יום שבת, 2 ביוני 2012

FOTD 15.4.2012 - The NAKED PALETTE 2 Ways!

למרות חיבתי העזה לשילובי צלליות צבעוניים, יש ימים שבהם אין לי זמן או חשק להתעסק בבחירה של גוונים שונים לאיפור היומי שלי. בימים האלה ה"מצילה" שלי היא בהחלט ה-Naked Palette של Urban Decay!

מפה


את הפלטה המקסימה הזו קניתי ממש כשהתחיל שגעון האיפור שלי, לפני שנה וחצי בערך. הדרך אליה לא הייתה קלה - באותו הזמן כל הרשת הייתה בבאז היסטרי עליה והיא לא הייתה במלאי באף אתר, אמריקאי או בינלאומי. אפילו באתר של Urban Decay לא ניתן היה להשיג אותה. אבל באתר הייתה אפשרות להזין כתובת אימייל שאליה יעדכנו כאשר הפלטה תחזור למלאי. ברגע שקיבלתי את המייל שהודיע שיש אותה טסתי לאתר וקניתי לי את המוצר ששמעתי וקראתי עליו כל כך הרבה!
הקנייה הייתה קצת מסובכת משום ש-Urban Decay כמובן לא שולחים לארץ, אז הייתי צריכה להשתמש בשירות משלוחים מארה"ב לארץ (בזמנו היחיד שהכרתי היה Mustop), מה שייקר את העסק הרבה יותר משציפיתי :). בגלל שהייתי בטוחה משום מה שאין מצב שהאתר יקבל כרטיס אשראי ישראלי חיכיתי כמה ימים טובים בציפייה שישלחו לי מייל שיודיע לי שהם מבטלים את הקנייה בגלל שהכרטיס אשראי שלי לא אמריקאי (או בינלאומי לצורך העניין) וכמה רבה הייתה הפתעתי כשקיבלתי מייל אישור שהחבילה נשלחה!.

מפה

מאז עבר הרבה זמן, ואפילו יצאה לה "פלטת המשך" - Naked 2, ואני הספקתי לקנות עוד הרבה צלליות, ועדיין אני מוצאת את הפלטה הזו כל כך שימושית שבאמת לא חבל לי על כל שקל נוסף ש"ביזבזתי" עליה...
מפה

מה שטוב בפלטה הזו בעיניי הוא הורסיטיליות שבה והדרך שבה ניתן להפוך מראה יומיומי למראה לילי בשינוי קטן אחד - השפתון!



המראה פשוט מאוד - על גלגל העין הנחתי שילוב של Virgin ו-Naked ובקפל טישטשתי עם Smog. האייליינר הוא גם צללית מהפלטה - Creep. אני מאוד אוהבת להניח אייליינר בצורה הזו, שיוצרת מראה מרוכך ופחות חד.

למראה היומיומי בחרתי בצ'אבי סטיק של קליניק בגוון -  Mega Melon




כדי לשדרג את המראה לערב מצאתי שצריך לשנות רק פרט אחד - השפתון, ובחרתי בשפתון L'ABSOLU ROUGE 132 של לנקום, שפתון אדום נקי ובוהק במיוחד!

אני מאוד אוהבת את הגוון של השפתון הזה - אדום נטו, בלי שימר או ניצנוץ. האדום הקלאסי בעיניי!



Urban Decay Naked Palette
Dior "Diorshow" Mascara in Black
Teint Idole Ultra 24H Foundation in 03 Beige Diaphane
MAC Studio Finish Concealer in NW20
MAC Blot Powder in Medium
MAC Equilibrium Blush
Clinique Chubby Stick in Mega Melon/Lancome L'ABSOLU ROUGE 132

מוצר נוסף של לנקום שאותו ניסיתי בפעם הראשונה פה הוא המייקאפ החדש של החברה - TEINT IDOLE ULTRA 24H שאותו קיבלתי בדוגמית עם אחד העיתונים ומאוד הסתקרנתי...
ההבטחה למייקאפ ששורד 24 שעות היא מה שמשך אותי בכלל להתנסות בו. בגלל שהעור שלי מעורב ונוטה לשמן באיזור ה-T אף מייקאפ לא שורד עליו יותר מכמה שעות בודדות וזו אחת הסיבות שבגללן אני לא מורחת מייקאפ על בסיס יומיומי - אני ממש לא רוצה להתעסק כל היום בשאלה האם המייקאפ עדיין עלי או שמא הוא התאדה/נדד הלאה!. לכן מאוד סיקרנה אותי ההבטחה הזו למייקאפ שאמור להישאר על העור 24 שעות ולשמחתי גיליתי שזה באמת קרה! שמתי את המייקאפ בשעות בוקר מוקדמות וכשבאתי לצלם את האיפור בערב ראיתי שהוא עדיין שם, בדיוק כפי שהנחתי אותו! (בצירוף עם פודרת בלוט של מאק שאני לא יוצאת מהבית בלעדיה!). אפילו לא הייתי צריכה לפדר פעם נוספת במשך היום כמו עם המייקאפים של בורז'ואה או של גאיה.
כמובן שמכיוון שהייתה לי רק דוגמית קטנטנה הספקתי לנסות את המייקאפ רק פעם אחת, אבל אני בהחלט אחפש אותו במבצעים הקרובים!

מה איתכן - האם יש לכן את ה-Naked Palette? או את ה-Naked 2? מה חשבתן עליהן?
והאם ניסיתן את המייקאפ החדש של לנקום?

