יום רביעי, 17 באוגוסט 2011

FOTD 17/8 - Careline Inspired!

איפור היום נוצר בהשראת הפקת איפור של חברת קרליין שראיתי אתמול בעיתון לאשה. מאוד מצא חן בעיניי השילוב של זהב וירוק, מה גם ששני הצבעים הללו מאוד מחמיאים לעיניים ירוקות:).
מכיוון שאין לי את הצללית הספייציפית שבה השתמשו בהפקה, השתמשתי בצלליות מהאוסף שלי - בעיקר Half Baked מה-Naked Palette של Urban Decay וצללית ירוקה כהה מפלטת Comfort Zone של Wet&Wild. את שתי הפלטות קניתי בעיקר בגלל ההייפ שהיה סביבן. לא שאני לא משתמשת בהן, אבל בזמנו כשקניתי אותן הייתי משוכנעת שאשתמש בהן לעיתים יותר תכופות...






MAC e/s: Brule, Mink & Sable, Patina

Wet&Wild Comfort Zone palette
Urban Decay Naked Palette
MAC liner in Rosemary & Thyme
Maybelline One by One Mascara
MAC studio finish concealer
MAC Blot powder
L’Oreal Glam Bronze Duo in Blonde



וזו תמונת ההשראה:



2 תגובות:

  1. אני לא יודעת למה, אבל התמונות בפרסומות של קרליין ממש עושות לי רע בזמן האחרון...
    יש את הפרסומת של סדרת ה"קולור קוד" שלהם שעושה לי רע, והתמונה הזו גם קריפית בעיניי. אני אפילו לא יודעת להסביר למה ;)

    השבמחק
  2. באמת? אני דווקא ממש אהבתי אותן! הייתה פרסומת בהתחלה של הקמפיין לאודמים שהייתה די מגעילה - האודם נזל כזה מהשפתיים ונרא די דוחה, אבל הם הורידו אותה בסוף...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...