יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

המלצת מוצר - אייליינר ג'ל של Physician's Formula

Physician's Formula - Shimmer Strips Custom Eye Enhancing
Gel Cream Liner


ראיתי כמה וכמה סרטונים ביוטיוב שהזכירו את המוצר הזה ומאוד הסתקרנתי. הביקורות היו טובות מאוד וכך גם המחיר - בסביבות 10$, כשבמחיר הזה מקבלים שלושה צבעים שונים. שלושת האייליינרים מורכבים זה על זה וניתן לשמור עליהם בצורה הזו או מופרדים.



יש שני סוגים של המוצר הזה - רגיל ו-GLAM, כשהרגיל יותר צבעוני וה-GLAM, כשמו, יותר נוצץ....
בתוך שני הסוגים האלה ישנה חלוקה לפי צבע עיניים: ירוק, כחול, חום ו-אגוזי (Hazel).
למרות שיש לי עיניים ירוקות בחרתי דווקא את זה שמיועד לעיניים בצבע Hazel מכיוון שרציתי את האייליינר הסגול. אחרי שהזמנתי ראיתי שיש בעצם שני סגולים שונים ובמחשבה שנייה חבל שלא הזמנתי את זה לעיניים החומות שבו הסגול כהה יותר...

שלושת הצבעים שבאים במארז הזה הם: חום Taupe, סגול לוונדרי ושחור עם קצת ניצנוץ ורוד (שלצערי לא נראה טוב בתמונה...). הם נמרחים בקלות, מלאי פיגמנטים ועמידים לאורך זמן, גם במעקה העין וגם על העפעף העליון.


אחת הבעיות היא שקצת קשה להשיג אותם. אני מצאתי את שלי באיביי ב-16.5$.



2 תגובות:

  1. הם נראים משגע! את עושה לי חשק. מעולם לא השתמשתי באייליינר ג'ל/קרם שמגיע בצנצנת, אלא רק בנוזליים, ולאחרונה פרצתי את חסם-איביי שהיה לי... נראה לי שאת גורמת לי לנזק כלכלי...

    השבמחק
  2. אני אף פעם לא הסתדרתי עם הנוזליים וכשגיליתי את עולם האייליינרים האלו פשוט השתנה עולמי!
    אלה ספייציפית ממש מומלצים, הבעיה היא שקצת קשה למצוא אותם ברשת, אז אם יש לך קשרים בארה"ב, זה הזמן לנצל אותם!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...