16 תגובות:

  1. אני חושבת שהמפגש הראשון שלנו היה כשקיבלתי את הנייקד שלי וסיפרתי לך עליה בשיא ההתלהבות, בעוד שאת חיזקת את דעתי ואמרת לי שאת מאופרת איתה באותו הרגע (יחד עם איליינר ירוק של מאק:))
    לעניינינו- הנייקד היא הפלטה המעולה ביותר שיש לי
    היא חוסכת לי המון התלבטויות ומצילה אותי בימי שאין לי רעיונות יצירתיים.
    המראה המתקבל עלייך מעולה!
    והשפתון של לנקום- וואו! איזה צבע משגע:)

    השבמחק
  2. אוייי כמה באלי להזמין אותה,אני מתאפרת לרוב בצבעי שמנת וככה שרוב הצלליות שלי הן בצבע שמנת,אז מוזר לי להזמין פלטה בגוונים שכבר יש לי-הפלטה הזו משגעת אותי!

    השבמחק
  3. רק לפני כמה ימים קיבלתי בדואר את החבילה שלה כל כך ציפיתי - פלטת ה-NAKED 2! חיכיתי וחיכיתי עד שמצאתי אותה במבצע משתלם במיוחד באיביי - 30 דולר (הפלטה עולה 50 באתר החברה), ומשלוח חינם! 
    בינתיים עוד לא הספקתי להתנסות בכל הצבעים, אבל אני מאוד מרוצה מהגוון השחור - BLACKOUT - ואני משתמשת בו כאייליינר. כמו שאמרת, יוצר מראה רך יותר. 

    השבמחק
  4. מומלץ להיזהר מאיביי בכל הנוגע לרכישת פלטות של הנייקד והנייקד 2, במיוחד אם המחירים זולים במיוחד. איביי עכשיו מוצף בחיקויים של שתי הפלטות. גם הפידבקים של המוכרים לא מהווים אינדיקציה לכלום, מהסיבה הפשוטה שרוב הבנות שרוכשות שם פלטות משוכנעות שהן עלו על דיל טוב ולא מבינות שמדובר למעשה בחיקוי, חבל.

    השבמחק
  5. נכון משגע! ואני זוכרת את האיפור הזה! נראה לי שאפילו כתבתי עליו אחר כך... :)

    השבמחק
  6. אני בהחלט תומכת בהזמנה של הפלטה המדהימה הזו. היום זה גם פשוט יחסית, לא צריך להסתבך עם משלוח לארץ אחרת...
    וחוץ מזה, אם יש צלליות שאת משתמשת בהן הרבה, אין דבר כזה יותר מדי!

    השבמחק
  7. כמו שלובה כתבה מעל, באמת כדאי להיזהר מהזמנה של הפלטות הללו מאיביי. מקווה שזו באמת המקורית! וגם אם לא, אם את מרוצה מהצלליות אז זה בטח לא משנה!

    השבמחק
  8. באמת חבל... מעניין שרק כשיצאה הפלטה השנייה התחילו גם הזיופים - לפני כן באיביי היה אפשר להשיג את הפלטה המקורית רק בהמון המון כסף...

    השבמחק
  9. זו פלטת הto go שלי כל בוקר, מלבד ימים חריגים בהם בא לי משהו צבעוני.  מאז שקניתי אותה נזנחו שאר הצלליות. רק מלפתוח את הפלטה היפהפה הזאת בבוקר,כבר נהייה לי מצב רוח טוב :-)
    בא לי גם על הnaked2, אבל אני משכנעת את עצמי שהן דומות ואין טעם להחזיק בשתיהן...נכון?...

    השבמחק
  10. אילו קניתי פלטות אין לי ספק שהייתי מתחילה בה. המחיר די יקר אבל הגוונים נפלאים וגם למתאפרת טריה ישמשו היטב.
    132 הוא האדום האולטימטיבי!
    המייקאפ הזה בגרסתו הקודמת, שימש אותי שנים ספורות והיה אחד המוצלחים סיותר שניסיתי כמייקאפ נוזלי. בהמשך הדרך חיפשתי מץאפ מכסה שפכטל - כך הגעתי לקולורסטיי. לא חשבתי לנסותו אבל בשל המלצתך, בהחלט אנסה!

    השבמחק
  11. אכן מייקאפ מעולה יש עכשיו 40% הנחה שווה לך לנסות

    השבמחק
  12. איריס, תודה רבה, זו הנחה שווה מאוד!

    השבמחק
  13. איך אפשר לדעת אם נפלתי על חיקוי? 

    השבמחק
  14. לובה כתבה פוסט על חיקויים באיביי:
    http://fashion-tails.blogspot.co.il/2012/01/blog-post_21.html
    מקווה שעוזר :)

    השבמחק
  15. אני מתה לקנות אחת וחיפשתי כבר בכל מקום ואין אתר ששולח לארץ מלבד איביי אבל מפחדת מחיקויים יש גם פלטה חדשה ששמעתי עליה פלאות ! גם של אורבן דיקיי היא נקראת the vice pallett והוא פשוט מדהים כולל 20 גוונים של צלליות !ואני פשוט בדיכאון כי אני לא יודעת איך לעשות בשביל להזמין לעצמי אחד וכמובן שיהיה מקורי ..יש לך אולי המלצות??!! הנה קישור לפייס שלי אם תוכלי לענות אני מאוד אשמח!!:)http://www.facebook.com/paula.ramos.399

    השבמחק
  16. הי פאולה! את המוצרים של אורבן דיקיי אפשר לקנות בכמה וכמה אתרים, יש בפוסט הזה רשימה: http://masksoffmaskson.blogspot.co.il/p/u-v-w-x-y-z.html
    אני קניתי לא מזמן את ה-NAKED2 מאתר HQhair במחיר הוגן, הגיע אחרי שבועיים וחצי (באיזור החגים אז זה בסדר) והייתי מאוד מרוצה.
    בהצלחה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...