יום שלישי, 15 במאי 2012

L'Oreal Pure Zone Moisturiser VS. Garnier PURE Shine Control Moisturiser Review!

אחרי כמעט שנה עם קרם הלחות של גרנייה (Garnier) מסדרת Pure החלטתי שאני רוצה לגוון קצת בשגרת הטיפוח שלי וקניתי את קרם הלחות של לוריאל (L'Oreal) מסדרת Pure Zone. 
מימין לוריאל ומשמאל גרנייה

את הקרם של גרנייה קניתי על פי גחמה לפני כשנה, בסופר ליד הבית שלי והוא עלה 39.90 ש"ח והספיק ל-4 חודשים בערך. מאוד נהניתי מהשימוש בו (ומהעובדה שהוא היה כל כך זול) ומאז הספקתי לסיים שניים נוספים...


אחרי שסיימתי את כולם, החלטתי שאני רוצה לנסות משהו אחר, בעיקר בגלל שקראתי שצריך לשנות מדי פעם שגרת הטיפוח כדי שהעור לא "יתרגל" למוצר מסויים וישנה את הצורה שבו הוא משפיע.
את הקרם של לוריאל קניתי כשהתחילו למכור אותו בארץ לפני כעשור ומשהו, ובגלל שלא ממש הייתי מודעת בזמנו לחשיבות של קרם לחות על בסיס יומי, לא ממש השתמשתי בו הרבה אבל זכרתי שכן אהבתי אותו.

שני הקרמים מיועדים לעור מעורב/שמן שנוטה להברקה במהלך היום ומבטיחים למנוע אותה, תוך שימוש במרכיבים כמו חימר, אבץ, תמצית אקליפטוס, חומצה סליצילית ומרכיבים נוגדי חמצון.
העור שלי מעורב עם איזור T שנוטה להברקה משמעותית ולכן אני מאוד אוהבת את הסוג הזה של קרמי הלחות - אני צריכה מקרם לחות שישאיר את העור שלי מלוחח אבל לא מבריק, לפחות במשך רוב שעות היום והכי חשוב - שלא יגרום לי להזיע :).


מבחינת ביצועים, אני די מרוצה משניהם - העור שלי נשאר מאוזן לאורך רוב היום, תוך הברקה קלה בסופו. אני חושבת שפודרת הבלוט של מאק (שאני מניחה כל יום) בהחלט עוזרת, אבל כשניסיתי קרמים אחרים הברקתי הרבה יותר והרגשתי שהעור שלי מפריש הרבה יותר שומן.
השוני היחיד בין הקרמים הוא המרקם: הגרנייה קצת מוצק יותר והלוריאל נוזלי יותר ובעל ריח קצת יותר דומיננטי.

Garnier Pure Long Lasting Shine control moisturiser
L'Oreal Pure Zone Hydra Pure Anti-Regreasing Moisturiser
מימין לוריאל ומשמאל גרנייה

שני המוצרים מכילים 75 מ"ל ונמכרים בכל רשתות הפארם וגם בסופרמרקטים שמחזיקים מחלקת קוסמטיקה. המחיר המלא של הקרם של לוריאל הוא 89.99 ש"ח ושל הגרנייה 69.99 ש"ח. אבל כמובן, את שניהם ניתן להשיג במבצעים שונים ב-40 ש"ח לערך.

10 תגובות:

  1. את הקרם של גרנייה לא יצא לי לנסות, אבל את הפיור זון ניסיתי בעבר ומאד לא אהבתי אותו, ובכלל לא אהבתי גם את יתר המוצרים בסדרה הזאת. 

    השבמחק
  2. באמת? אני זוכרת דווקא שאהבתי את כל הסדרה הזו! אני גם משתמשת שנים בסבון פילינג שלהם (פעם בשבועיים בערך במקלחת), ואין עליו! מציל לי את העור בקיץ הלח והדביק שלנו :)

    השבמחק
  3. היה לי את שניהם , מאוד לא אהבתי אותם.. הם היו דביקים בטירוף והחזרתי אותם יום לאחר מכן. בשירות לקוחות נאמר לי גם שמדובר באותו הקרם כי זה אותו יצרן.. או משהו כזה :|

    השבמחק
  4. יש לי את הקרם של גרנייה ואני ממש לא מתה עליו לצערי , יש לי עור שמן ולא ראיתי שום שליטה שהיא בעודפי השומן במהלך היום , הוא לא עוזר לעור שלי לא להבריק בכלל , ו- אם אני מניחה אחרי מקלחת כמובן , מעט יותר מדי , הוא יוצר שכבה דביקה על העור , הוא מהקרמים שנספגים פחות טוב עליי .. עדיין מחפשת את האחד , הקרם הקייצי המושלם לעור שמן .. הו וול ..

    השבמחק
  5. מאוד מוזר שהם טוענים שזה אותו קרם כי המרקם שלהם וגם הצבע די שונים... ועלי הם ממש לא דביקים אלא נספגים תוך דקה. כנראה זה בגלל שיש הרבה הבדל בין סוגי עור שונים :)

    השבמחק
  6. אני מאוד בעד לגוון וכל תקופה מגוונת. אני חושבת שכל קרם מוציא את העור מהשידרה ונותן לו משהו נוסף. יש לי מספר מוצרים של לוריאל ואני מאוד מרוצה.

    יעלי
    בלוגי: http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_15.html

    השבמחק
  7. יש לי את הקרם של גרנייה, זוועה של דבר. גם מרקם של דבק, גם מסריח וגם העור שלי הגיב כל כך רע אליו. הוא פשוט גרם לעור שלי לייצר הרבה יותר שומן ואפילו במקומות שבדרך כלל לא שמנוניים במיוחד אצלי, כמו הלחיים, הרגשתי תחושה שמנונית מגעילה לאחר מספר שעות. חוץ מזה גם חיצ'קן אותי. לאחר שבועיים של שימוש זנחתי אותו.

    השבמחק
  8. איך הזכרת לי את הקרם של לוריאל, השתמשתי בו בעבר הדיי רחוק,
    באמת קרם טוב,
    היום אני מתרחקת ממוצרים של לוריאל אחרת בהחלט הייתי רוכשת אותו שוב.

    השבמחק
  9. זאת סידרה לנערות, לא ?

    השבמחק
  10. אני מאמינה שצריך להתייחס למוצרים לפי סוג העור והמצב שלו ולא לפי הגיל. עקרונית זו ממותג לצעירות בגלל שבגיל צעיר יותר העור נוטה להיות שומני יותר ולזה המוצרים האלה מיועדים. באופן טבעי ככל שאנחנו מתבגרים העור שלנו נהיה יבש יותר ולכן נחוצים לו תכשירים אחרים שתפקידם דווקא להעלות את רמת הלחות ולא לשלוט בה, כמו הקרמים הנ"ל.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...