יום שבת, 29 בספטמבר 2012

סקירה בקטנה - לק Faint of Heart של מאק!

בנוסף לקולקציית Styleseeker, שכתבתי עליה באחד הפוסטים הקודמים, במאק משיקים החודש 30 גווני לקים חדשים שייכנסו לקולקצייה הקבועה ומתוכם קיבלתי לסקירה את Faint of Heart!

דבר החברה:
"MAC מרחיבה את קולקציית הלקים הקבועה ומשיקה 30 גוונים חדשים של לקים בשלושה גימורים, בגוונים שנבחרו בקפידה ברחבי העולם על פי הגוונים הקלאסים, הנמכרים ביותר והאיקונים של גווני השפתיים של מאק. הפורמולה מעניקה צבע עשיר, עמיד ובעל ברק לציפורניים. הלקים מכילים מסנני קרינה לשמירה על הצבע וקומבינציית חומרים השומרים על הצמדות הצבע לציפורן להגברת העמידות ולמניעת הסדקות וקילוף. הפורמולה המהפכנית מכילה ויטמינים C, B5 ו-E, קלציום ופרוטאין סויה
לסיוע בשמירה על הציפורן". 


יש במגוון החדש כמה גוונים יפייפיים כמו אלו למשל - 

מימין לשמאל - Shirelle, Discotheque, Impassioned, Girl About Town
הגוון שאני קיבלתי נקרא Faint of Heart ובמאק מגדירים אותו כניוד חלבי, מה שנראה לי כתאור מדוייק למדי. 


זו התנסות ראשונה שלי עם הלקים של מאק ומכיוון שאני מחשיבה את מוצרי האיפור שלהם למאוד איכותיים היו לי ציפיות גדולות מאוד גם מהלקים. מאוד אהבתי את הפורמולה שנמרחה בצורה חלקה וללא בועיות. גם המברשת של הלק התאימה לדרישות שלי - צרה וארוכה, מה שמאפשר דיוק מירבי בעיניי.


הדבר היחיד שלא כל כך אהבתי הוא הגוון - הוא מאוד "חתונתי" בעיניי ולא ממש החמיא לידיים הבהירות שלי...


ולמרות זאת, מבדיקה שעשיתי באוסף הלקים שלי התברר שיש לי שני לקים נוספים בגוונים דומים מאוד!


את הלק של קרליין (386) קניתי כשהם הוציאו את הקולקצייה במיתוג החדש לפני כמה וכמה חודשים, והוא קצת יותר כתמתם מזה של מאק. קניתי אותו בזמנו כי חשבתי שהגוון שלו דומה לזה שבבקבוק אבל בפועל הוא הרבה יותר בהיר, מה שאני לא ממש אוהבת. את הלק של OPI (בגוון Bubble Bath) קיבלתי בקופסת הגלוסיבוקס הלפני אחרונה שלי (הייתי מנוייה מהחודש הראשון ועד קופסאת "הקליניק" שמאוד איכזבה אותי), וגם הוא בהיר מדי בעיניי...

מימין לשמאל - קרליין, מאק, OPI
מפה
הלקים נמכרים בכל חנויות מאק, מכילים 10 גרם ומחירם 59 ש"ח.

מה איתכן? אהבתן את Faint of Heart?
מהו גוון הלק האהוב עליכן?

3 תגובות:

  1. אני לא אוהבת את הלקים של מאק. הם תמיד כ"כ יפים אבל מתקלפים ממני במאסיביות אחרי יום אחד בלבד... 
    יש לך ידיים יפות, והלק כן יפה לך בניגוד למה שאמרת, אני עדיין מעדיפה לקים עם יותר נוכחות.
    הלק הכסוף שפירסמת... אוף בגללך אני עוד אקנה אותו! כ"כ יפה...

    השבמחק
  2. מעולם לא ניסיתי לק של מאק- משהו לא מסתדר לי (מודה).
    הגוון משעמם בעייני אבל הוא גם כזה שכל אחת חייבת באוסף.
    שאפו לציפורניים!

    השבמחק
  3. My fгіеnd camе across your neаt website on the sеarch engineѕ anԁ we are glаd
    уou'd coupons

    Feel free to visit my page - green smoke review

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...