יום ראשון, 14 באוגוסט 2011

FOTD 14/8

לאיפור היום בחרתי מראה שהוא הכי "טבעי" שאני אוהבת להתאפר בו - אין הרבה צבע אבל המראה הכללי לא נייטרלי לחלוטין...
בזמנו קניתי את פלטת Naked Palette של Urban Decay שבה יש הרבה צלליות בצבעים נייטרלים (כלומר גוונים שונים של חום, לבן ושחור), אבל קשה לי להתאפר רק איתה - תמיד אני מרגישה צורך להוסיף איזשהו צבע שלא יהיה לי משעמם!



MAC e/s: Patina, Sable, Star Violet
Bourjois Ombre Stretch Eyeshadow - Brun Nylon
MAC liner in Rosemary & Thyme
L’Oreal Telescopic Clean Definition Mascara
MAC Studio Finish concealer
MAC Blot powder
L’Oreal Glam Bronze Duo in Blonde


בנוסף, קיבלתי היום מחברה מתנות קטנות: שלוש צלליות ממאק!
הראשונה היא Brule שאני זוממת עליה מאז שראיתי את הסרטו הראשון של Pixiwoo ביוטיוב, השנייה היא Trax שגם אותה רציתי אבל לא יצא לי לקנות אותה עדיין. השלישית היא Deep Truth שהיא כחולה עמוקה ומקסימה בעיניי. ראיתי לפני כמה שבועות את הפוסט הזה ומאוד רציתי לשחזר את המראה שהיא יצרה אבל לא הייתה לי צללית בצבע הזה, עד עכשיו!
מעניין אם יצא לי דומה :)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...