יום שבת, 13 באוגוסט 2011

FOTD 12/8 בהשראת Temptalia!

קראתי פוסט של טמפטליה שבו היא מספרת על קורותיה ב-Make Up For Ever בלאס וגאס (להלן לינק). היא נפגשה שם עם אחד המאפרים שלהם שאיפר אותה באיפור סגול מהמם!
אתמול הלכתי ליומולדת של חברה והחלטתי לנסות לשחזר את המראה הזה. לא היה לי כמובן את הצבע המדוייק של הצללית שבה השתמש המאפר, אז פשוט ניסיתי לזרום עם הטכניקה ולראות מה יצא!
במציאות הצבע היה הרבה יותר נוכח על העיניים אבל בתמונות קצת פחות משום מה...



Wet&Wild Lust palette
L'Oreal Color
Infallible Eyeshadow 001 & 004
NYX Jumbo Eye Pencil in Purple Velvet
Maybelline Eyestudio Cream Liner in Black
UD liner in Midnight Cowboy
L’Oreal Lash 4D Architect Mascara
MAC studio finish concealer
Maybelline Dream Satin Liquid foundation
MAC Blot powder
L’Oreal Glam Bronze Duo in Blonde

הצבע המרכזי שבו השתמשתי מגיע מפלטה של חברת Wet & Wild בשם Lust. הוא אמור להיות כפיל (Dupe) של Fig1 ממאק.


אפשר לראות בבירור איזה צללית היא החביבה עלי מהפלטה, נכון?

אני בדרך כלל לא משתמשת במייקאפ, אבל בזמן האחרון (מאז שאני מתעסקת יותר באיפור כמובן, ובעיקר מאז שקיבלתי מראה מגדילה עם תאורה...) שמתי לב יותר ויותר לאדמומיות הקבועה שיש לי באיזור הלחיים והאף. מכיוון שאין לי הרבה ניסיון עם מייקאפים, ניצלתי את המבצע שהיה לפני כמה שבועות במגה וקניתי מייקאפ של מייבלין והיום עשיתי לו נסיעת מבחן - יום שלם של הסתובבות בתל אביב! אני שמחה לבשר שהוא שרד יפה עד הערב (כמובן מפודר בפודרת Blot של מאק), לא שמתי לב לאיזורים שנמחקו (מלבד כמובן מתחת לגשר המשקפיים :)) ואפילו כשהזעתי והטפחתי על הפנים עם טישו הוא לא ירד כלל!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...