יום שני, 8 באוגוסט 2011

My First FOTD!!!


הי לכולן!

החלטתי להוסיף בלוג חדש למטרה חדשה - בלוג איפור!
תמיד אהבתי איפור. אני זוכרת את עצמי בתור ילדה מפשפשת בכלי האיפור של אמא שלי, מתלהבת מכל אריזה נוצצת יותר ויותר! משום מה אני זוכרת בעיקר אודמים של אסתי לאודר...
במהלך השנים היו לי הרבה מוצרי איפור, באיכויות כאלה ואחרות, בעיקר סוגים שונים של צלליות בפלטות הזויות של כל מיני חברות, בעיקר כאלו שנמכרו בסופר!
בסוף, נשארתי עם שתי רביעיות של ג'ייד - אחת בגוונים חומים/זהובים והשנייה בגוונים סגולים ופשוט חרשתי עליהן, אפילו סיימתי חלק מהן ורכשתי אותן שוב.
אבל האיפור היה בשבילי משהו מיוחד שעשיתי רק ליציאות או אירועים מיוחדים. לפני כמעט שנה עשיתי החלטה מאוד גדולה בחיי, שינוי גדול מאוד והתחלתי בדיאטה. לא דיאטה שמטרתה להוריד 5, 10 קילו אלא דיאטה רצינית שהמטרה הסופית שלה הייתה לשנות את דרך החיים שלי.
כתוצר לוואי של הדיאטה התחלתי להרגיש טוב יותר עם עצמי, גיליתי את עולם האיפור ביוטיוב ובאינטרנט בכלל והתמכרתי...

אי לכך ובהתאם לזו, החלטתי לפרסם את ה-FOTD הראשון שלי:


NYX Jumbo eye pencil Lime
MAC e/s Juxt, Brun, Shroom, Vanilla
L’Oreal Color Infallible in kaki
MAC liner in Rosemary & Thyme
Urban Decay liner in Midnight Cowboy
Maybelline Gel Eyeliner in Black
MAC liner in Smolder for tightlining
L’Oreal Lash 4D Architect mascara
MAC studio finish concealer
MAC Blot powder
L’Oreal Glam Bronze Duo in Blonde

(לחצו להגדלה)

(לחצו להגדלה)
מכיוון שיש לי עור מעורב/שמן, אני לא מסוגלת לשים מייקאפ, במיוחד לא בחום של הקיץ. בשבועות האחרונים התחלתי להשתמש בפודרת Blot של מאק ואני עדיין מתנסה בשימוש שלה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...