יום ראשון, 21 באוגוסט 2011

FOTD 21/8 - Wet&Wild Trios

באיפור היום השתמשתי רק בשתי שלישיות של חברת Wet&Wild
Silent treatment ו- Walking on Eggshells.


שתיהן פלטות מאוד נייטרליות עם צבעים שמתאימים בעיקר ליום יום.
Walking on Eggshells היא הפחות אהובה עלי - הגוונים שלה פחות מסתדרים לי על העור, והם גם פחות בולטים עלי.
Silent treatment היא השלישיה הכי שימושית בעיניי מבין כל אלו שיש לי (צפו לפוסט נפרד על כל הפלטות שלהם שיש לי...). הגוון הראשון הוא ורוד אפרסקי בהיר שעלי מתקבל כמעט לבן. אני בדרך כלל משתמשת בו כשטיפה של צבע על כל העפעף. הגון השני הוא חום כהה מאוד עם מעט ניצנוץ ובו אני משתמשת בעיקר לתחימה של קו הריסים העליון וגם מתחת לקו הריסים התחתון בטישטוש קל. הגוון האחרון הוא הגוון הכי יפה לטעמי - הוא Taupe סגלגל מקסים שאני אוהבת לשלב בקפל העין או כשטיפה של צבע על כל העפעף למראה כהה יותר.

תמונה של Silent Treatment מטמפטליה



Wet&Wild palettes:
Silent Treatment
Walking on Eggshells
Physicians Formula Gel Eyeliner for Hazel Eyes
MAC liner in Rosemary & Thyme
Maybelline One by One Mascara
MAC studio finish concealer
MAC Blot powder
L’Oreal Glam Bronze Duo in Blonde



והנה תמונה של שתי הפלטות:


ראיתי ברשת שמשווים אות הגוון האחרון של Silent Treatment ל-Satin Taupe של Mac ומצאתי גם השוואה מצולמת:

כפי שניתן לראות Satin Taupe יותר כהה מ-Silent Treatment ופחות סגלגלה ממנה.
אני באמת צריכה לנסות מראה שמשלב את שתיהן...



4 תגובות:

  1. בדיוק אתמול חשבתי האם לרכוש אותן מנוןפרל בוטיק ובסוף ויתרתי כי יש לי כל כך הרבה צלליות כבר. לדעתי הן מאוד שימושיות ובהחלט מתאימות למי שרק מתחילה עם איפור.

    השבמחק
  2. הן באמת מאוד שימושיות! אני בכלל מאוד אוהבת את הצלליות של החברה הזו וזוממת על הקולקציה החדשה שלהם...

    השבמחק
  3. יש לי את Silent treatment, אבל לא ממש התלהבתי ממנה. בסה"כ האיכות טובה, אבל אני מעדיפה לשלם טיפה יותר ולקנות משהו יותא "מרגש".
    האיפור מקסים!
    אהבתי את העיצוב של הבלוג :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...