יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

FOTD 9/8

היום החלטתי על מראה מעושן סגול. בכל אוסף הצלליות שלי, יש לי הכי הרבה צלליות סגולות, אני פשוט לא יכולה לעמוד בפניהן...
בתמונות זה לא יצא סגול במיוחד לצערי, אני צריכה להשקיע במצלמה טובה יותר מזו של האייפון כנראה :)
כשיצאה הקולקציה החדשה של לוריאל, קניתי את הצללית הסגולה שלהם והיא פשוט מקסימה ונמרחת כל כך בקלות. יש לי גם את החאקי (שבה השתמשתי אתמול) והן ממש ממש באיכות טובה! ראיתי הרבה פוסטים באבלוגוספירה שמשווים אותן לצלליות של ארמני. אולי פעם אוכל להשוות בעצמי, מכיוון שאין לי מושג אם בכלל מוכרים איפור של ארמני בארץ...
רכישה נוספת ויחסית חדשה שלי היא המסקרה One By One של מייבלין, שממש עושה את העבודה על הריסים המוזרים שלי
! היא מאוד מפרידה אבל לא מצליחה להחזיק את הסלסול של הריסים לצערי....






NYX Jumbo eye pencil lavender
e/s Shale, Shroom, Vanilla
Loreal color infallible Purple Obsession
NYX e/s Luxor
UD liner in Midnight Cowboy
MAC liner in Smolder (tightlining)
Maybelline One by One Mascara
MAC studio finish concealer
L’Oreal Glam Bronze Duo in Blonde



3 תגובות:

  1. תתחדשי בובה! בהצלחה לשתינו ;)

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד :)
    לא מוכרים את איפור של ארמני בארץ לצערי וחבל שכך
    מה השתמשת על שפתיים?

    השבמחק
  3. תודה רבה!
    באמת חבל...
    על השפתיים יש רק לאבלו (הכחול).

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...