יום רביעי, 26 בספטמבר 2012

בשמי בוטיק - רגש נוזלי בבקבוק!

כשכתבתי את פוסט הבשמים שלי נחשפתי להרבה מאוד סוגים שונים של בשמים - פרחוניים, עציים, יוניסקס, פירותיים, מתובלנים ומה לא. לכן כשהוזמנתי להשקת בשמי הבוטיק של רשת "כל פרפיום" התרגשתי לגלות סוג חדש של בשמים!
ESCENTRIC MOLECULES
דבר החברה: "בשמי בוטיק למעשה מאפשרים לנו להתבשם בדרך שונה של ביטוי אישי ואינדיבידואליות ולא לפסוע בעקבות העדר עם מותגים שחוקים שכולם לובשים. זהו בישום שמבטא ייחודיות ביחד עם קונספט מעניין. בשמים אלה מוגדרים כבשמים מושקעים יותר הן מבחינת העיצוב והן מבחינת הקונספט והמרכיבים, אשר ניתן להשיגם בהפצה מוגבלת אך ורק בחנויות מתמחות, בוטיקים ודרך אתרי אינטרנט"

COMPTOIR SUD PACIFIQUE
בהשקה זכינו לשמוע הרצאה קצרה של גליה תורן-חן שפירטה את עקרונות הבישום האישי:
  • כדי לנסות בושם (בחנות למשל) מתיזים אותו על גב היד ואז עם היד השנייה יוצרים מעיין "אוהל" ומשאירים אותו שם כמה דקות ורק אז מריחים. השיטה הזו בעצם עוזרת לבושם להיטמע עם כימיית הגוף שלנו ומראה לנו בעצם איך יריח הבושם עלינו בעוד כמה שעות.
  • בשביל לעזור לבושם להיות מורגש במשך כל היום גליה ממליצה להתיז מעט בושם בשורשי השיער, ולא על הקרקפת עצמה. השמנים באיזור הזה ישמרו על הארומטיות של הבושם למשך שעות ארוכות.
  • כשמבשמים את שורשי כף היד עדיף לא לשפשף את פרקי הידיים זה בזה אלא לטפוח אותם אחד על השני. השיפשוף בעצם מחליש את הניחוח של הבושם ואילו הטפיחות שומרות עליו במקומו לזמן ארוך יותר.
מעבר לריחות המדהימים שהיו באירוע ההשקה, מאוד התלהבתי מהעיצובים המיוחדים של בקבוקי הבשמים - ממש אפשר לראות שכל עיצוב עבר חשיבה עמוקה וכל בקבוק נראה שונה, מיוחד וייחודי מאוד!
מאז שגיליתי את עולם הבישום בגיל די צעיר, הדבר הראשון שתמיד משך אותי לבושם כזה או אחר היה העיצוב שלו - עד היום אני נוטה לבחור בשמים קודם כל לפי צורת הבקבוק שלהם ורק לאחר מכן מריחה אותם כדי לקבוע האם לקנות אותם או לא... באופן מפתיע השיטה הזו די עובדת במקרה שלי, ורוב הבשמים שאני בוחרת להריח (ולקנות כמובן) מתאימים לי גם בעיצוב וגם בריח שלהם. יוצא הדופן היחיד הוא בושם אנג'ל המקורי שאני כל כך אוהבת את הבקבוק שלו אבל לא מסוגלת בשום אופן להריח אותו :).


אחד העיצובים שהכי משכו את עיניי בהשקה היה הבושם PAPER PASSION, שעוצב על ידי קרל לאגרפלד, מעצב האופנה האגדי שמעצב לבית האופנה האהוב עלי - שאנל. הבחירה ליצור בושם בריח של דפי ספרים עתיקים מאוד מתאימה ליוצר בקנה המידה של לאגרפלד שידוע באישיותו הססגונית ויוצאת הדופן.


דבר החברה: "בושם נוסטלגי המתרפק על עולם הספרים הישנים. שמו מעיד על התשוקה לנייר, על הגעגוע לאחוז ספר ישן ביד ולשאוף את ניחוחו המרגיע.
האמנים: CARL LAGERFELD, מעצב ההוט קוטור של בית שאנל ואחד המעצבים החשובים של זמננו ו- GEZA SCHOEN , אמן הבישום החתרני מברלין המכונה ד"ר אף, חברו יחדיו ויצרו יצירת מופת יוצאת דופן בעומק שלה. התווים מזכירים את הילדות האבודה של כולנו ומחזירים אותנו לעידן שבו בושם היה עניין לאינטליגנטיים! הבושם הושק בשנת 2012 ונחשב לאחד הבשמים המפתיעים והמקוריים של השנה."

