יום רביעי, 24 באוגוסט 2011

צלליות חדשות!

קראתי פוסט מקסים על מה מרגש מכורות איפור, ואתמול קרה לי בדיוק מה שהיה כתוב שם - חזרתי הביתה ולא חיכתה לי רק חבילה אחת אלא שתיים! כמובן שהייתי חייבת לחלוק את השלל הזה - צללית של Coastal Scents, שאמורה להיות Dupe של צללית מס׳ 92 של Make Up for Ever שראיתי בפוסט המקסים של טמפטליה, וגם הצללית שהיא יצרה עם מאק - Jelousey Wakes!
שתיהן כל כך יפות ואני רק מקווה שהן טובות כמו שהן נראות...
לא הייתי בטוחה שהצללית של Coastal Scents תתאים לפלטה של מאק אבל לשמחתי היא התאימה בדיוק. רק הייתי צריכה לשים לה מגנט כי היא לא מתמגנטת מעצמה :)

אלו הצלליות:

הימנית היא Jealousy Wakes - הגוון שלה הוא טורקיז עם נטייה לירוק, פחות תכולה משציפיתי. השתמשתי בה היום והיא ממש ממש מקסימה! הנחתי אותה מעל בסיס כהה (אייליינר Taupe של Physician's Formula) ומעליו היא יוצאת יותר טורקיזית.

השמאלית היא צללית בשם: CM07 של Coastal Scents - הגוון שלה הוא סגול די קר (התמונה לא משקפת כל כך את הגוון...) וממה שניסיתי איתה היא נמרחת יפה, לא מלאת פיגמנט אבל אפשר לבנות איתה עומק צבע יפה.




ואלו סווצ'ים שלהן:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...