יום ראשון, 20 במאי 2012

Chanel - Soleil Tan De Chanel Review


באחד מסרטוני היוטיוב הראשונים שאי פעם ראיתי בנושא איפור, השתמשו במוצר מוזר - ברונזר קרמי של שאנל. הדבר שהכי זכרתי מאז היה שהשוו את המראה של הברונזר למוס שוקולד, ולא ממש חשבתי שזה אפשרי, עד שפתחתי את האריזה שלו!

SOLEIL TAN DE CHANEL
SOLEIL TAN DE CHANEL

הברונזר מגיע באריזה גדולה יחסית, עגולה, שטוחה ורחבה מזכוכית חלבית עם מכסה שחור ועליו הלוגו של שאנל מוטבע בזהב. בפנים ניתן למצוא 30 גר' של ברונזר קרמי בגוון חום טיפה מוזהב וחמים.

SOLEIL TAN DE CHANEL
"המרקם הקטיפתי של הברונזר קרם-ג'ל הקליל הזה משאיר את עורך עם מראה שטוף שמש יפייפה. ניתן להשתמש בו לבדו, או מעל או מתחת למייקאפ ליצירת מראה זוהר". בנוסף, על האריזה רשום שזהו - Bronzing Makeup Base, אבל נראה לי קצת מוזר למרוח אותו על כל הפנים אז אני לא חושבת שזו הכוונה :).

SOLEIL TAN DE CHANEL


אני חייבת להודות שדי פחדתי להשתמש בו בהתחלה. אחת ה"שריטות" שלי בנושא האיפור היא תופעת המראה הכתמי/ליצני. מאוד חששתי שאני לא אצליח לטשטש את הברונזר בצורה טובה ושאיראה כמו ליצן עם שני כתמים חומים על הלחיים... 
מכיוון שאני לא משתמשת במייקאפ על בסיס יומי, הנחתי בהתחלה את המוצר על עור חשוף, ונחרדתי. הוא לא הסכים להטשטש בשום אופן ונוצרה הכתמיות שכל כך חששתי ממנה. לא התייאשתי וניסיתי שוב, הפעם על עור מלוחח בקרם לחות, קרם הגנה מהשמש וסרום. הפעם התוצאה שנתקבלה הייתה סבירה בהרבה - פיזור אחיד של הצבע, טשטוש בלי בעיה ומראה בריא לפנים.
בהמשך הנחתי אותו גם מעל פריימר (Magic Lumi החדש של לוריאל, שקניתי ביחד עם צלליות הקרם של מייבלין מהפוסט הקודם - פוסט נפרד יגיע בהמשך:)), והתוצאה אפילו יפה עוד יותר! העור נראה קורן, הכל מטושטש ונראה Seamless לחלוטין, לא רואים שיש בכלל מוצר כלשהו על הפנים לטעמי.
(אפשר לראות מראה שלי עם הברונזר בפוסט הזה).

SOLEIL TAN DE CHANEL

ניסיתי כמה וכמה מברשות איתו: מברשות ה-Multi task וה-Contour של Real Techniques, וגם את ה-F40 של סיגמא. ה-Contour נתנה את התוצאה הכי גרועה בעיניי ולא הצלחתי בכלל לטשטש איתה את הברונזר בצורה יפה. שתי המברשות האחרות נתנו את התוצאה הטובה ביותר בעיניי...

סווץ' של SOLEIL TAN DE CHANEL
SOLEIL TAN DE CHANEL
כמו כל המוצרים של שאנל, הברונזר די יקר לקנייה בישראל, עולה בערך 350 ש"ח, אבל ניתן למצוא אותו במחיר נמוך יותר לפעמים בסטרוברי, או בדיוטי פרי. אני קיבלתי את שלי מהונג קונג ושם הוא עלה כ-180 ש"ח.


7 תגובות:

  1. מאוד אוהבת את הברונזר הזה!
    אני משתמשת להנחה שלו בעיקר עם מברשת 168.
    מסכימה שצריך לעשות ניסיונות איתו לראות איך ההנחה הכי נכונה לכל אחת.

    השבמחק
  2. thereisbeautyinallofus20 במאי 2012 בשעה 14:03

    תתחדשי! אחד הברונזרים הכי טובים שיש. משתמשת בו לסירוגין ביחד עם ברונזר של סטילה ולא מתחילה אפילו לראות את הקצה שלו. הוא די מסורבל לנסיעות ורק פה החיסרון שלו. גם הפקק הפנימי לפעמים נסגר לא טוב ואז בעיה לפתוח אותו. אני משתמשת בו עם מברשת קונטור של מאק

    השבמחק
  3. איזה ברונזר מהמם !
    לגמרי נמצא ב- wish list שלי בנסיעה הבאה לחו"ל :)
    http://mor-e-beauty.blogspot.com/

    השבמחק
  4. נראה מושלם.
    אני סקרנית מאוד לנסות ברונזר בקרם- אבל כנראה שאתחיל במוצר זול יותר
    כמובן שאני כבר מתה לראות אותו בפעולה עלייך

    השבמחק
  5. מקסים!
    אני מודה שעקב היותי בהירה מאוד, אני חוששת ממוצרים מסוג זה, באופן כללי ברונזר זה לא ממש מיי קאפ אוף טי, עליי. פשוט תמיד חוששת שזה יהיה מוגזם וכה לא טבעי.
    כדי לקבל קצת צבע נאי משתמשת רק במוצרים מאוד עדינים ודי SHEER, רק זה עוד נראה סביר עליי...

    השבמחק
  6. זה בדיוק מה שאני הכי חוששת ממנו! אבל אחרי שעשו לי מייקאובר במאק בשנה שעברה למדתי שאפשר להשתמש בברונזר גם אם את בהירה מאוד, הכל תלוי במינון :)

    השבמחק
  7. תראי בקרוב... :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...