הריח של הבושם קצת מוזר ולא כל כך מתאים לי אישית, אבל הקונספט בהחלט מעניין ביותר!


 החלק מהעניין הוא שלכל בושם יש סיפור ותהליך יצירה מיוחד בפני עצמו!
PARFUMS D'ORSAY
"מותג של אצולה שהוקם על ידי הברון ד'אורסיי בשנת 1830 וסיפק בשמים לחצרות האצולה וורסאי ולונדון בתקופת נפוליאון השלישי.
האמן: הברון D'orsay, היה איש אופנה ידוע בתקופתו שכיכב בחוגי החברה הגבוהה. הוא יצר קולקציית בשמים ייחודית בניחוחות נשיים וגבריים המעניקים ללובשים אותם הילה של מלכים ורוזנים. מאז ועד היום בישום הבוטיק של אורסיי נחשב לאגדה ולסוד שמור היטב בקרב מדיני דבר עם בשמים כמו דנדי ואטיקט בלו שנחשבים לקלאסיקות על זמניות. הבשמים של המותג מכילים תווים מפתים וחושניים במיוחד שהיו אהודים על הקורטיזאנות של המאה ה-19 ושימשו לאמנות הפיתוי. התוצאה היא בישום יוקרתי קלאסי, כבר מעל ל-180 שנה!"

CnR create
"מותג בשמי המזלות האסטרולוגיים המקורי ביותר בעולם. אין צורך להתלבט בתווי הבושם, הניחוח הותאם למזל האישי שלך! בקולקצייה 12 בשמי נשים ו-12 בשמי נשים המותאמים לכל מזל אסטרולוגי וקולעים לטעמו. תווי הניחוח הותאמו ונרקחו על ידי אמן הבישום המאסטר אליבייה פונל מפרובאנס, נצר למשפחת אמני בישום צרפתית מפורסמת. האסטרולוג שמאחרי המותג הוא האוסטרי רוברט בוהם. כל בושם נתון במארז מתנה מהודר ונושא תכשיט אישי עם סימן המזל."

EAU D'ITALIE
 "ניחוחות ארץ המגף... איטליה במיטבה. מותג בישום שנולד במלון הבוטיק "לה סירנואז" בעיירת הנופש האקסקלוסיבית פוזיטנו. מנהלי המלון החליטו ליצור סדרת בשמים שיקית ויוקרתית שתהלום את רוח המלון שלהם הדוגל באירוח מושלם ובחופש איטלקי כמיטב המסורת ומארח סלבריטאים וכוכבים הוליוודים מזה עשרות שנים. בקולקציה מבחר בשמים שכל אחד מהם מוקדש לאזור אחר באיטליה, מהתבלינים הקרים של וונציה, דרך היערות של אומבריה ועד קו החוף של אמלפי וסיציליה. חושניות איטלקית מלאת ערגה."
EAU D'ITALIE
LINARI
"מותג בוטיק מעוצב באיכות גרמנית ובעיצוב איטלקי. המותג נולד על ידי ארכיטקט מפורסם אשר יצר קולקציית בישום מפוארת לבית ולגוף. בשמי האו דה פרפיום של המותג מעוצבים בזכוכית קריסטל עבה וכבדה ומעוטרים בפקק מעץ וונגה אורגינלי. מגוון הניחוחות של המותג נוצר על ידי מיטב אמני הבישום הבינלאומיים ובראשם מוריס רושל, אמן עצמאי היוצר ניחוחות יוקרה מעודנים ובעלי נוכחות. בין ניחוחות המותג ניתן למצוא בשמי אוקיינוס, בשמים מעושנים, אוריינטלים ופרחוניים- זוהרים לנשים ולגברים כאחד."
LINARI
LINARI
LINARI
LINARI
מה דעתכן על טרנד בשמי הבוטיק?
איך אתן בוחרות את הבשמים שלכן?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...