יום שבת, 28 ביולי 2012

4 Purple Looks - Green Eyed Glamour!

לכל אחת מאיתנו יש צבע אהוב, ואני בטוחה שאני לא היחידה שעונה על השאלה מהו בתשובה - סגול! מאז שהייתי ילדה זהו ה-Go To Color שלי בכל דבר כמעט (רק בבגדים משום מה הוא פחות מככב אצלי)  וכשנתקלתי בתמונה הזו (מפה) ידעתי שאני חייבת לנסות את ארבעת המראות האלו!

אז עשיתי ניסוי ובמשך ארבעה ימים התאפרתי לפי התמונה הזו (או לפחות ניסיתי :). מאז שהתחלתי להתאפר (ועוד יותר מאז שהתחלתי לצלם את האיפור שלי) אני מגלה פעם אחר פעם עד כמה הסגול מחמיא, מדגיש ומעצים את צבען הירוק של העיניים. זה כמובן די ברור כשחושבים על העובדה שהירוק והסגול הם שניהם צבעים משלימים בגלגל הצבעים, אבל עדיין משום מה זה נראה לי מגניב בכל פעם שצבע העיניים פשוט בולט הרבה יותר עם השילוב הזה. בגלל שבחיי היומיום שלי אני מרכיבה משקפיים אני מוצאת שכשאני מתאפרת בסגול צבע העיניים מאוד מודגש והן ובורקות מעבר למשקפיים אפילו!

ולמראה הראשון: Aubergine!
באופן מפתיע, זה דווקא המראה האהוב עלי, והוא הכי פחות סגול מכולם!
השתמשתי כבסיס בצללית Pomegranate Punk של מייבלין, עליה הנחתי את Mythical של מאק וקצת מ-Purple Obsession מסדרת ה-Color Infillible של לוריאל. בקפל העין השתמשתי ב-Carbonized וטישטשתי כלפי הגבה עם Brule, שתיהן של מאק.
לא ממש הצלחתי למצוא תרגום טוב לשם של הצבע הזה - Aubergine הוא בעצם חציל אבל זה לא נשמע לי כתיאור טוב של הצבע... בפוסט שצורף לתמונה הזו כתבו שהגוונים האדומים בצבע הזה משחקים על הקונטרסט בינם ובין הצבע הירוק ומכאן ההדגשה של העיניים.

המראה השני: Periwinkle!

זהו בעצם הגוון ההפוך מהגוון הראשון - הוא משחק על הגוונים הכחולים שבסגול, בניגוד לאדומים. זה היה המראה שהיה לי הכי קשה לשחזר משום שמסתבר שאין לי כמעט צלליות בגוון הזה...
כבסיס השתמשתי בצללית הג'ל של מייבלין בגוון PU-1 ועליה מגוון צלליות סגולות של אינגלוט (493, 127 ו-334). עם האייליינר רציתי קצת גיוון אז מרחתי את Waveline הכחול/סגול של מאק.

המראה השלישי: Lavender!
האמת, אין לי מושג באיזה צלליות השתמשתי פה :). ככל הנראה כמה מהפלטת סגולים שלי מאינגלוט (סקירה שלה אפשר למצוא פה) וכמעט בטוח שהשתמשתי בעיפרון הסגול האהוב עלי - מספר 05 של פופה.
ניתן פה לראות את הצד הורוד יותר של הסגול, מה שיכול להיות בעייתי לעיתים, בגלל הנטייה של הורוד לגרום למראה של עין חולה, אבל התחימה עם האייליינר הסגול הכהה מצליחה לנטרל את הבעיה הזו!

והמראה הרביעי: Royal Purple!
זה המראה הכי קיצוני בעיניי, בעיקר בגלל הצבע עצמו - סגול נטו, חזק ובוהק. זהו הגוון הבולט ביותר של סגול שיש לי באוסף ואני מאוד אוהבת אותו אבל ממעטת להשתמש בו בדיוק בגלל זה :). הצללית שיש לי היא CMO7 של Coastal Scents שקניתי בזמנו בגלל שקראתי שהיא דיופ ל-92 המיתולוגית של Make Up For Ever. הנחתי אותה מעל Painted Purple הקרמית של מייבלין ובפינה הפנימית של העין הנחתי את Hypnotizing של מאק (צללית במהדורה מוגבלת מקולקציית Shop Cook). בקפל טשטשתי את Patina ואיתה את Brule ו-Shroom, גם הן של מאק. לסיום מרחתי את עיפרון עיניים הירוק מוזהב האהוב עלי - Rosemary & Thyme, שוב של מאק :).

לסיכום, היה מאוד כיף להתאפר כמעט שבוע שלם באותו הצבע כביכול אבל עדיין להיראות שונה בכל יום!

מה איתכן? אהבתן את המראות? מה הצבע האהוב עליכן באיפור (או בכלל)?




16 תגובות:

  1. thereisbeautyinallofus28 ביולי 2012 בשעה 23:06

    הראשון מאוד יפה יצא לדעתי!

    השבמחק
  2. המראה האחרון הכי נועז והכי פחות אני  , אבל סופר מחמיא לצבע עיניים שלך!

    השבמחק
  3. אני מאוד אוהבת סגול, אבל לרוב לא הולכת לכיוון הנועז כמו המראה האחרון (שמתאים לך מאוד)
    האהובים עליי ביותר הם הראשון והשלישי- ואני אנסה אותם בימים הקרובים=]

    השבמחק
  4. רעיון מגניב! אני גם מאוד אוהבת סגולים, אבל בפועל אני הפוכה ממך, אוהבת בגדים סגולים ובאיפור אוהבת לקנות צליות סגולות אבל בסופו של דבר מזניחה אותן. 
    הכי אהבתי את המראה האחרון Royal Purple, אני מאוד אוהבת לעשות מבנה כזה של צללית!

    השבמחק
  5. אהבתי את הרעיון שלך אני תמיד שואבת השראה מתמונות .

    השבמחק
  6. סגול הוא אחד הצבעים האהובים עלי באיפור, גם באיפור עיניים וגם בלקים.
    הכי אהבתי את המראה האחרון, מאוד דרמטי אבל גם ממש יפה

    השבמחק
  7. תודה רבה! איזה כיף לשמוע :)

    השבמחק
  8. תודה מרינה! הוא יראה מעולה עם צבע העיניים שלך!

    השבמחק
  9. תודה רבה מותק! הוא גם לא ממש  אני - בבוקר כשיצאתי מהבית עשיתי אותו בגוונים קצת יותר רכים ולפני הצילום הדגשתי אותם קצת יותר...

    השבמחק
  10. מחכה לראות אותם עליך! (בפרטי כמובן...)

    השבמחק
  11. המבנה הזה נורא מחמיא נכון? ולעין כמו שלך במיוחד!

    השבמחק
  12. אניי תמיד מחפשת השראה בתמונות באינטרנט אבל זו פעם ראשונה שמצאתי פוסט עם ארבע מראות שונים שאת כולם רציתי לנסות :)

    השבמחק
  13. אין על סגול!

    השבמחק
  14. לייק!
    אני ממש מכורה לסגול.קשות.
    ויש לי עיניי 'הייזל',אז זה משתלב דיי טוב  :) (העיניים שלך מהממות,דרך אגב !)
    4 המראות פשוט מהממים!
    והכישרון שלך נוטף...

    השבמחק
  15. תודה רבה מותק! איזה מחמאות כייפיות...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...