתחת לקו הריסים התחתון מעצימה כל כך את הגוון של העיניים שלי!


MAC e/s: Pink Venus, Parfait Amour
MAC Shadestick in Butternutty 
NYX Jumbo Pencil in Lime
Wet & Wild Trio in "I Dream of Greenie"
Physician's Formula Shimmer Strips Custom Eye Enhancing 
Gel Cream Liner for Brown Eyes
Dior "Diorshow" New Look Mascara
MAC Studio Finish Concealer in NW20
MAC Blot Powder in Medium
MAC Equilibrium Blush


מאוד אהבתי את המראה הסופי. הוא נראה לי מאוד אביבי ורענן!
מה איתכן? כיצד אתן מקבלות את פני האביב? אולי עם אחת הפלטות הללו?


חג שני שמח לכולם :)

16 תגובות:

  1. תתחדשי על התספורת!! יש משהו בשינוי דרסטי בשיער שמרגיש מאד מרענן. בחרחת בעיתוי מצויין לפסח :-)

    השבמחק
  2. תודה מותק! לגמרי עיתוי מצויין :)

    השבמחק
  3.  תתחדשי! אני מתה כבר כמה זמן לעשות קארה בעצמי.. עד כה לא מצאתי את האומץ =)

    השבמחק
  4. ברור שהצליח לך עם המראה מהסרטון, ממש לא צריך את הפלטה רק גוונים דומים.
    הצללית הירקרקה ליים הזו מהממת.התספורת ממש יפה, הלוואי והיה לי אומץ להסתפר ככה במיוחד לפני הקיץ.

    השבמחק
  5. לפעמים זה לא אומץ אלא פשוט הדבר הנכון בזמן הנכון :)

    השבמחק
  6. הצללית הזו פשוט מקסימה, ולחשוב שהיא מגיעה מפלטה שעולה 3 דולר בערך בארה"ב!
    הקיץ זו הסיבה היחידה שבגללה התספורת נראית לי כסבירה - יהיה לי מעניין בלי שיער אסוף כל הזמן!

    השבמחק
  7. התספורת יפהפיה והאיפור מקסים.
    אני דוגלת בשינויים ותמיד אומרת שזה רק שיער ומקסימום הוא יצמח..
    תתחדשי וחג שמח!

    השבמחק
  8. ירוק בהחלט מדגיש לך את העיניים!
    אני עם דנרה- הליים הזה משגע, והתספורת מחמיאה לך!

    השבמחק
  9. אהבתי את האיפור עינים שלך בהחלט קייצי ויפה

    השבמחק
  10. תודה רבה רחלי!

    השבמחק
  11. תודה מותק! ממש אוהבת את העיפרון הזה. אני באמת צריכה להשתמש בו יותר...

    השבמחק
  12. תודב רבה ניבה וחג שמח!

    השבמחק
  13. תודה מותק!

    השבמחק
  14. את מושלמת , אישה משקיענית ולעניין וכמובן גם הבלוג ברמה .

    השבמחק
  15. איזו מחמאה! תודה רבה :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...